MuscleMeat

Check Dit!! Reclame Bureau Zoekt Jou!

Bezoekers in dit topic

-judith-

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
16 aug 2005
Berichten
14
Waardering
0
CHECK WAT IK KREEG, MISSCHIEN IETS VOOR JULLIE??? :eek: :eek:

EMAIL:


Beste Allemaal,

Ik stuur een beetje ongewoon verzoek door. Ik hoop niet dat jullie het erg vinden maar wellicht is het wat voor een van jullie!

Met vriendelijke groet,

Tobias

Van: Lisa Philipp
Verzonden: dinsdag 16 augustus 2005 15:17
Aan: tobias @ bodybuilding.nl
Onderwerp: 4 bodybuilders voor Lowlands


Geachte Tobias,



Ik ben werkzaam voor een reclamebureau in Amsterdam en zoek voor onze klant, de SNS bank, voor vrijdag, zaterdag, zondag a.s. 4 bodybuilders die op Lowlands in Biddinghuizen willen werken. Ik heb je e-mail adres van internet en dacht dat je me misschien verder kunt helpen.


De bedoeling is dat ze de drie dagen een aantal uren per dag met zijn vieren een bank, waarop 2 personen kunnen zitten, dragen. De mannen pendelen met de bank tussen twee "bushaltes", met een afstand van 500 meter , op het terrein.


Je kunt rond de 150 euro per dag verdienen (voor een aantal uur per dag), voor eten en drinken wordt gezorgd, je hebt gratis toegang tot de evenementen op Lowlands (behalve op de uren dat je moet werken) en een slaapplaats op de camping van Lowlands is ook mogelijk.


Wie geïnteresseerd is graag z.s.m. een e-mail met foto sturen naar tobias @ bodybuilding.nl of bel met 020- 423 02 51 of 06-21 29 44 83 voor verdere informatie.


Bijgevoegd ook een plaatje van de bank.



Met vriendelijke groet,


Lisa Philipp
 
Goede training :p Je bent wel gaar na die 3 dagen denk ik
 
Iets zegt me dat ze er niet zo verstandig aan doen om hier pas 3 dagen van tevoren naar te beginnen met zoeken.
 
lik me bolle reet. Ik wens niet als een achterlijke slaaf behandeld te worden.
 
Ik speel graag als slaaf :whip:
 
boogie zei:
lik me bolle reet. Ik wens niet als een achterlijke slaaf behandeld te worden.

Kan leuk zijn hoor, niet dokken voor een festival en op een paar uurtjes na overal free entrance..alleen lijkt het me hier vrij stug aangezien het over 3 dagen is?(niet dat ik daar op de hoogte van ben)
 
-judith- zei:
Je kunt rond de 150 euro per dag verdienen (voor een aantal uur per dag), voor eten en drinken wordt gezorgd, je hebt gratis toegang tot de evenementen op Lowlands (behalve op de uren dat je moet werken) en een slaapplaats op de camping van Lowlands is ook mogelijk.


wahaha, een blikje cola met een burger.

Nee ja, dat wil je hebben.....
 
Je zoekt bodybuilders, die ten eerste een bank moeten opheffen en dan nog 500m ermee moeten lopen ??? Bodybuilding gaat om massa, niet om kracht/endurance. Denk dat je beter gaat verderzoeken in de strongman scene ;)
 
MonsterStrength zei:
Je zoekt bodybuilders, die ten eerste een bank moeten opheffen en dan nog 500m ermee moeten lopen ??? Bodybuilding gaat om massa, niet om kracht/endurance. Denk dat je beter gaat verderzoeken in de strongman scene ;)

hahaha ja, echt wel.
EN GEEN KIP MEER DIE OP DIE BANK WIL ZITTEN, omdat er van die ranzige dikke behaarde en bezweet (want dikke mensen zweten altijd) bij staan.

Ja zo verkoop je nog eens wat. :D
 
Het moet ook nog ergens op lijken, dries...
 
Spam hoort in blik, niet op 't forum.

Ff dicht in afwachting v. overleg met m'n collega's. :)
 
En weer open.

Ontopic reageren of niet/b] reageren svp. :)
 
Ik denk dat het weer iets anders is.
Gewoon weer zo'n geilaard die foto's wil hebben!
Hoe erg verzuur je als je continu moet lopen tillen!
 
Ik zou dat echt nooit doen...
 
lol... er staat ten eerste niet duidelijk vermeld hoeveel uur, dus dan moet je er al vanuit gaan dat het meer dan een uurtje of 3 is.
en om zolang een beetje met een bank te gaan slepen, dan kan je aan het einde van de dag je armen opbergen...
 
Vaak word er gezegt dat bodybuilders sterk en dom zijn.

Ik ben sterk wie is er dom genoeg om hierop te reageren :D
 
Jopie zei:
hahaha ja, echt wel.
EN GEEN KIP MEER DIE OP DIE BANK WIL ZITTEN, omdat er van die ranzige dikke behaarde en bezweet (want dikke mensen zweten altijd) bij staan.

Ja zo verkoop je nog eens wat. :D

:roflol: :roflol:
 
alleen lekkere wijven vervoeren?? of veelst te zware bouwvakkers met gleufreetbroek??

kijk dat maakt het verschil ;)
 
Back
Naar boven