AndroidHealthClinic

check ff (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Duplicate

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
131
Waardering
0
Ik heb een site gemaakt over de Xbox, en nu wil ik ff vragen of jullie een mening hierover willen geven. en wat er verbeterd zou kunnen worden.

[Link niet meer beschikbaar]

greetzz MarCo aka Duplicate
 
Zou wat makkelijker zijn als je ook de link er ff bij zet ;)
 
tering das dom van mij zeg :D hij staat er nu bij thx Jordees
 
Zoalsik bij 'mij' ook al zei Marco ziet er mooi uit een echte 'GAME' layout :thumb:

Groet Smalluser :thumb:
 
Kleur stelling met lettertype doet wat pijn aan de ogen ..... verder is de indeling (zei het traditioneel) wat druk. Maar goed als systeembeheerder heb ik zo veel soorten pagina's gezien dat het makkelijk geworden is om de fouten aan te wijzen ......

Shadum
 
De indeling is wat mij betreft wel aardig, maar dat dia-negatieve ontwerp is wat minder. Het kost een oog ontzettend veel concentratie om een letter te lezen op een donkere achtergrond. Je kan beter een lichte achtergrond nemen op een donkere voorgrond/tekst. Verder is ie OK!
 
Das wel heel erg fel! :)
 
errug groen, maar ziet er verder goed uit :thumb:
 
Als ik de link aan klik blokkeert hij, heb 5 minuten gewacht maar blijft wit scherm...terwijl ik een snelle pc en internetverbinding heb...

Uiteindelijk word het "Gateway Timeout"
 
Werkt nu..ik zou een iets donkerder groen gebruiken...
Verder best wel ok, misschien foto hier en daar om het geheel wat op te fleuren.
 
maar zoals ik al zei, het is een XBOX site en de xbox kleur is fel groen dus daarom deze kleuren combinatie, maar ik zal kijken of ik er wat aan kan doen :D thx voor de info all
 
Back
Naar boven