XXL Nutrition

Check mijn orale kuur...... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nigger

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
23 apr 2003
Berichten
134
Waardering
0
Eey bro's .

Ik wil graag over een maandje beginne met de volgend kuur.

Week 1 tot en met week 3.:
Androl 100 mg en 30 mg dianabol, insuline plus wat nolvadex.

Week 4 tot en met 8:
Dianabol 30 mg en Winstrol 25 mg plus wat nolvadex en ook weer insuline.

Ik weet dat dit allemaal goed werkt op mijn lever. Dus daarom neem ik R-ala.

Hebben jullie nog wat ervaringen met dese producten? En ook ervaring met wat ik kan houden als ik klaar ben met dese kuur????????
 
Kom op bro's post nou eens wat.!!!!!!!!1
 
Een alleen orale kuur zal hier nooit aangeraden worden, maar als je het dan toch wilt - kijk eens bij de voobeeldkuren naar 'All Oral'... en als je dat niet wilt, toch zeker Dboll max. 6 weken zetten + leverwaarden in de gaten houden.
 
Wat een k*t kuur, je moet min 400 mg andriol zo'n 10 caps per dag nemen voor een goed resultaat.Week 1: 30-35 mg D-boll/ Andriol 400 mg

Doe het dan zo:

Week 1: 30-35 mg D-boll/ Andriol 400 mg
Week 2: 30-35 mg D-boll/ Andriol 400 mg
Week 3: 30-35 mg D-boll/ Andriol 400 mg
Week 4: 30-35 mg D-boll/ Andriol 400 mg
Week 5: Andriol 400 mg
Week 6: Andriol 400 mg
Week7-10: nakuren nolva
 
misschien bedoelt ie wel anadrol en dan is 400 mg per dag toch wel vrij 'grof' zegmaar.....
 
dan zou het al helemaal stom zijn. Anadrol met dianabol combineren is bijna het stomste wat je kunt doen...

En wat betreft die Andriol...die zal je met een dosis van 18-25 caps moeten nemen. Dus ruim 800mg.
 
18-25 :eek: ik d8 laats dat T zei dat het ook redelijk werkzaam is in dosis van 10 caps per dag
 
Jah het klopt. Ik bedoel Anadrol en ik denk da ik het alleen ga stacken met winstrol. Blijt heel goed te werken.
 
Je werkt idd heel goed op je lever :p
 
Winstrol injects mag ik hopen?? klein sprankeltje hoop...
 
SR waarom denk je dat de threat ''Check mijn orale kuur'' heet? :rolleyes:
 
Jammer Nigger zulke posts maar we zijn er om te helpen :)

Allereerst maar 1 advies ga lezen lezen lezen over alles wat maar met AAS te maken heeft.

Wat jij hier voostelt als een ORAL CYCLE met 130 mg heftige 17AA's per dag is absoluut een afrader.
Nog maar te zwijgen over de slin.

Just my 2 eurocents.

Groet Smalluser :thumb:
 
echt helemaal niet goed wijs, 2 tabs met insuline. Als je het lef hebt om insuline te prikken kan je net zo goed 1 tab voor een inject gaan vervangen. Verder wat smalluser al zegt, ga eerst maar goed lezen wat as nou precies is en hoe je er verstandig mee om kunt gaan.

Laat 1 tab vallen en vergeet de insuline nog maar een paar jaar, of je moet plannen hebben om binnenkort onder de grond te willen liggen. Insuline is voor mensen die heel goed weten waar ze mee bezig zijn en is bij verkeerd gebruik zeer dodelijk.
 
Als je dan toch aan de insuline gaat neem dan zo'n vorm:
[Link niet meer beschikbaar]{EOL}&categoryId=74 :D
 
Back
Naar boven