Fitness Seller

check this

Bezoekers in dit topic

veel te weinig eiwitten: kip, vis, rood vlees?
wit brood: neem liever havermout of volkorenbrood, of brintapap

en het hoeft niet lekker te zijn, gewoon doorslikken
 
hey little men, om je nog ff op weg te helpen heb ik je een pm gestuurd:)
 
jup ,heb het gelezen.thnx voor de tijd die je vrijmaakt voor me
 
en ik heb nog een vraagje.
omdat ik elke dag werk van 8tot 5
heb ik korte pauzes 10min(1x)15min(1x)30min(1x)
wat kan ik in die 10,en 15 minutige pauze,wegwerken dat veel kcaltjes bevat?
drink op een dag ongeveer 1500cl melk,niet op schema aangegeven
 
hoezo meer eten 3000 cals is meer dan genoeg voor zo'n lichaampje.
 
maar ik beweeg constant,en ja hoe meer ik kan eten hoe meer ik aankom,hoe meer ik aankome hoe betre het is:D
 
ik eet,eet en eet en ben blij als er weer wat kilokes bijkomen
wel voordeel dat ik bijna geen cardio moet doen :p
 
hele simpele vraag op dit schema hoeveel kom je aan per week?

blindstaren op formules helpt niet.....gewoon 1 vaste dag in de week smorgens als je uit bed komt eerst naar de plee dan naakt wegen en kijken hoeveel je bent aangekomen,

ben je teveel aangekomen je schema aanpassen ditto voor te weinig aankomen


verder zorgt krachttraining der juist voor dat dat eten naar de spieren gaat je komt dus aan qua spieren...niet trainen tog veel eten zorgt aleen voor vet.

je bent nu 48 en dan 60 geheid dat daar minstens 10 kilo vet bij zit als je niet traint en das ook nie alles ;)
 
ik bedoel van zelfs ik kan nog groeien op 3000 cals

Ja.... 'k zie het... Je weet dat je lichaam in rust ook verbrand en een gemiddelde man 2500 kcal p/d nodig heeft.

Dus voor onderhoud zou dat zeker 3750 kcal zijn.
 
Ja.... 'k zie het... Je weet dat je lichaam in rust ook verbrand en een gemiddelde man 2500 kcal p/d nodig heeft.

Dus voor onderhoud zou dat zeker 3750 kcal zijn.
mijn onderhoud is 2700 cals om precies te zijn hoe kom jij bij 3750 cals. dat is voor mij een stevige bulk eerder van 1000 cals
 
Ja.... 'k zie het... Je weet dat je lichaam in rust ook verbrand en een gemiddelde man 2500 kcal p/d nodig heeft.

Dus voor onderhoud zou dat zeker 3750 kcal zijn.

jah 2500 cals onderhoud
 
mijn onderhoud is 2700 cals om precies te zijn hoe kom jij bij 3750 cals. dat is voor mij een stevige bulk eerder van 1000 cals

Stevige bulk 2700:eek: 5 tot 6000 kcal ja, das een nette bulk!
 
Stevige bulk 2700:eek: 5 tot 6000 kcal ja, das een nette bulk!
mischien voor jou jah maar ik groei al 200 cals boven onderhoud=2900cals is tog niet zo raar.

3700 is een stevige bulk voor mij en geen 2700 dat is mijn onderhoud

6000 je praat over behoeften van een pro die 130 kg weegt
 
mijn onderhoud is 2700 cals om precies te zijn hoe kom jij bij 3750 cals. dat is voor mij een stevige bulk eerder van 1000 cals

Yo lup trek je ook je eigen vetpercentage van je lichaamsgewicht af als je aan onderhoud denkt?Als je 90kg weegt hoef je niet perse 90kg te onderhouden...Bij 90kg en 10%lv moet je dus alsvolgt rekenen 90kg-10%lv=90-9=81kg,je minimale eiwit behoefte is dan 81x2,2=178,2gr..etc...
 
Back
Naar boven