AndroidHealthClinic

Check voedingschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

goestavo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
23 jun 2008
Berichten
1.002
Waardering
1.470
Lengte
1m88
Massa
80kg
B8E5CA2B-BA6E-4238-AF9F-BFB8E18BA7A3.jpeg
E4055AB1-9E3E-40A0-BEEB-9A44FD593AA5.jpeg
06C431D9-6005-440F-A7F7-1528B441AD89.jpeg
99326FB5-EC4F-43B1-A1FB-B0211DC657E6.jpeg
76D2C2D3-FD18-487D-AA6A-13B83C80DD48.jpeg
Ik ben 33 en nu op 94kg. Ik train minimaal 4 dagen in de week en wil dit gaan uitbreiden. Doe minimaal 1 uur cardio en 30 minuten kracht.

Heb eindelijk na jaren de knop kunnen omdraaien en wil graag jullie mening.

De tussendoortjes zijn over de dag verdeeld maar beetje onduidelijk in de app. Vis vlees groente pasta variëren per dag.
 
Eiwitten mogen wat minder, vetten mogen wat meer.
Verder niks mis mee.
 
Waarom zou ik in vetten hoger gaan Valandinz? En eiwit dan rond 200 ongeveer? Bedankt voor je tip
 
Waarom zou ik in vetten hoger gaan

De richtlijn is 1 gr vet per kg lichaams gewicht , je lichaam heeft vetten nodig , oa je hormoonhuishouding enz ..

Eiwitten 2 gr per kg lichaamsgewicht , ook dut is een richtlijn , meer kan ook maar wordt door het lichaam niet opgenomen
 
Ik heb mijn hele voedingsschema op papier gezet en alles opgezocht. Ik kom nu uit op het volgende:

2890.5 KCAL 239.8 Eiwit 247.3 Koolhydraten en 109.25 Vet

Ik weeg nu rond de 91 KG dus ik gok dat het aantal vetten omlaag moet ongeacht dat er veel gezonde vetten inzit uit noten en vis?

Bedankt SvP0501 voor de reactie
 
1.jpg
2.jpg
 
ACE stats zijn op dit moment 91kg en 188cm Mijn doel is nog steeds afvallen want ik heb nog een vetlaag op mijn buik. Zijn het aantal calorien niet teveel?
 
Ligt eraan wat je allemaal doet dagelijks, denk wel dat het teveel is ja. Hou dit aan voor een week en kijk wat je gewicht doet, haal er daarna 500kcals af
 
Ik ga 4 keer naar de sportschool, half uur kracht, kwartier boksen, uur cardio. En loop 2/3 keer per week op dagen dat ik niet naar sportschool ga 1 uur. Dus lichaams beweging is hoog.
 
Er staat hier op het forum een topic met een excel bestand, die berekend je kcal behoefte daar moet je een beetje mee gaan kloten.

Misschien wil marina1975 je wel helpen :P
 
ACE stats zijn op dit moment 91kg en 188cm Mijn doel is nog steeds afvallen want ik heb nog een vetlaag op mijn buik. Zijn het aantal calorien niet teveel?
Afhankelijk hoe snel je wilt afvallen.
Op 2900 a 3000 Val ik nog af. Bij 85kg en quasi dezelfde lengte...
Cut dit jaar drie keer cardio gedaan.
4 maand op 2500kcal en denk 1,5 maand op.2750. ongeveer -15 kg en vp denk 10% naar beneden.
 
Thanx guys voor de reacties. Ik ga deze week proberen en kijken hoe het gewicht loopt.
 
Tag niet gekregen. :o
Maar val je nu af? zo ja hoeveel per week?

bij deze t linkje.

info staat in post 1 en de excel van post 2 is handiger.

vetten is minimaal 1 gr per kg bw :)

paar vragen.
- 1 boterham is ca 80 kcal (35 gr) --> weeg je t af?
- hoe weeg jij je pinda's af? je hebt nu 50 gram pinda gerekend. Als je met dop afweegt hou je ca 30 gram aan pinda over.
- 150 gram spaghetti. gekookt gewogen? (altijd ongekookt wegen! 100 gram gekookte spaghetti is ca 100 kcaal. 100 gram omgekookte spaghetti ca 350 kcal). dus deze kcallen kloppen hoe dan ook niet.
- is kip inclusef bereidingsvet? Want kip ongebakken bevat ca 110 kcal per 100 gram. Beter kan je kip rauw wegen en berekenen en je bereidingsvet apart.
- de zalm is wilde zalm? gewone bevat nl ca. 175-200 kcal per 100 gram

Dus kijk alles even goed na en gebruik als je kan de excel van post 2 in de link. Scheelt ook een boel rekenen als jij je eigen producten in de lijst zet. ;)
 
Weeg op dit moment 85kg en het gaat opzich nog steeds goed. Ik merk wel dat ik wat vaker snoep of dingen toelaat die niet goed zijn. Ik weet ook dat als ik dit blijf doen ik terug kan vallen. Ik ga het vanaf morgen weer streng aanpakken en alles wegen voordat ik het eet.
 
Tag niet gekregen. :o
Maar val je nu af? zo ja hoeveel per week?

bij deze t linkje.

info staat in post 1 en de excel van post 2 is handiger.

vetten is minimaal 1 gr per kg bw :)

paar vragen.
- 1 boterham is ca 80 kcal (35 gr) --> weeg je t af?
- hoe weeg jij je pinda's af? je hebt nu 50 gram pinda gerekend. Als je met dop afweegt hou je ca 30 gram aan pinda over.
- 150 gram spaghetti. gekookt gewogen? (altijd ongekookt wegen! 100 gram gekookte spaghetti is ca 100 kcaal. 100 gram omgekookte spaghetti ca 350 kcal). dus deze kcallen kloppen hoe dan ook niet.
- is kip inclusef bereidingsvet? Want kip ongebakken bevat ca 110 kcal per 100 gram. Beter kan je kip rauw wegen en berekenen en je bereidingsvet apart.
- de zalm is wilde zalm? gewone bevat nl ca. 175-200 kcal per 100 gram

Dus kijk alles even goed na en gebruik als je kan de excel van post 2 in de link. Scheelt ook een boel rekenen als jij je eigen producten in de lijst zet. ;)
Bedankt, ik ga het thuis allemaal doorlezen
 
snoep of dingen toelaat die niet goed zijn.
Wat noem jij niet goed?
Afvallen doe je door minder kcal eten dan je verbruikt. En ook in een strikter voedingsschema (als in beperkte kcal) kan je wat lekkers nemen.
Ontzeg t jezelf niet maar plan t in. Dan ga je er ook niet naar hunkeren en hou je je eetschema langer goed vol.
 
Back
Naar boven