Fitness Seller

Chelsea - Barcelona (0-0 agg)

Chelsea - Barca, wie haalt de finale


  • Totaal stemmers
    26
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Ik ben echt blij, dat het team dat (het hele!! seizoen al) het hoogste niveau voetbal tentoonspreidt, door is naar de finale. Jammer voor Chelsea, dat vanavond de zaken beter voor elkaar had. Maar soms wint het voetbal nou eenmaal.

Hoeveel jaren is dat anders geweest?

Wat een subjectieve misgunners. De Uefa Cup is voor jullie.
 
euhm jij bent juist overduidelijk subjectief, barca aanhanger..
barca doet het prachtig in spaanse competitie klopt. maar vanavond heeft het voetbal niet gewonnen zoals jij zei. chelsea was namelijk op alle fronten beter.

als je objectief kijkt en zonder verdere resultaten van het seizoen buiten beschouwing laat had chelsea het verdient om in de finale te staan
 
Barcelona speelt misschien wel het mooiste voetbal, maar zeer zeker niet het beste. 100 goals in de La Liga zeggen mij eerlijk gezegd niet veel. Al een paar jaar staat Engeland kwa niveau mijlenver op de rest. En ploegen als Chelsea, Liverpool en Manchester United zullen 7 van de 10 keer winnen of gelijkspelen tegen dit Barcelona.

70% balbezit in 90 minuten en dan geen eens kans creëren zegt mij genoeg. Alle lof voor chelsea, want die verdediging staat als een huis.
 
euhm jij bent juist overduidelijk subjectief, barca aanhanger..
barca doet het prachtig in spaanse competitie klopt. maar vanavond heeft het voetbal niet gewonnen zoals jij zei. chelsea was namelijk op alle fronten beter.

als je objectief kijkt en zonder verdere resultaten van het seizoen buiten beschouwing laat had chelsea het verdient om in de finale te staan

Ik zeg ook dat Chelsea op basis van vanavond door had moeten gaan. Voetballend gezien zijn ze nog steeds de mindere. Want Chelsea voetbalt niet. Zij houden de bal tegen en créeren dan een atletiek wedstrijd.

Dat nou toevallig het tactisch concept van Chelsea zo geniaal was (Hulde voor Hiddink) dat Barcelona er niet door heen kwam, so be it.

Voetballend vond ik het vanavond zowieso van een bedenkelijk niveau. Geen uitgespeelde aanvallen en zowieso geen vloeiend combinatievoetbal.
Dat was trouwens van beide kanten zo. Vandaar ook dat beide doelpunten uit de lucht kwamen vallen.
 
Ongelofelijke ontknoping!!
 
Saaie wedstrijd met een instelling van Chelsea waar geen Italiaanse club aan kan tippen. Maar de trainer komt uit Nederland en het is een Engelse club dus dan is het ineens geniaal.
 
keer wat anders dan manU-chelsea.
 
Saaie wedstrijd met een instelling van Chelsea waar geen Italiaanse club aan kan tippen. Maar de trainer komt uit Nederland en het is een Engelse club dus dan is het ineens geniaal.

+1 Chelsea liet een sterk staaltje antivoetbal zien. Zelfs ten tijde van een 1 - 0 voorsprong plus de rode kaart voor barca bleven ze achterin hangen. We hebben hier op de bank gestaan toen barca scoorde. De hele avond hadden we het er over, wat als barca in de laatste minuut scoort. Wat een ontknoping.
 
Het is zoals Eto'o zij na de wedstrijd in een interview:

De twee beste ploegen ter wereld staan ook in de finale. Geweldig!
 
Hoppa! Wat was ik blij met doelpunt van Iniesta.
 
Anders ik wel, snap ook niet dat mensen zeggen dat chelsea hard genaait is niet... zelfs tegen 10 man zijn ze barca nog niet echt de baas en maken ze het niet af, je kan niet verwachten dat barca in 180 minuten geen goal maakt, ook al hebben ze zo weinig kansen gehad... je roept het over jezelf af.

En die Drogba is helemaal een zeikerd met z'n disgrace, als hij nou z'n eigen kansen had gemaakt en niet constant om een penalty loopt te janken dan had je in de finale gestaan.
 
Awesome!

Heerlijk voor die laffe (zogenaamd realistische) Guus, 1-0 voor staan thuis, tegenover 10 man voor 30 minuten, en dan toch nog even Drogba eruit halen om 4-5-1 te gaan spelen. Zegt genoeg over de instelling. De talloze duikelingen van Drogba, het belachelijke gedrag van Ballack en de smerige overtreding van Essien maken de genante vertoning compleet.
 
Erg jammer dat die vuilakken van Barcelona er zo lucky nog eentje inprikken.
 
Erg jammer dat die vuilakken van Barcelona er zo lucky nog eentje inprikken.

+1

Ik word helemaal ziek van die zogenaamde ''wonderploeg''.
 
Hype? Barça breekt met gemak het ene PD record na het andere. Barça speelt het beste en mooiste voetbal dat ik in JAREN heb gezien. Flikker op met je hype.

Goal van Essien was trouwens niet lucky ofzo?
 
Hype? Barça breekt met gemak het ene PD record na het andere. Barça speelt het beste en mooiste voetbal dat ik in JAREN heb gezien. Flikker op met je hype.

Goal van Essien was trouwens niet lucky ofzo?

Pure skill. De legende Essien is nooit lucky.
 
Erg jammer dat die vuilakken van Barcelona er zo lucky nog eentje inprikken.

+1

Ik word helemaal ziek van die zogenaamde ''wonderploeg''.

+2

Gelukkig nog iemand die die hele hype zat is.

:stupid::yarly:

Komt dat eeuwige gezeik over dat wonderkind messi ook nog eens bij... Bah! Barca is het ajax van Europa... Iedereen die niet van die arrogante balletjes houdt pist over ze heen! Er is geen middenweg!
 
Back
Naar boven