XXL Nutrition

Chelsea - Barcelona (0-0 agg)

Chelsea - Barca, wie haalt de finale


  • Totaal stemmers
    26
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Hype? Barça breekt met gemak het ene PD record na het andere. Barça speelt het beste en mooiste voetbal dat ik in JAREN heb gezien. Flikker op met je hype.

Goal van Essien was trouwens niet lucky ofzo?

Essien scoort met regelmaat dit soort goals in de PL. Ja in de PL, een competitie die de La Liga wegblaast.
 
Boeiend iedereen kan roepen wat hij wil, barca is door. Daarbij is het niet typerend dat Chelsea elk jaar heel ver komt in de CH (halve finales/ finales) maar het nooit daadwerkelijk afmaakt? Factor angst? Ze hadden zelf debet aan die tegengoal. Als jij zelf niet een goal maakt, dan maakt de tegenpartij de goal. En tsja, een uitgoal telt nu eenmaal zwaarder.

Of het terecht is? Nee, maar in de voetballerij komen al jaren van dergelijke situaties voor. Handsballen die niet worden bestraft, rode kaarten die onterecht worden gegeven, strafschoppen die onterecht worden gegeven. Zolang die corrupte oude mannen van de FIFA geen technische hulpmiddelen willen gebruiken dan blijven dergelijke situaties zich voordoen. Tennis/ Ijshockey en tig andere sporten waar miljarden worden verdiend, ze gebruiken allemaal elektronische hulpmiddelen maar de FIFA vertikt het.
 
Essien scoort met regelmaat dit soort goals in de PL. Ja in de PL, een competitie die de La Liga wegblaast.

:roflol: Essien scoort uberhaupt geen goals met regelmaat. En ook al kan hij lekker knallen, als je met je zwakke been op die wijze een afgekaatste voorzet erin volleyt is het gewoon 97% luck.

Het enige geluk dat bij dat doelpunt van Iniesta kwam kijken was het feit dat Essien gigantisch mishapt bij Eto'o.

Waarom je de EPL hierin betrekt is mij een raadsel. Waarschijnlijk omdat je gewoon zoveel onzin lult dat je niet weet waar je moet ophouden.
 
2natrq0.png
 
:roflol: Essien scoort uberhaupt geen goals met regelmaat. En ook al kan hij lekker knallen, als je met je zwakke been op die wijze een afgekaatste voorzet erin volleyt is het gewoon 97% luck.

Het enige geluk dat bij dat doelpunt van Iniesta kwam kijken was het feit dat Essien gigantisch mishapt bij Eto'o.

Waarom je de EPL hierin betrekt is mij een raadsel. Waarschijnlijk omdat je gewoon zoveel onzin lult dat je niet weet waar je moet ophouden.

Kijk je ooit wel eens wedstrijd van Chelsea ? Als Essien scoort dan zijn het vaak afstandschoten. En zeker niet de minste, dat is geen geluk maar een kwaliteit.

Ik betrek de EPL hierbij om je duidelijk te maken dat Barcelona niet het beste voetbal speelt en waarschijnlijk moeite zou hebben met een plekje in de top 3.
 
Als je de wedstrijd van gisteren bekijkt had Chelsea moeten winnen. Vorige week had Barca moeten winnen. Maar over 180 minuten is nu gewoon de ploeg die er het meeste recht op had door.
 
Kijk je ooit wel eens wedstrijd van Chelsea ? Als Essien scoort dan zijn het vaak afstandschoten. En zeker niet de minste, dat is geen geluk maar een kwaliteit.

Ik betrek de EPL hierbij om je duidelijk te maken dat Barcelona niet het beste voetbal speelt en waarschijnlijk moeite zou hebben met een plekje in de top 3.

Het feit dat de bal uberhaupt voor Essien's voeten viel was geluk. En vervolgens die bal zo raken is minstens even veel geluk. Als je dat niet inziet getuigt dat van gebrek aan voetbalinzicht.

Kijk jij Barça wel eens. :roflol: Ik kijk namelijk bijna iedere wedstrijd die ze spelen. Er is geen club in Engeland die zo kan voetballen als Barça. Al doen ze de top 4 clubs bij elkaar dan zou het ze nog niet lukken.
 
Het feit dat de bal uberhaupt voor Essien's voeten viel was geluk. En vervolgens die bal zo raken is minstens even veel geluk. Als je dat niet inziet getuigt dat van gebrek aan voetbalinzicht.

Kijk jij Barça wel eens. :roflol: Ik kijk namelijk bijna iedere wedstrijd die ze spelen. Er is geen club in Engeland die zo kan voetballen als Barça. Al doen ze de top 4 clubs bij elkaar dan zou het ze nog niet lukken.

Blijft een feit dat het echt een ongekend mooi doelpunt was. De tering, ik kreeg kippevel toen ik hem zag :roflol:
 
:stupid::yarly:

Komt dat eeuwige gezeik over dat wonderkind messi ook nog eens bij... Bah! Barca is het ajax van Europa... Iedereen die niet van die arrogante balletjes houdt pist over ze heen! Er is geen middenweg!

Yep, en als wij dan toch bezig zijn:
feijenoord is het Ajax van rotterdam. Vraag maar aan de Spartanen (de echte club van rotterdam) hoe arrogant de feijenoorders zijn. Geen middenweg!

Chelsea speelde zwaar verdedigend anti-voetbal. Ik ben benieuwd hoe de wedstrijd tegen man united wordt. Hopelijk durft deze club wel op de aanval te spelen tegen Barcelona. Dat maakt het voor de neutrale kijker in ieder geval leuk.
 
Vraag maar aan de spartanen... die zullen ook echt zeggen dat het feyenoord is :roflol:
 
Back
Naar boven