Fitness Seller

Chemische middelen toegevoegd in voeding.

Bezoekers in dit topic

Gast 147539

Cool Novice
Lid geworden
8 sep 2015
Berichten
160
Waardering
64
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Goeiemorgen allemaal. Ik heb me de laatste tijd verdiept in wat voor rotzooi er allemaal wordt toegevoegd aan onze voeding en ben me daar wel van kapotgeschrokken om eerlijk te zijn. Waar ik vroeger fastfood vermeed omdat ik dacht dat enige ongezonde daaraan het hoge sodium, vet en kcal gehalte was kom ik er nu pas achter hoeveel chemische middelen eraan worden toegevoegd om het langer houdbaar. Te houden waardoor er veel meer winst gemaakt kan worden. Ik zelf eet zeer clean, waarbij ik bepaalde voeding helemaal vermijd. Voorbeelden : Frisdrank, Pizza, Koek,Snoep, Cake Chips, KFC, McDonalds Burger King vermijd ik helemaal. Eens per drie maanden heb ik wel en cheat day waarbij ik en chocolade repen en broodje doner kebap naar binnen werk, ook ongezond maar heb zoiets van ik sport 6x per week en eet superclean drie maanden lang dus zie daar niet echt veel kwaad in.
Mijn vraag is aan jullie, wat voor effect die chemische middelen allemaal hebben in het lichaam, en hoe goed het menselijk lichaam zich daar tegen kan verweren. En hoe schadelijk is het, als je het net zoals mij maar een keer per zoveel tijd binnenkrijgt.
 
Ik denk niet dat je je daar teveel in moet verdiepen aangezien je dat niet tegen kan gaan, straks praat je jezelf nog een obsessie aan ofzo.

Als je gewoon een gezonde levensstijl hebt kan je lichaam die middelen makkelijk verweren aangezien er mensen met obesitas etc gewoon 80+ kunnen worden.
 
Back
Naar boven