XXL Nutrition

Cherie's dream to reality

  • Topic starter Sheren
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 44K
  • Volgers 27

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Doet ie goed die Ray mooie vrouwen begeleiden en er waarschijnlijk ook nog voor betaald krijgen.

Misschien is bodybuilding helemaal nog zo gek niet :p
 
24 naar 20 in 3 maand?
eitje;)

Alleen gaat het natuurlijk niet om domweg vp naar beneden brengen maar ook vvm opbouwen, en dat is juist het lastige eraan.

afvallen is simpel.

Haha klopt ja, we zullen zien wat ik eraan over hou :p
Ga in iedergeval lekker goed aan de gewichten hangen hihi

---------- Post toegevoegd Fri 8 Feb 2013 om 12:24 ----------

Kan zeker wel... mijn % zakt ook en gewicht is the same;)

Hopelijk gaat dat net zo goed bij mij als bij jou! Jij staat al ook mooi droog he! :eek:
 
hoe doe je dat nu met Ray... train je dan ook met hem? en hoe vaak? of maakt hij je alleen een schema?

ik ben niet nieuwsgierig hoor... ik weet graag alles ;)
 
Als je met de volgende meting vooruit bent gegaan, zal dat de laatste meting zijn en kijken we alleen nog maar naar de shape. Er is geen mens die je vet gaat meten op het podium en kijken wat je wel niet weeg. Ik denk dat het een probleem is van veel atleten en kan alleen maar nadelig werken :)
 
Haha klopt ja, we zullen zien wat ik eraan over hou :p
Ga in iedergeval lekker goed aan de gewichten hangen hihi

---------- Post toegevoegd Fri 8 Feb 2013 om 12:24 ----------



Hopelijk gaat dat net zo goed bij mij als bij jou! Jij staat al ook mooi droog he! :eek:

:eek: was dat maar zo, in mijn ogen valt het nog wel tegen hoor. Heb zo nog de probleem zones.
 
hoe doe je dat nu met Ray... train je dan ook met hem? en hoe vaak? of maakt hij je alleen een schema?

ik ben niet nieuwsgierig hoor... ik weet graag alles ;)

haha ik ken het ;)

Um ja hier en daar ga ik eens met hem trainen,. afstand is alleen bagger! Maar straks moet ik wel vaker naar hem toe voor het oefenen van poseren. Voor nu moet ik hem updaten met mijn foto's, maar als ik tijd heb en hij ook ga ik nog wel een paar keer op en neer om met hem te trainen.
Ik heb idd een trainingsschema en een voedingsschema:)
 
Doet ie goed die Ray mooie vrouwen begeleiden en er waarschijnlijk ook nog voor betaald krijgen.

Misschien is bodybuilding helemaal nog zo gek niet :p

Wat kan het leven toch mooi zijn :D
 
haha ik ken het ;)

Um ja hier en daar ga ik eens met hem trainen,. afstand is alleen bagger! Maar straks moet ik wel vaker naar hem toe voor het oefenen van poseren. Voor nu moet ik hem updaten met mijn foto's, maar als ik tijd heb en hij ook ga ik nog wel een paar keer op en neer om met hem te trainen.
Ik heb idd een trainingsschema en een voedingsschema:)

Goed dat het ook met zo'n afstand kan.
Heb je bij je eigen gym ook een trainingsmaatje?
 
:eek: was dat maar zo, in mijn ogen valt het nog wel tegen hoor. Heb zo nog de probleem zones.

Haha iedere vrouw heeft zo zijn eigen probleem zones;) Maar ik vind dat je er goed bij staat!!

---------- Post toegevoegd Fri 8 Feb 2013 om 12:41 ----------

Goed dat het ook met zo'n afstand kan.
Heb je bij je eigen gym ook een trainingsmaatje?

Ik had een trainingsmaatje, maar die wou opeens wat meer dan alleen trainen..:rolleyes:
Dus die heb ik afgehaakt.. Maar er zijn zat mannen die me willen helpen bij de gym dus dat is opzich geen probleem.. Ik ben vaak toch liever alleen om te trainen, kan ik er goed tegen aan zonder al dat gebabbel tussen door:p

---------- Post toegevoegd Fri 8 Feb 2013 om 12:43 ----------

Wat kan het leven toch mooi zijn :D

:eyes:
 
Haha iedere vrouw heeft zo zijn eigen probleem zones;) Maar ik vind dat je er goed bij staat!!

---------- Post toegevoegd Fri 8 Feb 2013 om 12:41 ----------



Ik had een trainingsmaatje, maar die wou opeens wat meer dan alleen trainen..:rolleyes:
Dus die heb ik afgehaakt.. Maar er zijn zat mannen die me willen helpen bij de gym dus dat is opzich geen probleem.. Ik ben vaak toch liever alleen om te trainen, kan ik er goed tegen aan zonder al dat gebabbel tussen door:p

Dank je:)

Ai, dat is dan minder. Is er toch een bepaalde spanning tijdens trainen en lijkt me niet zo goed voor de concentratie. Mijn maatje is geblesseerd dus zie ik zelden nog, maar idd genoeg die willen helpen:D
 
Dank je:)

Ai, dat is dan minder. Is er toch een bepaalde spanning tijdens trainen en lijkt me niet zo goed voor de concentratie. Mijn maatje is geblesseerd dus zie ik zelden nog, maar idd genoeg die willen helpen:D

Ow dat is ook minder een blessure..
Maar goed, i like independent woman ;):D
 
En wij kunnen wel zonder vrouwen :D

Wait....
 
Vandaag voorkant schouders, borst, triceps

Warming up 10min. loopband

Db press:
1x15x12
1x7x14 faal..:(
1x12x12
1x10x12

Side raises:
1x15x6
1x12x6
1x10x6

Cable side raises:
1x15x2
1x12x2
1x10x2

Beide side oefeningen zijn nieuw voor me en zwaar k*t..:mad: vreselijke oefening!

Schuin bench press:
1x15x20
1x12x20
1x10x20
1x8x25

Machine press:
1x15x15
1x12x17,5
1x10x20

Flying motion Cable:
1x15x10
1x8x15 faal :(
1x12x10
1x7x15

Push down:
1x15x12,5
1x8x15 faal..
1x12x12,5
1x10x12,5

French press:
1x15x10
2x10x10

Reverse grip push down:
1x15x7,5
1x12x10
1x10x12,5

Zo, zit nu lekker op te laden met wat eten:D
Vanavond is mijn cheatmaaltijd., SUSHI!! nomnom
Ik denk dat ik vanaf morgen wat anders ga doen met me cheatmaaltijden 1xpw, zoals zelf gemaakte protein cake/brownie.. ''is iets beter'':p
 
Vandaag Rug + Achterkant schouders getraind!

Front pulldown:
1x15x31
1x12x38
1x10x38
1x8x45

Reverse grip pulldown:
1x15x31
1x12x38
1x10x45

Halter roeien:
1x15x10
1x12x13
1x10x13

Cable rowing rechte stang:
1x15x24
1x12x31
1x10x31

Hyper extentions:
Eigen lichaams gewicht, 15 , 12, 10

Bent over raises:
1x15x6
1x12x8
1x10x8

'' Had nog energie over :D dus nog een oefening erachter aan!''
Weetniet hoe die heet, dus maar een foto? :p
[Link niet meer beschikbaar]
1x15x10
1x12x12
1x10x14
1x8x16 :D

Halter curl:
1x15x10
1x12x10
1x10x10

Machine curl:
1x15x4
1x12x5
1x8x6

Ik merk steeds meer dat mijn aders duidelijker naar voren komen op me arm! zo mooi:D
 
is Dumbbell row ;)

maar wat bedoel je met Halter roeien
en bent over raises?
 
Wat een hoeveelheid oefeningen zeg.
Doe je steeds dezelfde?

Dinky, BB row, is gewoon letterlijke vertaling.
 
is Dumbbell row ;)

maar wat bedoel je met Halter roeien
en bent over raises?

ohh, halter roeien is ong. zelfde als dumbbell row, maar dan met halter en wat gebogen staan.
Bent over raises is met twee losse dumbbells, voor over buigen en armen gespreid omhoog ( drukt als ware je schouder bladeren tegen elkaar aan..) haha gosh hopelijk is het duidelijk :p

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 21:11 ----------

Wat een hoeveelheid oefeningen zeg.
Doe je steeds dezelfde?

Dinky, BB row, is gewoon letterlijke vertaling.

Vind het opzich wel meevallen :p
Ik heb een 3 dagen schema voor nu.. als ik voor de 4de keer train begin ik weer bij schema 1.
Denk dat ik dit wel even moet aanhouden..
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven