Fitness Seller

Cherie's dream to reality (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

Sheren

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
10 jun 2012
Berichten
633
Waardering
50
Lengte
1m70
Massa
58kg
Vetpercentage
22%
Hoi dames! ( en heren)

Mss hebben jullie mij hier en daar wel eens voorbij zien komen:p
Maar het wordt eens tijd om ook te gaan loggen! Zo kan ik mijn eigen progressie eens bijhouden.
Ik heb er altijd van gedroomd om met wedstrijden mee te doen, maar nooit gedacht dat dit voor mij weggelegd zou zijn. Sinds een half jaar geleden ben ik helemaal verslaafd geworden aan krachttraining en ook 13kg kwijt! :D.
Ik zie mijn lichaam veranderen en dat is een enorme boost voor me. Nu ben ik er gewoon voor gegaan en heb ik hulp ingeschakeld om mijn droom/doel werkelijkheid te maken..

Sinds een week krijg ik begeleiding van Ray Simon! Doel is om in Mei voor het eerst met een bikini klasse mee te doen. Later zou ik wel met Figure klasse mee willen doen. Vandaag voor het eerst een meet&greet gehad met ray en gelijk een beentraining erachter aan:D. Ook gelijk me vetpercentage gemeten: 24% :mad: mag nog wel wat minder..

Sinds 23-5-13 wordt ik begeleid door Evelien nellen-van pelt

Stats:
1.70
58,5kg
Taille: 64cm
Heup: 98cm

Doel is nu om wat vet weg te werken en wat meer spierdefinitie te gaan krijgen.
Ik train 4 keer in de week, heb ik meer tijd 5 dagen. Ik werk&leer nog namelijk :)

2.jpg


sheren.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wow, je ziet er goed uit. Mooi fysiek.

Succes!
 
Laatst bewerkt:
Ray weet wel wat ie doet;)

Succes!

Goed fysiek om wat VVm op te gooien
 
Wow, je ziet er goed uit. Mooi fysiek.
Lijkt in mijn ogen geen 24% hoor..

Succes!

Dankje wel feedback! Ja, ik heb geen verstand van het vet meten met een tang, dus het zal wel kloppen:p. Maar des te harder ik ga trainen haha..

Morgen komt me eerste log; borst,biceps en voorkant schouders:D
 
ik denk dat Ray wel weet hoe hij haar moet meten... zou daar maar niet over in discussie gaan. ;)

maar ziet er inderdaad goed uit!
Sterkte met Trainingen en voeding! Zal je nodig hebben als je in mei al het podium op wil!
Succes!
 
Dankje wel feedback! Ja, ik heb geen verstand van het vet meten met een tang, dus het zal wel kloppen:p. Maar des te harder ik ga trainen haha..

Morgen komt me eerste log; borst,biceps en voorkant schouders:D

Ja zal vast kloppen maar je oogt minder ;).
Ik ga je volgen. :D
Is je voeding nu ook aangepast? (kan me herinneren dat je aantal topics had in voedingssectie)

---------- Post toegevoegd Thu 7 Feb 2013 om 21:21 ----------

ik denk dat Ray wel weet hoe hij haar moet meten... zou daar maar niet over in discussie gaan. ;)

maar ziet er inderdaad goed uit!
Sterkte met Trainingen en voeding! Zal je nodig hebben als je in mei al het podium op wil!
Succes!
Ga ook niet in discussie, zeg alleen dat minder oogt ;)
 
ik denk dat Ray wel weet hoe hij haar moet meten... zou daar maar niet over in discussie gaan. ;)

maar ziet er inderdaad goed uit!
Sterkte met Trainingen en voeding! Zal je nodig hebben als je in mei al het podium op wil!
Succes!

Dankjewel! Ik hoop echt dat ik het ga halen.. Zo niet dan wordt het November..
Maar ik werk naar Mei toe ;)

---------- Post toegevoegd Thu 7 Feb 2013 om 21:24 ----------

Ja zal vast kloppen maar je oogt minder ;).
Ik ga je volgen. :D
Is je voeding nu ook aangepast? (kan me herinneren dat je aantal topics had in voedingssectie)

---------- Post toegevoegd Thu 7 Feb 2013 om 21:21 ----------


Ga ook niet in discussie, zeg alleen dat minder oogt ;)

Klopt, ondertussen al wel wat van voeding geleerd alleen nooit echt helemaal uitgerekend en afgewogen.. Doe ik nu wel. Voeding is idd aangepast.. Het is nu even kijken waar ik goed op reageer.. Maar ik zie de bui al hangen hahaha, ben erg gevoelig voor carbs:p
 
Ik ook, ideaal om te gainen, klote om te cutten.

Maar goed ray is wijze man;)
 
kijk al 13kg kwijt goed bezig :D succes iig!
 
Je huid is wat aan de dikkere kant maar dmv de juiste voeding en training komt dat wel goed ;)
 
Heel veel succes. Mooie stats om mee te starten! Ik ga je volgen.
 
Netjes! Mooi fysiek ook om mee te starten, ben echt wel benieuwd wat je in die paar maanden kan bereiken. Qua vet hoeft er, ondanks je percentage, volgensmij niet zoveel af, of wel?

Je heupen lijken lang geen 98 cm, waarschijnlijk goede billen al!

---------- Post toegevoegd Thu 7 Feb 2013 om 22:49 ----------

Welke wedstrijd is er in mei?
 
Laatst bewerkt:
Heel veel succes. Mooie stats om mee te starten! Ik ga je volgen.

Dankjewel! :D

---------- Post toegevoegd Fri 8 Feb 2013 om 11:54 ----------

Netjes! Mooi fysiek ook om mee te starten, ben echt wel benieuwd wat je in die paar maanden kan bereiken. Qua vet hoeft er, ondanks je percentage, volgensmij niet zoveel af, of wel?

Je heupen lijken lang geen 98 cm, waarschijnlijk goede billen al!

---------- Post toegevoegd Thu 7 Feb 2013 om 22:49 ----------

Welke wedstrijd is er in mei?

Ja, er moet wel wat vanaf qua percentage.. Ik wil eigenlijk richting de 20%.. Moet hopelijk te doen zijn in 3,5 maand.. Heupen zijn toch echt 98cm haha,

De wedstrijd moet Ray nog even kijken welke klasse precies, maar het is Nbpf in etten-leur:)
 
Thanks! :D

---------- Post toegevoegd Thu 7 Feb 2013 om 21:34 ----------



Mijn armen zijn denk ik de boosdoeners..
Zijn nog wat chubby :p

Haha, volgens mij is dat vaker bij de vrouwen zo;) Komt vanzelf goed! Denk dat jij best snel zal gaan!
 
24 naar 20 in 3 maand?
eitje;)

Alleen gaat het natuurlijk niet om domweg vp naar beneden brengen maar ook vvm opbouwen, en dat is juist het lastige eraan.

afvallen is simpel.
 
24 naar 20 in 3 maand?
eitje;)

Alleen gaat het natuurlijk niet om domweg vp naar beneden brengen maar ook vvm opbouwen, en dat is juist het lastige eraan.

afvallen is simpel.

Kan zeker wel... mijn % zakt ook en gewicht is the same;)
 
24 naar 20 in 3 maand?
eitje;)

Alleen gaat het natuurlijk niet om domweg vp naar beneden brengen maar ook vvm opbouwen, en dat is juist het lastige eraan.

afvallen is simpel.

idd karma waardige post! ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven