Fitness Seller

Chersonnisos

Bezoekers in dit topic

Marky

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
27 jun 2003
Berichten
12.706
Waardering
333
Het schoot me te binnen dat ik nog een topic moest maken aangezien ik over een maand ook naar dit oord vertrek.

Ik ga zowiezo met ruim 100 kg weg van huis, maar wil eigenlijk daar op onderhoud blijven. Dus enkele vragen...

Kan ik gewoon 1 a 2 potten eiwitten mee nemen naar Griekenland zonder gezeik te krijgen?

Is daar een gym aanwezig om het broodnodige op onderhoud tre trainen? Zo ja, namen graag.

Graag ook info over strand, starbeach, uitgaan en vrouwen...

Karma te verdienen.
 
Marky zei:
Het schoot me te binnen dat ik nog een topic moest maken aangezien ik over een maand ook naar dit oord vertrek.

Ik ga zowiezo met ruim 100 kg weg van huis, maar wil eigenlijk daar op onderhoud blijven. Dus enkele vragen...

Kan ik gewoon 1 a 2 potten eiwitten mee nemen naar Griekenland zonder gezeik te krijgen?

Is daar een gym aanwezig om het broodnodige op onderhoud tre trainen? Zo ja, namen graag.

Graag ook info over strand, starbeach, uitgaan en vrouwen...

Karma te verdienen.
Luiser pik, ik vlieg zondag en blijf 3 maanden, heb een appartement boven "club Friendz" waar ik ook te werken kom. Ik ken daar al mensen dus ik wordt deftig rond geleid! Ik zoek ook een gym omdat ik door stress aardig wat afgevallen ben, dus ik laat het je weten. Desnoods pm ik je me griekse nummer als ik daar ben.
 
Marky zei:
Het schoot me te binnen dat ik nog een topic moest maken aangezien ik over een maand ook naar dit oord vertrek.

Ik ga zowiezo met ruim 100 kg weg van huis, maar wil eigenlijk daar op onderhoud blijven. Dus enkele vragen...

Kan ik gewoon 1 a 2 potten eiwitten mee nemen naar Griekenland zonder gezeik te krijgen?

Is daar een gym aanwezig om het broodnodige op onderhoud tre trainen? Zo ja, namen graag.

Graag ook info over strand, starbeach, uitgaan en vrouwen...

Karma te verdienen.

eiwitten zijn geen probleem. Lukt me vorig jaar zonder gezeur ook naar Turkije. Wel in je koffer douwen.
 
Pics!:D

veel plezier trouwens;)
 
Er is een gym daar in de drukke straat. Moet je maar even navragen. Anders moet je maar naar Hotel Cactusbeach (ofzoiets) gaan in Malia. Hebbie meteen sauna en shit erbij.

Enjoy, ben beetje jaloers :( ben al 3 jaa rniet meer naar griekenland geweest en zou er bijna een moord voor doen.
 
Yzord zei:
Er is een gym daar in de drukke straat. Moet je maar even navragen. Anders moet je maar naar Hotel Cactusbeach (ofzoiets) gaan in Malia. Hebbie meteen sauna en shit erbij.

Enjoy, ben beetje jaloers :( ben al 3 jaa rniet meer naar griekenland geweest en zou er bijna een moord voor doen.
Ik ga elk jaar heen! De helft van me familie woont er, Griekenland is het meest relaxte land van Europa en als je er woont en je hebt een beetje geld.... Dan heb je een goddelijk leven!

Heb net nog ff gebeld, en er scheinen meerdere gyms te zitten. Ik woon iig boven club Friendz, (naast de bio bio) en als ik op m'n balkonnetje sta kijk ik uit over de zee! :p Dus kom eens langs zou ik zeggen!
 
Oke ik ben er vorige zomer geweest. Starbeach ruled, vette muziek de hele dag duizenden jongeren die er chillen. Weinig musculair boys. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 22 jaar. Veel dames maar best arrogant.

Wat betreft je eiwit kan je gewoon meenemen, als je daar het vliegtuig uitkomt hoef je niet eens meer langs een douane. Ik had zelf mee een pot Nectar en een doos met zakjes mrp. Geen probleem met de douane hier, zo door de xray en doorlopen.

Het stappen, je hebt er een aantal Engelse/Ierse pubs, ben er niet geweest, lelijke wijven en lamme engels killies. Echt grote disco's zijn er absoluut niet meer veel kroegen. De enige disco's of wat je een disco kan noemen zijn:

Amnesia: hier draaien ze alleen urban en zit echt STAMPVOL je kan er je kont niet keren na 1.00
Camelot: Engelse club, opzich wel relax ook niet denderend groot maar iets minder druk dan de amnesia en verschillende muziek.
Tigerbar, hier zat ik meestal lekkere scandinavische wijffies.
Japapaaaaaaaa: nederlandse kroeg met veel skihutbangers en amstelpaupers
BioBio: TMF kroeg zit meestal van binnen tot buiten vol, voor de kroeg staan veeel mensen allemaal nederlanders en het terras zit er ook vol.
Baja: Wel relax niet al te druk, lekkere airco alleen de muziek is niet dendered.
Mouragio: ben er alleen de eerste avond geweest wel een relaxte kroeg alleen werd er de 2e avond genaaid met een drankje en vond die propper erritant dus ben er niet meer geweest.

Maar al met al is chersonissos cker een van de betere vakantie bestemmingen, ik geloof als je naar grotere clubs wilt moet je naar Malia dat is een plaatsje ernaast. Daar ben ik zelf niet geweest maar echt grote clubs zal je in chersonissos niet vinden. Starbeach is echt een van de vetste waterparken die er is.

Owja nog een TIP: ik weet niet of je een makkelijke eter bent, de Chickencorner heeft echt lekkere pitabroodjes met kip :D

Hier nog een link over kreta en uitgaan: Kreta.nl - Kroegen, Bars en Dancings in Chersonissos, Kreta
 
Laatst bewerkt:
Ik meen dat man-mountain ooit een dag verspeeld heeft op het vliegveld van Heraklion. Moesten dacht ik uitsluiten of het ook daadwerkelijk eiwitpoeder was..



Ben er 5 jaar geleden geweest voor 2 weken. Zat in appertementen complex Tina Maria Zanik. Heel erg relaxed was dat. Nederlands personeel..lekker uitsmijtertje bij ontbijt. En direct aan de zee met een leuke rotspartij voor de deur. Kon je lekker vanaf jumpen. Verder zaten we 10 minuten van het centrum en 5 minuten van Starbeach.

Ging meestal stappen in Aria en NRG. Zwaar aan de zuip met steeve de parkneger ghehe lache was dat :D

Kan je zeker aanraden om een avondje in Malia door te brengen..dat ligt ernaast. Veel engelse '' wanna shag'' chicks. Moest me altijd rot lachen om die engelse..of ze waren spierwit of zo rood als een kreeft! ...en zuipen dat ze kunnen..sjezus!

Have fun bro!
 
Ik ga 15 juli ook naar dat oord. Ik hou me dan niet bezig met voeding/training. Ik zie het als vakantie en ga daar lekker chillen en van het leven genieten :D

Wel goed topic iig!!
 
Zoals ik al in het andere topic heb gezegd, ik zal daar een uitgebreid verslag maken van mijn verblijf, over de gyms en over de rest. Heb iig een scootertje daar, dus kan de hele zomer overal heen!
 
neem is gewoon weekje pauze man... bende psycho's denken allemaal dat ze na 1 week niet trainen 10 kilo afvallen ofzo!
rust is ook nodig hé djeez
 
acidreign zei:
neem is gewoon weekje pauze man... bende psycho's denken allemaal dat ze na 1 week niet trainen 10 kilo afvallen ofzo!
rust is ook nodig hé djeez
Ik zit er 3 maanden dus ik moet wel wat doen daarzo. Vooral omdat ik alles in een hele korte tijd heb opgebouwd. Maar wat Marky betreft, hoe lang ga jij heen, want als je maar 2 weekjes gaat zou ik JUIST NIET daar door gaan trainen. Af en toe 2 weekjes rust is ook goed!
 
Griekenland is wel leuk. Prachtige natuur en vooral cultuur en ontspannen mensen. Alleen jammer dat zij geen goede wijnen hebben. Het eten is tegenvallend gezien het klimaat en de zee. Wel lachen hoe de gemiddelde Griek nog steeds een tering hekel hebben aan de Turken. Niet normaal meer!
 
als ik dr voor een dag of 11 zit ga ik echt geen sportschool opzoeken

punt 1 dan slaat me vriendin me de tyfus en punt 2 daar heb k dan echt ff geen zin in ( oke als je dr 3 maanden zit dan wel maar echt niet voor een week of iets langer )

probeer wel gewoon standaard een klein beetje op mn voeding te letten, maar dat is meer de hoeveelheid die ik daar naar binnen stouw :D
 
Chersonissos is leuk, Starbeach is super! Bar in het water, trance muziek de hele dag en lekkere chicks.

Leuke clubs: NRG, Camelot en Amnesia. (is wel 3 jaar geleden).

Waarom perse een pot eiwitten meenemen? Denk je nou echt dat dat het verschil uitmaakt? Gewoon veel vreten daar en genoeg melk drinken, klaar!

En waarom en gym uitzoeken? Er zijn genoeg bodyweight oefeningen die je in je appartement kan doen en die zwaar genoeg zijn, bv. pistols, squatten met maat op je nek, handstandpushups, pullups aan deurpost, dips tussen 2 stoelen, towel rows etc.
 
Thnx for the info people, ik wil alleen de pomp er goed inhouden, echt trainen natuurlijk niet. Ik eet gewoon waar ik zin in heb, maar er wel op dat ik wel ruim voldoende eiwitten binnenkrijg.
 
Marky zei:
Thnx for the info people, ik wil alleen de pomp er goed inhouden, echt trainen natuurlijk niet. Ik eet gewoon waar ik zin in heb, maar er wel op dat ik wel ruim voldoende eiwitten binnenkrijg.

Deze maand komen er nog wat foto's.
 
Ik snap niet dat mensen Starbeach leuk vinden. Overal om je heen modieus en quasi-populair gedrag. Stervensdruk met verschrikkelijke mensen en het enige wat je er kan doen is de hele dag een beetje mooi liggen te wezen op een oud vernaggelt standbedje.
Ik bleef altijd liever bij mn appartement lekker rustig bij t zwembad de hele dag bier drinken.

NRG club is wel een aanrader, alleen had ik het idee dat de uitsmijter keihard aan de pep zat. Wat een agressief figuur, die kerel vloog onderhand door die tent als er iets aan de hand was.

Ik weet niet of die kriti-arena nog in bedrijf is maar mocht er daar iets georganiseerd worden zou ik me 10 keer bedenken voor je er heen gaat.
 
Grijpwijk zei:
Ik snap niet dat mensen Starbeach leuk vinden. Overal om je heen modieus en quasi-populair gedrag. Stervensdruk met verschrikkelijke mensen en het enige wat je er kan doen is de hele dag een beetje mooi liggen te wezen op een oud vernaggelt standbedje.
Ik bleef altijd liever bij mn appartement lekker rustig bij t zwembad de hele dag bier drinken.

Nou je traint het hele jaar als een megool dus sta je daar in je zwembroek te genieten van de blikken van die wijffies die denken ''zo die gozer is lekker mmmmm''. De muziek is relax, de sfeer is goed, rond de 35c, wat wil je nog meer?
 
Juriaan zei:
Nou je traint het hele jaar als een megool dus sta je daar in je zwembroek te genieten van de blikken van die wijffies die denken ''zo die gozer is lekker mmmmm''. De muziek is relax, de sfeer is goed, rond de 35c, wat wil je nog meer?
3 chickies die op je liggen te wachten in je appartement........
 
Back
Naar boven