MuscleMeat

Chest oefening

Bezoekers in dit topic

vbrianv

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
1 okt 2013
Berichten
497
Waardering
60
Ik kan helaas geen goede versie van de oefening op youtube vinden, sorry daarvoor.
Maar ik vraag me af wat jullie gedachte is over deze oefening. Niet als basis voor je chest, maar om bijv. je chest dag af te sluiten, of bij mij als 2e chest oefening in een ub/lb schema.
Ik heb hem nu een paar x gedaan en vooral het feit dat ik hiermee echt 100% kan focussen op de mind-muscle-connectie waar nogal op gefappt wordt, geeft me een voldaan gevoel.

https://instagram.com/p/6yushhEnyA/?taken-by=joeyswoll
 
Deze heb ik vanavond geprobeerd, maar ik zie dat m'n hoek niet echt goed was. Zou vast een prima oefening zijn
 
Één van mijn favoriete oefeningen voor de chest, goed als afsluiter of in een supersetje met een andere oefening te doen! Hierbij ook het gevoel dat ik volledige controle krijg over mijn borst tijdens de oefening, je kunt heel goed focussen op het aanspannen van je borst. Aanrader voor mensen die deze nog niet geprobeerd hebben! :thumb:
 
Kut, instagram werkt niet op de pc van het werk :p
 
Kut, instagram werkt niet op de pc van het werk :p
Tis een chest press machine met 1 arm waarbij je schuin in de stoel gezakt zit, met je schouder van de kant waarmee je pusht zeg maar naar achter gedraaid
 
Ik kan helaas geen goede versie van de oefening op youtube vinden, sorry daarvoor.
Maar ik vraag me af wat jullie gedachte is over deze oefening. Niet als basis voor je chest, maar om bijv. je chest dag af te sluiten, of bij mij als 2e chest oefening in een ub/lb schema.
Ik heb hem nu een paar x gedaan en vooral het feit dat ik hiermee echt 100% kan focussen op de mind-muscle-connectie waar nogal op gefappt wordt, geeft me een voldaan gevoel.

https://instagram.com/p/6yushhEnyA/?taken-by=joeyswoll

Prima oefening maar persoonlijk denk ik dat je die nog niet echt nodig hebt. Pak 'm af en toe lekker als afsluiter van je borsttraining maar hoeft geen vast onderdeel te zijn nog van je borst routine..
 
Met de hoeveelheid rotzooi die hij spuit en slikt krijg je van de afstandsbediening liften al zo een chest.
 
T is een lekkere oefening voor je chest, doe hem zelf ook. Je krijgt een goede pomp erin en kan goed knijpen, als je begrijpt wat ik bedoel.
 
Ik kan helaas geen goede versie van de oefening op youtube vinden, sorry daarvoor.
Maar ik vraag me af wat jullie gedachte is over deze oefening. Niet als basis voor je chest, maar om bijv. je chest dag af te sluiten, of bij mij als 2e chest oefening in een ub/lb schema.
Ik heb hem nu een paar x gedaan en vooral het feit dat ik hiermee echt 100% kan focussen op de mind-muscle-connectie waar nogal op gefappt wordt, geeft me een voldaan gevoel.

https://instagram.com/p/6yushhEnyA/?taken-by=joeyswoll


Heeeeeeel beperkte ROM en dan alleen in de contracted positie (zoek op POF). Niet echt een oefening die veel zoden aan de dijk zal zetten, maar als jij'm lekker vind en na je "echte" oefeningen nog energie over heb....

VAlt me trouwens mee dat z'm niet voor de binnekant aanprijzen :D :D :D
 
Leuk voor in je bro split, naast de 30 andere borst oefeningen, maar inferieur t.o.v. bijv. een volledig uitgevoerde dumbbell press.

Kwaliteit > kwantiteit
 
toch maar een keertje proberen
 
Back
Naar boven