MuscleMeat

Aangeboden Chest Supported Lat Row Bench & Olympic Swissbar

Bezoekers in dit topic

huggybear1968

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
29 okt 2008
Berichten
9.384
Waardering
2.219
Lengte
1m85
Massa
150kg
upload_2019-8-19_10-38-25.png


upload_2019-8-19_10-38-52.png


upload_2019-8-19_10-39-45.png
 
Jongens het zijn 'VRAAGPRIJZEN"..het mag weg tegen een aannemelijk/redelijk bod! :)
 
Tja, die lat row wil ik wel maar Limburg is veel te ver :(
Dat begrijp ik dat voor velen de weg zich niet loont...ik zal eens kijk wellicht moet ik nog wat spulletjes die ik niet gebruik erbij gaan zetten...heb nog een drukbank (flat benchpress) waar ik niets meer mee doe en een olympische halter...wellicht moet ik die ook erbij gaan zetten?
 
Dat begrijp ik dat voor velen de weg zich niet loont...ik zal eens kijk wellicht moet ik nog wat spulletjes die ik niet gebruik erbij gaan zetten...heb nog een drukbank (flat benchpress) waar ik niets meer mee doe en een olympische halter...wellicht moet ik die ook erbij gaan zetten?
Als je meerdere dingen aanbiedt maakt t de afstand vaak wat minder bezwaarlijk, dus kan ik alleen maar aanraden, ben zelf ook wel geïnteresseerd in de row, maar ben ook benieuwd naar de bench
 
Bank is van een zeer degelijke stalen constructie (een witte kleur) met zwart ligvlak...de haltersteunen zijn NIET in hoote verstelbaar herstelbaar. Ik heb er zelf altijd mee getraind totdat ik een barbarian bank kocht. Ik kan momenteel geen foto doorsturen omdat ik deze wegens verhuizing en plaatsgebrek bij mijn ouders heb staan (waar de andere spullen ook staan).
 
Jongens, de Lat Row, de Swiss Bar en de drukbank kan samen weg voor 200 euro...ik denk dat dit een zeer schappelijke prijs is :)
Het kan weg omdat ik de Latt Row niet meer gebruik, een nieuwe Swissbar van ATX heb en geen twee drukbanken nodig heb in mijn homegym.
 
Toch een nieuwe Swissbar gekocht? Dacht dat je het niks vond.
 
Ik train ook met de ATX bar momenteel niet, maar wellicht weer in de toekomst...ik heb in elk geval geen 2 bars nodig waar ik niets mee doe ;)
 
Huggybear, is dit allemaal nog te koop?
 
Ja tis nog te koopl :)
 
Alles verkocht aan een sympathieke Belg! :)
 
Back
Naar boven