AndroidHealthClinic

Chest tear (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Simsalabimmusclesforsewin

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
25 okt 2019
Berichten
3.089
Waardering
2.508
Lengte
1m83
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Toen ik 2 dagen geleden terug kwam van een weekje vakantie ging ik meteen chest trainen. Bij de eerste oefening (incline bench) voelde ik een soort van plop aan een stukje van de onderkant van mn linker pec. Was toen meteen gestopt met chest trainen en ging armen doen. Als ik nu push ups doe ofzo om te kijken hoe het voelt voel ik dat zelfde gevoel nog steeds op dat plekje. Hoe kan je dit herstellen, alleen rust geven of kan je nog wat anders doen?
 
Rust geven werkt het beste. Hoeft overigens niet per se een scheuring te zijn. Kan ook een verrekking zijn.
 
Rust is idd het belangrijkste, vooral niet als een gek los gaan masseren dan krijg je alleen maar scar tissue mocht het een tear zijn.
 
Sowieso de algemene gezondheid op peil houden (slaap, voeding, geen drank etc.). Mocht de pijn aanhouden even langs de huisarts gaan (of fysio als je daar al langs komt). Bij serieuze pijn ibuprofen of naproxen nemen, maar het is waarschijnlijk geen scheur. Als je het op de PED wijze bedoelt dan kan mk677 een uitkomst bieden. Een maat van mij had het ook, pijn kan helaas lang blijven. Beterschap!
 
Rust geven werkt het beste. Hoeft overigens niet per se een scheuring te zijn. Kan ook een verrekking zijn.
Hoop dan ook dat het inderdaad geen scheur is, ik zal het even rust geven. Bedankt!
 
Rust is idd het belangrijkste, vooral niet als een gek los gaan masseren dan krijg je alleen maar scar tissue mocht het een tear zijn.
Oh dat is een hele goede tip, ik zal er niet aan komen.
 
Sowieso de algemene gezondheid op peil houden (slaap, voeding, geen drank etc.). Mocht de pijn aanhouden even langs de huisarts gaan (of fysio als je daar al langs komt). Bij serieuze pijn ibuprofen of naproxen nemen, maar het is waarschijnlijk geen scheur. Als je het op de PED wijze bedoelt dan kan mk677 een uitkomst bieden. Een maat van mij had het ook, pijn kan helaas lang blijven. Beterschap!
Het doet gelukkig geen pijn, denk niet dat ik mk677 hiervoor ga nemen. Ga gewoon veel slapen en geen chest trainen en dan zie ik wel wat er gebeurd. Thanks voor de tips
 
Back
Naar boven