AndroidHealthClinic

.Cheta's. log

Bezoekers in dit topic

@fitie, dan zie ik je wel keer in de sportschool verschijnen
@jordy, nope zit nogsteeds rond de 75kg..

training zit beetje op laag pitje deze week en cardio zat het vorige week,.. moet er weer even hard tegen aan gaan. Weekend wat teveel weekend gevierd en te weinig slaap gehad dus maandag niet getraind.

vandaag Bodycombat, wel weer fijn had turnschoentjes aangeschaft en was even wennen maar wel stuk fijner. ik zal morgen wel spierpijn in me voeten hebben:P

vorige vrijdag nog niet gepost dus bij deze aangezien met inet eruit lag:
front raise
3x10 6kg
dumbbell press
3x8 8kg
revearse flyes
3x12 kinesis

barbell curl
3x10 20 kg
preacher curl
3x8 20kg
revearse
3x12 10kg

dip
3x6 55kg
tri pulldown
3x8 25kg
 
netjes, ga er weer snel lekker hard tegen aan.
 
goede training, goede curls;)
 
thnx
ik vind alleen dat de curls niet echt netjes gaan aangezien ik al een tijd daarmee op hetzelfde gewicht blijf hangen

de spierpijn in me voeten viel reuze mee

today
bench press ( had eens een keer gevraagt of iemand wilde spotten, zat er te veel met ze vingertjes aan:( maarja bij laatste set was het maar goed ook)
3x8 45kg
laatste set hielp ie 2 keer
bench dumbbells
2x10 12kg
1x8 12kg
flyes
3x10 6kg

chin up
1x5 40kg
3x4 50kg
smal
2x8 40kg
1x6 40kg

hardlopen op turnschoenen
23 min 2,7km gelopen
 
Cheta zei:
thnx
ik vind alleen dat de curls niet echt netjes gaan aangezien ik al een tijd daarmee op hetzelfde gewicht blijf hangen

de spierpijn in me voeten viel reuze mee

today
bench press ( had eens een keer gevraagt of iemand wilde spotten, zat er te veel met ze vingertjes aan:( maarja bij laatste set was het maar goed ook)
3x8 45kg
laatste set hielp ie 2 keer
bench dumbbells
2x10 12kg
1x8 12kg
flyes
3x10 6kg

chin up
1x5 40kg
3x4 50kg
smal
2x8 40kg
1x6 40kg

hardlopen op turnschoenen
23 min 2,7km gelopen

leuk he die spotters, je zou ze toch.

verder toch een goede training. ga zo door
 
vanavond
stiffleggdeadliftdumbbells
3x10 16kg
squat
3x8 55kg
lunges
3x10 20kg
kuiten
3x15 52kg

15min hardlopen 1,9km
ging niet super vandaag

morgen nog even trainen en daarna rustweek qua eten/trainen.
 
nice training Cheta, goede squat;) keep on going
 
je bent wel sterk voor een meisje hoor, goed getrained:D!
 
:o eigelijk wil ik ook geen rustweek inlassen.. wil er weer hard tegen aan en droger worden
(ja ik weet het ik ben verslaafd geraakt, but I just dont think there is anything wrong with being addicted to a healthy lifestyle)
Maar ga week naar duitsland ( berlijn) met school dus is niet anders.
naja daarna maar weer der tegen aan dan. Vamiddag nog even trainen.
 
ga er vanmiddag nog maar ff lekker hard tegen aan dan cheta
succes;)
 
mooie training weer... rust is afen toe ook lekker.

geniet er van en maak je niet druk er over, af en toe niet op voeding letten is geen punt.
 
Ook even een kijkje nemen in je log. Ziet er goed uit, bench is ook netjes :thumbup:

Vandaag weer trainen?
 
gaat l;ekker cheta je wordt steeds sterker
 
Als je groot wil worden, moet je ook je benen trainen en niet te vergeten, deadliften. doe je dat niet, ben je GEEN BODYBUILDER !!! maar BREEZZAAAHHH. wie is het met mij eens...??
:roflol:
Ik ben het er niet mee eens deadliften is voor mietjes echte mannen trainen niet en drinken bier!
gewoon niks van aantrekken als ze je een breezah noemen.

@ cheta doe je een beetje rustig aan ja... je bezorgd al die jongens hier nog een minderwaardigheidscomplex hier door straks sterker als hun te worden.
 
@ luppie hmm training van vrijdag ging niet super postte is het niet echt waard meer haha. ach komt wel weer

@ jordy ik maak me gewoon teveel zorgen :o

@ gunsy de sportschool was maandag dicht en ik was nog ziek.

@ jimi thnx

@ ded.cop ze zullen wel blij zijn geweest dat ik week rust had ;) ghehe nee, dat gaat nog wel tijdje duren voordat ik ze inhaal...helaas:rolleyes:

ik ben vandaag weer begonnen met trainen en voelde echt goed aan:D . Les bodycombat gevolgd.

Van het weekend was ik nog ziek geworden dus maandag ook nog niet getraind, vandaag nog klein beetje ziek maar denk dat het morgen zo goed als over is.Leuk weekje gehad in berlijn en veel gelopen, weinig gegeten, weinig geslapen. Vandaag vroeg nog iemand aan me of ik was afgevallen ??? appart aangezien ik een week niet getraind heb en slecht gegeten heb.
 
Ja dat kan wel meestal als je ziek bent geweest oog je lichter omdat je spieren gewoon niet opgepomt zijn en omdat je weinig gegeten hebt.

maar geen zorgen dat zit er ook zo weer aan.
 
idd weer goed trainen en eten, foto's komen volgende week zeker?
 
Back
Naar boven