MuscleMeat

.Cheta's. log

Bezoekers in dit topic

Jup hij traind nog even hard, hij post alleen geen log meer.
 
Vandaag

Bench
2x5 45kg
barbell row
2x5 25kg
chin up
2x5 45kg
en daarna uur gespinned ( les)
pff was 2de keer spinnen ooit maar ging nog wel aardig af.
 
Gistere mee geweest naar wedstrijd van gpc om mijn vriendje aan te moedigen ( insane_animal). Aangekomen dachten ze dat het een week later zou zijn maar toch hebben ze het door laten gaan. Er waren er maar een paar dus toen dacht ik.. ach dan doe ik ook wel mee:). Gelukkig had Richard nog een trainingsbroek mee aangezien ik in een rok liep:)

Later kwamen er nog wat meer en de sfeer was erg goed. Er deed nog een meiske mee en die vond et erg leuk dat ze zo niet de enigste vrouw zou zijn.

age:17
Ingewogen op 77,2kg * oeps wat meer als ik had gehoopt maarja:P*

We begonnen met sqauten. Aangezien ik al een tijdje op cardio richt verwachte ik er weinig van en begon licht.

60kg
85kg
95kg PR!

Iedereen moedigde elkaar erg aan en de muziek kon lekker hard dus dat hielp erg mee:)

Daarna gingen we benchen.
40kg
60kg failed
60kg failed.

helaas.. ik train nooit op het onderste deel ( breng hem niet op de borst) en je moest korte stop houden dus maar wat harder trainen daarop

Deadlift
60kg
90kg PR
100kg PR
110kg zette klein stapje maar was wel goedgekeurd PR

Was erg geslaagde dag, goede sfeer en ik was blij dat ik toch mee had gedaan. Wat pr's der bij en honger naar meer :o
 
Goede squat!
 
Goed werk! Nette gewichten...
 
Zoooooo zeker netjes.
Goed sterk!!!!!
 
Cheta zei:
Gistere mee geweest naar wedstrijd van gpc om mijn vriendje aan te moedigen ( insane_animal). Aangekomen dachten ze dat het een week later zou zijn maar toch hebben ze het door laten gaan. Er waren er maar een paar dus toen dacht ik.. ach dan doe ik ook wel mee:). Gelukkig had Richard nog een trainingsbroek mee aangezien ik in een rok liep:)

Later kwamen er nog wat meer en de sfeer was erg goed. Er deed nog een meiske mee en die vond et erg leuk dat ze zo niet de enigste vrouw zou zijn.

age:17
Ingewogen op 77,2kg * oeps wat meer als ik had gehoopt maarja:P*

We begonnen met sqauten. Aangezien ik al een tijdje op cardio richt verwachte ik er weinig van en begon licht.

60kg
85kg
95kg PR!

Iedereen moedigde elkaar erg aan en de muziek kon lekker hard dus dat hielp erg mee:)

Daarna gingen we benchen.
40kg
60kg failed
60kg failed.

helaas.. ik train nooit op het onderste deel ( breng hem niet op de borst) en je moest korte stop houden dus maar wat harder trainen daarop

Deadlift
60kg
90kg PR
100kg PR
110kg zette klein stapje maar was wel goedgekeurd PR

Was erg geslaagde dag, goede sfeer en ik was blij dat ik toch mee had gedaan. Wat pr's der bij en honger naar meer :o

Mooi vooruitgang, je gaat lekker door de laatste tijd.
 
ja klopt, ik post alleen niet meer veel aangezien ik niet constant gewicht training doe. Beetje met lesjes spinnen enzo bezig om nog wat vet kwijt te raken
 
Back
Naar boven