AndroidHealthClinic

Chewie en Westside Barbell (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Na dat ik me hand brak kan ik geen mill presses/ push pressen pakken, en op db pressen word ik akelig langzaam sterker en ik wissel die nog wel is af met front raises, daar ben ik wel sterker in geworden...
 
afwisseling he elke week db presses is ook niet alles :)
 
Dat is waar :), jammer dat je oef. als push press, mil. press niet kunt doen. Ik zou toch wel elke week die dumbbell press doen ook al is het niet alles. Je hebt meer aan presses dan aan raises imo.
 
raises er zeker niet uitlaten! soms hebben je schouders al genoeg gekregen tijdens je bench. raises zijn dan ideaal om te doen. soms kunnen teveel schouderpresses daarna blessures veroorzaken. as Dave Tate told us...
 
Goeie Small BP trouwens:)
 
GoHeavyLifter zei:
raises er zeker niet uitlaten! soms hebben je schouders al genoeg gekregen tijdens je bench. raises zijn dan ideaal om te doen. soms kunnen teveel schouderpresses daarna blessures veroorzaken. as Dave Tate told us...

Met wat voor doel? Ik doe ze soms ook maar voor fun. Ik denk niet dat ze bijdragen aan betere bank, wat presses wel doen. Zou hetzelfde zijn als flyes voor borst om je borst sterker te maken.
 
doel is sterkere schouders... en die dragen bij aan je bench. kan je door presses doen én door raises. that's all.
 
ach wat weet jij er nou van? Heb jij er soms verstand van!? :D
 
ME sq/ dl

Goodmornings
WU
10x60
8x70
6x80
4x90
3x100
3x110
2x120 (3th rep failure)
3x120 (belt on)
3x120 (belt on)

Romanian Deadlift
10x60
10x90
10x110
8x130
8x150 (om-en-om)
4x170 (belt + om-en-om)

Pulldown
10x80
8x90
5.5x100 kort daarna (net geen superset) 5x90

Incline weighted sit up ss crunch

Commentaar:
Die goodmornings vielen tegen, zeker nu ik Dries zijn pr zie...kan het bijna niet geloven :P Had wel al de hele dag een stijve/ geirriteerde onderrug.
Die rdl's vlogen werkelijk, die 170kg ging wat langzamer, maar nog steeds snel :) Echt lekker.
Morgen is bij kneets trainen...als het goed is!
 
Ik ben hier om je te motiveren hé full house buddy ;)
 
aan je stats te zien zou je alles veel zwaarder kunnen doen! zeker 160 GM's en 180 ROM's. probeer die volgende keer te reppen :P
 
rdl gaat wel lukken...gm willen gewoon slecht :(
 
Training @ Kneet's gym

Me Bench

Pin presses (start minder als 10cm boven borst)
Warm up
8x60
8x80
6x100
4x120
3x130
1x140
Fx144
Fx144
4x130

Incline DB press (30degrees)
8x34
8x38
7x42
3x48

Floor press
8x60
5x100 (met grond stop minimaal 1sec)
7x80 (idem)

Upright cable row
12x45
12x60
12x80 (full block)

Side laterals
2x12x12

T bar machine row (ofzo iets :/)
10x35
8x45
7x55

One handed cable row(er ff achteraan gedaan :P)
10x50

Ez curl
12x30
8x40
7x50

Commentaar:
Heb voor het eerst in DE gym van de BeNeLux getraind...Vond het eigenlijk niet speciaal. Druk, krap en k*t muziek. Wel een hoop beren, maar niet speciaal.
Ze hadden daar ook een power rack, dus ff pin presses gedaan (voor het eerst).
Die pin presses waren cool, die 140 ging loeizwaar en die 144 kreeg ik maar 1cm omhoog :P
die 48kg DB was me eigenschuld, begon te twijfelen bij de eerste rep, tja .... gay!
Floorpresses daar voor moest ik eerst iemand weg pestne bij het squatrack (reverse curl :/). Was iemand die 3jr geleden in dezelfde gym als ik trainde, nog net zo groot/ zwak..mietje...Gaat ie me nog proberen wijs te maken; "je kan ook floorpressen op de benchpress, gewoon halve beweging maken ...."
Die row machine was wennen en pijnlijk (voor bepaalde lichaamsdelen :p).
Ez curl had ik geen zin in...
 
Bij kneets dus?? hm...

Desalniettemin is die 48kg wel netjes!
 
nee niet netjes hoor er gewoon minimaal 6reps mee te maken :)
 
ja is ook netjes, het wordt echter pas bruut bij 50kg!
 
Back
Naar boven