XXL Nutrition

Chewie en Westside Barbell (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Moet morgen ME boxxen, damn me poten zijn nog pijnlijk van de training van afgelopen maandag...word leuk :P
 
joing the club :D

ik heb morgen DE Box squat en heb gisteren een zware training gehad :D
 
Kunnen jullie je uberhaubt de dag nog herinneren waarin je benen helemaal fit voelde? Ik voel altijd nog wel wat spierpijn in de beentjes als ik weer moet squatten.
 
huckfinn zei:
Kunnen jullie je uberhaubt de dag nog herinneren waarin je benen helemaal fit voelde? Ik voel altijd nog wel wat spierpijn in de beentjes als ik weer moet squatten.
So true :D
 
huckfinn zei:
Kunnen jullie je uberhaubt de dag nog herinneren waarin je benen helemaal fit voelde? Ik voel altijd nog wel wat spierpijn in de beentjes als ik weer moet squatten.

ja hoor, morgen is dat voorbij :D
 
Nou noem me maar gay, maar ivm werk pas om 8uur thuis en de gym gaatom 930 dicht, was dus niet meer de moeite...dan morgen maar een improvisatie training.
Max box squat, bench tot 3rm, rack pulls, lat work en abs
 
ME improvisatie training

Box Squats
WU t/m 60kg + beetje rek en strekken ivm nog stijfheid
3x80
3x100
3x115
2x130
2x145
1x155 belt on
1x165 belt on (net aan 2 gasten die zaten te kijken wilde al komen helpenl, maar toen ging ik gelukkig door)

Bench
8x80
5x100
5x110

Rack pull (below knee) - geen riem om
8x60
8x100
6x140
4x180
3x200
1x210 (de huid 1 cm onder me eelt plekken op me klauw scheurde open)
Fx220 ^^ scheurde verder door en was op geen intensiteit meer

Standing barbell shoulder press
10x40
8x60
5x70

Pull down
10x40 ss 10x50 ss 10x60
10x60 dropset 7x50 dropset 10x40

Commentaar:
Voelde me moe, ondanks ik een uurtje heb gerust voor trainen, niet super gegeten etc. Druk op het werk bleh...
Box: op een goede dag zit 175kg er wel in, vandaag niet.
Bench: die 80 voelde aan als 100 en over de rest wil ik het niet hebben. Viel erg tegen, had gehoopt op 4-6x120kg...Niet dus :(
Rack pulls: Op een goede dag zit 240kg + er in :) Jammer van me hand :rocker: Had helaas de bench barbell en moest dus me grip verbreden om iets van het stroefe gedeelte vast te houden...
Shoulder press: Ben zeer content met de 5x70...2e ker sinds 4mnd dat ik hem doe.
Die pull down was dodelijk, kon amper nog in me schriftje schrijven en me pen vasthouden :P

Kortom: Better luck next time!
 
Chewie zei:
Box: op een goede dag zit 175kg er wel in, vandaag niet.
Rack pulls: Op een goede dag zit 240kg + er in
:) Jammer van me
Kortom: Better luck next time!

Flikker toch op man, dit zijn de uitspraken van een miet. Je kan ze of je kan ze niet. Op een goede dag zit..... :rolleyes: tsssssss.
 
eduardjanssen zei:
Flikker toch op man, dit zijn de uitspraken van een miet. Je kan ze of je kan ze niet. Op een goede dag zit..... :rolleyes: tsssssss.
Zelf motivatie man :P
 
:toilet: :sad:
 
jaja volgende week homo's wacht maar :)
 
Mja dat wordt vast weer een week van als ik een goede dag had dan....
 
nee hoor :D
 
Back
Naar boven