AndroidHealthClinic

Chewie en Westside Barbell (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Chewie zei:
ja maar pr's zijn niet boeiend :P alleen opde grote 3...
Elk PR is een teken van progressie, dus een teken dat je trainingsschema werkt ... wees blij in plaats van te lullen dat enkel grote drie telt :rolleyes:
 
MonsterStrength zei:
Elk PR is een teken van progressie, dus een teken dat je trainingsschema werkt ... wees blij in plaats van te lullen dat enkel grote drie telt :rolleyes:
dude waarom denk je dat je een log bij houdt...zodat je je vooruit gang kan zien, maar de enigste pr's die tellen zijn die van de grote 3. Boeiend als ik 500kg zou kunnen quarter squaten, zolang ik de 210kg niet omhoog krijg heb ik er geen bal aan. Plus ik heb gemengde gevoelens over de incline press en het maxxen erop.
Besides dit is de 2e keer dat ik incline press, misschien had ik de vorige keer een klote dag en is dit normaal...dus wie zegt dat het progressie is..
Ben nu 6wkn met WSB bezig, dus mijn inziens te vroeg om te zeggen je maakt progressie.
 
Damn wat ben jij pessimistisch, dat is echt niet "the attitude of a champion" ...
 
Ja ik ben het hier toch wel met ms eens... als je vooruit gaat op nevenoefeningen zal je uiteindelijk ook vooruitgaan op de grote 3... tenminste, voor mij geld dat wel...
 
Ja waarom doe je anders nevenoefeningen, als je daar niet in geloofd kun je zowel telkens de grote drie doen, wat hebben die oefeningen anders van nut ;)
 
Laat ik het zo zeggen, op de grote 3 zie je het totale plaatje van je krachtontwikkeling.
Om door te gaan op de quarter squats. Je kan daar fors in vooruit gaan, maar als je boxsquat niet omhoog gaat, ga je nooit dat inmense gewicht gaan verplaatsen. Dus dan op het moment als je een training post met quarter squats max krijg je te horen " WOW je gaat goed", terwijl bv je nog steeds als een zoutzak op staat met boxen.
En er is een verschil tussen sterk zijn op een nevenoef. en daadwerkelijk kunnen maxxen!

Dont get me wrong; ben blij en gefrustreerd door de spotter.
Maar wil het aan het einde van het jr vertaald zien worden in weer een maxdag!
 
Kerel wat lul jij nu over quarter squats, je hebt een PR op incline bench, dat is een beweging met nog een grotere ROM dan de flat bench, gaat zeker overdracht naar je bench hebben!
 
MonsterStrength zei:
Kerel wat lul jij nu over quarter squats, je hebt een PR op incline bench, dat is een beweging met nog een grotere ROM dan de flat bench, gaat zeker overdracht naar je bench hebben!
Lange termijn ontwikkeling vind ik wat belangrijker...Dus de volgende keer de 115kg dubbelen dan weet ik zeker dat dit geen lucky day was.
 
eduardjanssen zei:
Mja je kan :rolleyes: <-----dat doen, maar ik denk wel dat er een kern van waarheid inzit. Omdat ze het zelf niet kunnen drukken en eigenlijk jouw ook misgunnen.
Kunnen ze anderen stiekem vertellen dat je het eigenlijk met hulp deed:D.

@Chewie, goeie training dude.
zou dat het zijn:D
 
(Soulfly) zei:
Wat is dat toch met die spotters??? ze willen zeker niet dat we het gewicht zelf drukken:rolleyes:
daarom doe ik het MEESTAL zonder spotter, gewoon lekker eigenwijs zonder jezelf in gevaar te brengen! ;)

( bench MAX in squatrek, zodat je de stang erin kunt klikken als je het gewicht niet meer hoog krijgt:D )........dan laat je je gewoon van het bankje afrollen)
 
Chewie zei:
Lange termijn ontwikkeling vind ik wat belangrijker...Dus de volgende keer de 115kg dubbelen dan weet ik zeker dat dit geen lucky day was.


You're talking like a moran right now :D.
 
klusmier zei:
daarom doe ik het MEESTAL zonder spotter, gewoon lekker eigenwijs zonder jezelf in gevaar te brengen! ;)

( bench MAX in squatrek, zodat je de stang erin kunt klikken als je het gewicht niet meer hoog krijgt:D )........dan laat je je gewoon van het bankje afrollen)
ja maar jij bankt ook maar met 70kg:D
 
DE Squat @ Frietbakkers

Box squat
WU
2x2x80
2s2x90
2x100
4x2x90

Front squat
10x50
10x80
8x100
4x110

RDL
12x80
10x110
10x140
10x170

Buik werk (cable crunch en side bends)

Shurgs licht
12x60
3x10x100

Small pdown
10x13block
8x16block

Commentaar:
nu op een goede box gesquat en meteen techniek moeten aanpassen, scheelt ook weer in de kilo's :( :P
Frontsq pr's
Rdl pr's :D:D Zeer content mee, lock outs waren niet het mooiste maar goed :P
Ok tijdens het typen verzuren me onderarmen nog :( AU!!
 
Ik vind dat je het goed gedaan hebt vannochtend kerel!
 
Chewie zei:
Commentaar:
nu op een goede box gesquat en meteen techniek moeten aanpassen, scheelt ook weer in de kilo's :( :P

AU!!

Gaat hij weer met z'n smoesjes hoor :D.

Wat is dit nu weer???
 
Val dood homo, kelly en martijn hebben me techniek verbetert, dus nu gaat het beter. Ben alleen bang dat ik met me eigen box weer de fout in ga.
 
Dat zei ik dus :)
 
frietbakker zei:
Val dood homo, kelly en martijn hebben me techniek verbetert, dus nu gaat het beter. Ben alleen bang dat ik met me eigen box weer de fout in ga.
Chewie zei:
Dat zei ik dus :)
Dubbele account, ban! :thumbup:

Congratz met je PR's Sjewie. :p
 
Back
Naar boven