XXL Nutrition

Chewie returns....

Bezoekers in dit topic

meer zware zerchers doen voor je onderarmen?

loop desnoods vanuit je garage even een blokje om met een halterstang met 100~150 kilo om het gevoel te krijgen, daarna kun je eventueel wel verzwaren!
:thumbs:
 
Conan mag je idd houden :P....tering ben geradbraakt vandaag...tot 13u knockout gegaan :P

Sterk al die onderdelen die je doet! Ik begin nu wel erg benieuwd te worden naar wat je met een kogel kan stoten. Als je in de buurt van Elst (gelderland) bent kan je bij ons wel even komen testen. :p

Jaap
 
@klusmier: Dat is niet te vergelijken. Ik vind zerchers niks, maar loop wel relatief lekker op conan's wheel. Het nadeel ook met conan's wheel is dat je er echt in moet lopen en je niet fatsoenlijk kan ademhalen, dat kan je met zerchers niet nabootsen. Wel leuke tip, rondjes lopen met een halter ;)

@jaap: Daar ben ik ook benieuwd naar
 
@klus
zercher met een gewone stang vind ik niet 3x niets maar 10x niets :P

@jaap
Woon in den haag kom dus weinig in Gelderland.

@Matthieu
Naja niet lopen met een normale halter, maar met een axle lijkt me wel een goede...
Ik moet gewoon meer naar achter en erin leren hangen...
 
die conan is inderdaad niet te vergelijken met die normale zerchers
 
True, heeft denk toch met je "buikje" te maken, George :P
 
your point litle man? :P
 
Best netjes toch George?

Yoke is een goede pr.
 
ja zo achteraf gekeken...viel de training goed mee, maar denk dat ik het vooral een k*t training vond kwa mindset...moeilijke goede focus en gewoon moe...
 
Overhead/ub

Mp seated (smith :/ gewicht excl bb)
12x20
10x40
6x60
5x80 pr
3x90 pr
6x70

Standing db press
2x5x30 wtf?! (lood zwaar met name links)
Strikt one handed press
6x30

seated row
15x40
12x75
3x8x103 (full stack)

Lat pull down (strikt en "langzaam")
2x10x77

Hammer curl
7x22
6x26
6x30

cable curl
2x10

cable crunch
side bends
en 1 setje hyper extension

opmerking

In de fitness in maassluis getraind, vandaar de smith machine press, ach toch een pr :)
Die 30kg db voelde achterlijk zwaar ... heb thuis al strikt db presses gedaan met 40 kg :/
Pols had ik zaterdag best zeer gedaan, voelt nu al een stuk beter!
 
Evenveel curlen als OH-Pressen? Tsss:p
 
Ja idd...curls al paar weken niet gedaan. Maar donderdag bench, zaterdag boom en nu weer overhead...ze waren gewoon op na die seated press...
 
Wat betaal je daar nu voor een losse les, zeker ook een godsvermogen?
 
8euro..ach beter dan niet trainen...
 
Ja ik doe het ook altijd overal waar ik ben;)

JA alleen hebben ze in maassluis alleen fitness centra, waarbij je bij de ene geen dagtraining kan doen (fitline) en bij de andere (marohokan) ze iets van 200kg gewichten hebben en alleen een smith machine... dus alleen ub mogelijk.
 
Lb deadlift


rack pull pin 1 (+-zelfde hoogte als platform pull @ beresteyn)

8x60
8x100
2x4x140
3x180
1x220 (zwaar)
1x250
1x270 pr @ mijn garage

high platform speed pull
2x100
2x140
2x180
3x1x200 (k*t rug van me )

Farmers testing day :P
80kg x 30m
80kg x 30m
100kg x 2x15m (15m lopen drop, draaien, pakken en lopen)

Farmers shrugs
3x80kg de hand toen voelde ik me trap raar doen
2x15x40kg

RT
tot rechts 92.5kg pr

opmerkingen
Die 270kg heb ik in beresteyn van zowel platforms als de grond gepulled, maar mijn pr in me garage was 260kg van die hoogte (en de vloeR). Vandaar pr...zat nog wel iets meer in, maar op de events na 2wkn geen fatsoenlijk lb training meer gehad, dus tevreden.
Bij de speed pulls moest ik nokken ivm die knoop die nog steeds onder me schouderblad zit. Kon in gebukt toestand niet fatsoenlijk in ademen voor spanning opbouw. Dus na 3 singles, maar opgegeven...next time!

De farmers van Daniel(tjok) getest...tering gladde handvaten nog, maar ze lopen ok :P 80kg voelde zwaar de 100 ging beter!
Rt nice pr'tje:)
 
heb niks te klagen ;)
 
nice garage pr en bad ass rt man :D
 
Back
Naar boven