MuscleMeat

Chewie returns....

Bezoekers in dit topic

+/- 19% :D


J/K heel eerlijk vind ik het op die foto 20+ lijken maar een foto is altijd moeilijk.
 
>23% gok ik.

zal mogelijk ook een flink deel vocht zijn.
 
Meteen een vraag op hoeveel % schatten jullie me?

Onmogelijke opgave, helemaal van foto ;)
Niet bij iedereen is de vetverdeling hetzelfde.

Bij mij zit meerendeel voorkant buik. Bij metingen met huidplooi, valt de meter bij armen heel erg mee en achter de schoudertjes ook.

Maar dan......hehehe tja. :D
 
Onmogelijke opgave, helemaal van foto ;)
Niet bij iedereen is de vetverdeling hetzelfde.

Bij mij zit meerendeel voorkant buik. Bij metingen met huidplooi, valt de meter bij armen heel erg mee en achter de schoudertjes ook.

Maar dan......hehehe tja. :D

Dit klinkt ook alweer heel bekend......alles rond het middel.
 
Gezien de lijnen rond je abs en je pecs.. iig niet ver boven de 20%... Ik denk dat je ietsjes vetter bent dan ik.. Maar niet heel veel.
 
O dear...o dear...:eek:

Je zult altijd kracht verliezen als je op dieet gaat.
Het zal de eerste 6 weken nog wel meevallen, maar daarna verdwijnt het als sneeuw voor de zon.

Nee Chewie, je staat zeker niet te vet en 19% is voor een strongman of powerlifter best netjes.
Naar 15% is wel te doen, maar als je daar te diep voor moet gaan, dan zou ik het lekker laten.
Als je doelstelling is lekker zwaar en beestachtig sterk, dan maar wat knuffelspek, zoals mn vrouw het liefkozend noemt...:D

Ik heb het niet over droog cutten, ik heb het over cutten naar een echte 15-20% zoals bv die foto van dat streeffysiek, want je liegt jezelf voor als je denkt dat je daar maar 5% cutten vanaf bent.
 
Ik schat ook zo rond de 25% al zul je door vele carbs etc ook veel vocht vasthouden wat wat vertekend, maar dat zou in het gunstigste geval 2% lager betekenen.

Het zal in elk geval een lange weg naar de 15% zijn.
 
Zeker rond 30% BF. Je hebt een hangende buik dude. Soms zie je het zelf niet en heb je iemand nodig om het tegen je te zeggen.

Bij deze: je BF is veel te hoog.

Ik weet niet of je er altijd zo bij wilt lopen maar ik denk dat je je veel lekkerder zult voelen bij een lager BF. Bovendien wordt het overtollig vet op ten duur erg ongezond.

Je verschuilt je achter je slogan: echte mannen hebben een buikje maar komop, niemand wilt een buikje hebben.
 
Ik heb het niet over droog cutten, ik heb het over cutten naar een echte 15-20% zoals bv die foto van dat streeffysiek, want je liegt jezelf voor als je denkt dat je daar maar 5% cutten vanaf bent.

Precies. Ik heb denk ik ook op 19/20 gezeten, 15% is al 'slank'; je kan wat abs zien. -10% gaat dan al richting zeer laag BF imo.
 
Chewie, ik heb nooit echt geloofd in cutten. Ik denk dat er meerdere opties zijn die niet ten koste van je kracht hoeven te gaan:
-een paar keer per week na je krachttraining wat barbell complexes doen, bijvoorbeeld zoiets als dit (misschien fout filmpje, maar heb je een beetje een idee):
http://youtube.com/watch?v=IVBgKB4Gnsw
-een paar keer per week interval sprintjes trekken, misschien ook na de training
-de voornaamste die zal helpen, je dieet aanpassen. Wat ik van de meesten hoor wat werkt is minder koolhydraten, minder melk, meer vlees en groenten. Ik denk dat je hier zelf ook wel voldoende vanaf weet.

Een persoonlijke anekdote: M'n beste vriend is zelf een half jaar geleden zonder overdrijven van 89 kg naar 65kg afgevallen. Hij wilde altijd al eens rond de 6% lichaamsvet zitten, en hij had er voordeel bij bij z'n gewichthefklasse. Hij heeft voornamelijk heel veel vis en wit vlees gegeten, en geen cola of wat dan ook, alleen water. Hij heeft dikke pr's gezet op de meeste lifts.

Edit:
Zet het geluid maar uit bij het filmpje...
 
Laatst bewerkt:
wel buff hoor chewbaka
 
is dat filmpje niet zoiets als crossfit?
ziet er wel vermoeiend uit
 
is dat filmpje niet zoiets als crossfit?
ziet er wel vermoeiend uit

jep, maar het filmpje was meer bedoeld om aan te geven dat met 5 a 10 minuten extra trainen, er heel wat vet (relatief) makkelijk af kan. Ik heb de oefeningen van dat filmpje voor de gein wel eens gedaan ongeveer 1 minuut lang, je gaat naar de klote. Niet je spieren, maar je conditie.
 
jep, maar het filmpje was meer bedoeld om aan te geven dat met 5 a 10 minuten extra trainen, er heel wat vet (relatief) makkelijk af kan. Ik heb de oefeningen van dat filmpje voor de gein wel eens gedaan ongeveer 1 minuut lang, je gaat naar de klote. Niet je spieren, maar je conditie.


Ja het ziet er inderdaad uit dat je er flink rot aan gaat:p
misschien ook maar eens een keer proberen:D
 
En tja ik vind erwin en niels bv weer te klein...ach ja smaken verschillen :)

dat is geen kwestie van smaak, dat is gewoon een feit :o (maar dat komt wel goed in de loop der jaren)

jep, maar het filmpje was meer bedoeld om aan te geven dat met 5 a 10 minuten extra trainen, er heel wat vet (relatief) makkelijk af kan. Ik heb de oefeningen van dat filmpje voor de gein wel eens gedaan ongeveer 1 minuut lang, je gaat naar de klote. Niet je spieren, maar je conditie.

is inderdaad killing!!! box jumps + pullups zijn ook een heerlijk slopende combo
 
Ok laten dus zeggen 15kg cutten...dan ben ik al een eindje op weg.
Zal sowieso de komende maand een eetschemaatje weer opstellen, omdat kcals uit te rekenen ed.
Soms heeft iemand gewoon wat motivatie nodig door anderen :)
Maar goed komt uiteindelijk wel goed gasten :P (buikje houd ik toch wel :P)
 
No-wat dat je op 30% staat.. die hangende buik komt gewoon doordat je je pens laat hangen.. Als ik mn core ontspan hang m'n buik ook, maar dat heb ik ook op 10%

Je bent niet de droogste, maar 30% ? Dan zou je 130 - 39 = 91kg vvm hebben. LOL... Ik heb op 94kg gestaan bij dezelfde lengte op zo'n 10% (dus zo'n 85kg vvm) en dat komt niet eens in de buurt van george..

Ik ken mensen die wel eens op ca 30% hebben gestaan, en daar zie je echt geen definitie meer, 0,0... Ik snap best dat sommigen dit te vet vinden, maar er wordt echt sterk overdreven hier... En de weg naar 15% is niet eens zo ver. De weg van 15% naar 10%... die is veel langer..
 
Anywayz

FLoorpress pinky op ring(4cm breder als me small bench)
20xbar
12x40
8x50
8x70
5x110 best heavy
4x130 idem
2x140 idem
1x150idem (pr is 3x150....)
2x1x160 (2e single ging beter)

2-board bench middelvinger op ring
12x100
6x120
4x140
5x140

dips 2x8xbw

pull ups small band
2x6x

pull ups negatives
2x6x

opmerking
Ringen op de bar staan small dus vandaar maar 4cm verschil.
Voelde bij de 100kg 2board een beetje raar gevoel in me schouder, dus ingehouden op het gewicht. 140 ging makkelijk.
Volgende week een RE week ub. Daarna nog een week met bands en een week max 2board press en dan max bench press.
 
Back
Naar boven