XXL Nutrition

Chewie returns....

Bezoekers in dit topic

Damn George.. je hebt echt een stel ziek sterke koleschoppen...
 
Die pullups zijn drama.:P Maar die pronated shrugs zijn wel goed man. :D
Kan je trouwens niet eerst wat sterker worden met chinnen (dus met bicep greep, makkelijker). Daarna overgaan op pullups.

Waarom denk je dat ik elke week wat pull ups assisted doe (brede greep etc)...tis ook als 12jarig pikkie drama geweest :P
Maar goed nu 2x3 ...volgende week misschien al een 5je ...we komen er wel. Die bicep greep is alleen nog erg gevoelig voor het polsje :P
 
Waarom denk je dat ik elke week wat pull ups assisted doe (brede greep etc)...tis ook als 12jarig pikkie drama geweest :P
Maar goed nu 2x3 ...volgende week misschien al een 5je ...we komen er wel. Die bicep greep is alleen nog erg gevoelig voor het polsje :P
Oke. Komt goed zo te zien.:D Over maandje 8reps. :p
 
Bloeddruk meting
132//78
pols/hartslag 89
 
1 Werk in de zorg (doe ik )
2 andere optie (zoals ik nu ) koop een huis tuin en keuken bloeddruk meter (bv die me ma heeft :P )
 
wow gast je handen zijn zo belachelijk sterk.
 
Als Gijs dat zegt betekend het pas iets :P
Maar nu de rest nog ...(van me lichaam dus nog in verhouding krijgen)
 
Woog vanochtend 128.5/129 kg
 
Als Gijs dat zegt betekend het pas iets :P
Maar nu de rest nog ...(van me lichaam dus nog in verhouding krijgen)

jammer, ik wou net zeggen dat je sterke handen hebt :o
 
Tarwe boterham 3stuks
Pindakaas
Multivitamine
Glucosamine/Chondroitine
whey eiwit
water

Maaltijd 2
Makreel in zonnebloemolie
Ei-eiwitten (ei zonder dooier)

Maaltijd 3
Tarwe boterham 3stuks
kipfilet

Maaltijd 4
Pinda's ongezout 60gr +-
Chocomelk light 0.5ltr

Maaltijd 5
Basmati rijst (100gr +-)
Biefstuk
Doperwten

Maaltijd 6 pwo
whey eiwit
water

Maaltijd 7
tonijn in olie
Chocolight 0.5ltr
=totaal 3450kcals +-

Tussendoor nog drinken koffie (melk en suiker lekker boeiuuh), aanmaak limo (ook tijdens training).
=totaal 3700kcals +-

Dit doe ik dus nu....Melk schrap ik tzt het eerst dan op brood minderen. Carbs rond de training en na het opstaan.

Dit is zoals ik nu me rodedraad heb lopen...
 
Laatste maaltijd zou ik juist zo min mogelijk calorien doen. Maar je neemt dan choco light, zitten toch ook gewoon suikers in? Misschien in plaats van dat een half bakkie kwark ofzo.
Maaltijd 3 meer kh en maaltijd 4 misschien iets meer eiwitten.
 
waarom flikker je die eierdooiers weg? in de verzadigde vetten daarin zitten toch juist hele belangrijke vitamines?

ik kan het volledig mis hebben hoor
 
Eidooiers zitten ook de meeste eiwitten. En het is achterhaalt dat het slecht voor je is. Las laatst dat 2 eieren per dag je cholesterol verlaagd ofzo.
 
Laatste maaltijd zou ik juist zo min mogelijk calorien doen. Maar je neemt dan choco light, zitten toch ook gewoon suikers in? Misschien in plaats van dat een half bakkie kwark ofzo.
Maaltijd 3 meer kh en maaltijd 4 misschien iets meer eiwitten.
De chocomelk van de laatste maaltijd zuip ik meestal al overdag weg...en zeker in de nachtdienst klopt er al niks meer van dit schema(maaltijd nummer gewijs, wel kwa eten uiteraard).
Kwa voedingswijzer is chocolight hetzelfde als melk en die ene liter die ik drink is 0.5ltr melk 0.5 ltr chocolight (meng het)
Maaltijd 3 niet mer kh. 3 boterhammen is genoeg ik kom nu aangenoeg kcals, dus tis genoeg. Maaltijd 4 is net als maaltijd 2 en maaltijd 7 (excl melk) 30gr eiwit.

waarom flikker je die eierdooiers weg? in de verzadigde vetten daarin zitten toch juist hele belangrijke vitamines?

ik kan het volledig mis hebben hoor

Eidooiers zitten ook de meeste eiwitten. En het is achterhaalt dat het slecht voor je is. Las laatst dat 2 eieren per dag je cholesterol verlaagd ofzo.

Vind de eidooier zo droog, dus vandaar en nogmaals kwa kcals eiwit etc is er rekening meegehouden.
Imo kan je nog naar 15% geraken met elke dag 1 reep chocolade en de rest clean voer. Je voeding hoeft niet 100% perfect te zijn om wat te cutten, voor cuts onder een bepaald % bf geld dat niet, omdat je lichaam dan overal op reageerd...
 
Laatst bewerkt:
Eigeel is idd fokking droog.

Wikkel er de laatste tijd vaak een plak kalkoenfilet of runderrookvlees omheen en op die manier laat ik het geel gewoon zitten.

Bij de Lidl heb je teringgoedkope kalkoenfilet (100gr 0,79ct) wat bestaat uit 6 'dikke' plakken + dat ze nog eens onwijs lekker van smaak zijn.
 
Eigeel is idd fokking droog.

Wikkel er de laatste tijd vaak een plak kalkoenfilet of runderrookvlees omheen en op die manier laat ik het geel gewoon zitten.

Bij de Lidl heb je teringgoedkope kalkoenfilet (100gr 0,79ct) wat bestaat uit 6 'dikke' plakken + dat ze nog eens onwijs lekker van smaak zijn.

je kan toch gewoon een hap nemen van eigeel en eiwit tegelijk :o

enne die kalkoenfilet van de lidl heb ik ook, freaking lekker istie... en echt belachelijk goedkoop... ik vind em stukken lekkerder dan welke ik ook eerder op heb :o
 
Hey het moet leuk voor MIJ blijven en dit is mijn oplossing... :P

Maar verder ziet het er ok uit?
 
Back
Naar boven