XXL Nutrition

Chewie returns....

Bezoekers in dit topic

Assist training

Pendlay
2x10x60
8x80
6x100
6x120
5x130
6x120
*telefoon "ja hallo?" *hijg hijg* Ja met pearle blablabla.... donderdag sollicitatie gesprek...die zal wel hebben gedacht :P*
12x100

farmers (k*t dingen period)
40m+ x 40kg
40m+ x 80kg
2x20m+ 100kg (drop ademhalen 15sec lang en terug lopen)
2x10m+ 110kg (idem)

ez curl
10x36
8x46
8x56

DB curl
8x25

kneeled band crunches (small + medium band)
12x
12x
12x

Side bends
2x12x40kg

Opmerking
k*t farmers lopen voor geen meter...eelt erbijna af, word leuk woensdag deadliften :P
 
Die pendlays zijn sterk.
 
Ik ben geen fan van zonnebloemolie George. Olijfolie is al veel beter. Echter ik zou de tonijn op waterbasis nemen en dan het eigeel erin laten. Verder mss kwark voor de avond.

Mooie training verder. En choco-light? Mag ik dat doorspelen aan Alex en Bryan dan hebben die ook weer een leuke dag:D
 
Hahaha, blij met je farmers? :roflol:

Rij je trouwens nog met me mee naar de Weiland Games?
 
Ik ben geen fan van zonnebloemolie George. Olijfolie is al veel beter. Echter ik zou de tonijn op waterbasis nemen en dan het eigeel erin laten. Verder mss kwark voor de avond.

Mooie training verder. En choco-light? Mag ik dat doorspelen aan Alex en Bryan dan hebben die ook weer een leuke dag:D

Blikjes zalm komen nou eenmaal niet in olijfolie (toch:P)...tzt ga ik wel over op waterbasis.
Geen ivm alhoewel de magere aarbei kwak van AH nog wel gaat maar liever niet teveel melkproducten want daarvan ga ik aan de schijt. Melk ben ik ook terug gegaan in 0.5 ltr (0.25 choco LIGHT :P en 0.25half volle melk).
En die light is nog steeds beter dan volle choco en heb ik al vaker gezegd, dus alex zal het wel weten :P
De rest thnx :)


Daniel ja heerlijke farmers :P En yep ik rij nog steeds mee...moeten ff afspreken waar je me in Adam op wilt pikken...
 
Van kwark ga je toch minder aan de schijt dacht ik? Zit minder lactose in dan melk als ik me niet vergis.
 
Ja tuurlijk, maar ik kan en en niet hebben dan word het en of en tja voorlopig hoef ik ff geen kwark meer te zien :P
 
Ik ben geen fan van zonnebloemolie George. Olijfolie is al veel beter.

Kan je eens zeggen waarom of is het gewoon een weetje? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat zonnebloemolie net gezonder was.
 
Waarom is die chocolight beter dan?
 
minder suiker :P
 
Chewie is zelf al een choco :cool:
 
eey dikke belg ff rustig aan hea!!!:D
 
@#%#$%$%training

bench med grip (als warm up voor bands)
20xbar ss 15x40 ss 10x60 ss 8x80 ss 6x100 ss 4x120
(alleen laden en misschien 5sec wachten op schijfjes)

Bench med grip doubled super mini's
6x60
6x80
3x100 takke zwaar
1x110
Fx120
2x100

Floor lockouts
5x140 (pin3)
6x140 (pin4)
3x180
1x200
2x200
4x180

Dips
8xbw
5x +super mini
8xbw

low incline fly
15x15
10x20
10x20

rev grip chins
6x + assist 2supermini
4x bw
3x bw + 3x assisted 2 super mini

opmerking
Matige training kwa gevoel.
Geen idee wat me oude pr is op die band bench. Rom op pin 4 is +- 20cm
 
Van kwark ga je toch minder aan de schijt dacht ik? Zit minder lactose in dan melk als ik me niet vergis.

Als ik 750gram kwark vreet ga ik daarna gelijk aan de dunne.........Keer tijdens een toets gehad......snel die vragen afmaken en RACEN!
 
hehe, ik deed voorheen altijd benchen met doubled lights, begrijp wat je bedoelt met dat takke zwaar, heerlijk. Alleen nam me schouder het me niet in dank af.

goed bezig man
 
Kan je eens zeggen waarom of is het gewoon een weetje? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat zonnebloemolie net gezonder was.

G-men bedoelt waarschijnlijk dat je beter olijfolie kan nemen omdat zonnebloemolie voornamelijk linolzuur (omega 6) is, wat je met de doorsnee dagelijkse voeding toch al in overschot binnenkrijgt. Een teveel aan linolzuur is niet goed. Voor de verhouding van de vetten zou het dus beter zijn om meer omega 3 en 9 binnen te krijgen, dus bijvoorbeeld olijfolie.

Verder wordt volgens mij een te hoge inname aan omega 6 gelinkt aan heleboel kwalen die worden veroorzaakt doordat een teveel aan linolzuur niet kan worden omgezet, dus wordt omgezet in arachidonzuur (of zoiets), dit zuur stimuleert ontstekingen en kan tot allerlei klachten leiden als astma, eczeem, oedeem, reuma en artrose...

zal allemaal wel niet zo'n vaart lopen, maar goed...
 
Doubled light...damn...ik heb nu al een top spanning van 65kg :P

Ik heb inmiddels tonijn in olijfolie erbij gehaald :)
 
zelf at ik altijd gewoon tonijn in water, vind al die olijf meuk niet te nassen. effe uit laten lekken (meurt naar kattenvoer) en dan met beetje peper op je brood, lekker hoor.
 
ik heb de tonijn in olie ivm de vetten (ik ga echt geen lepel olie naar binnen gooien) en idd het meurt niet alleen naar kattenvreten het ziet er ook uit als katten kots :P
 
Back
Naar boven