XXL Nutrition

Chewie returns.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

i hope so ...175 is ook al goed hoor :p
 
Om nog 1 keer terug te komen op je dieet. Een makkelijk hulpmiddel om direct wat kCals te schrappen is nog enkel carbs te eten bij het ontbijt en rond de training. En dan na een viertal weken misschien zuivel schrappen en dan zie je er al direct beter uit (denk ik).

Potige training, trouwens weer!
 
zuivel drink ik al niet...misschien eens per 3wkn een bakje chocopops met half volle melk als junk.
En wat je zei was ik ook van plan
 
Gok je toch op een procent of 22-25, meeste vet zit bij jou denk ook aan je buik. Ik ga met Willem mee, carbs schrappen en alleen nog carbs rond je training en bij je ontbijt. Als je je cut periode weer gehad hebt ben je zo weer op krachten.
 
pfff nu in de tuin bezig, gister ook al wat gedaan. (nieuwe schutting, ouwe hout verwerken, gras eruit steken, terras aanleggen, tegels bij de buren halen etc).
Vanavond op hetp rogramma olly week 3 4x2x232.5...Ik zie wel hoe dat gaat...me rug krijgt nu ook al genoeg te doen.
 
Deadlift olly week 3 (4x2x232.5kg)
6x60
5x100
3x140
2x180
1x210
2x2x230 met riem TnG
2x2x235 idem 1 set tng 1set deadstop

Low platform
2x1x180
1x200speed
1x220 minder speed

preacher curl
8x15
8x20
8x25

hammer curl
8x25

opmerking
Warm (joh) alles is door weekt van zweet.
Heb express tng gedaan, me rug was al behoorlijk leeg van het tuin gebeuren.
Laatste set deadstop gedaan, maar stang kwam naar voren, kunnen corrigeren, maar hitchend. Maar goed heb ze boven gekregen. Filmpjes volgen nog as usual!
 
oh oh oh, potig deadlift werruk maakt chewie sterruk

kom maar op met die filmpjes!
 
ik ben een rapper, je weet toch
 
Nou ik weet niet of er mensen zijn die zich afrukken op dit filmpje....tenminste ik hoop voor je van niet :D

maar anyway mooie prestatie en lachen dat je in een garagebox traint ipv één of andere fancy-gym

Klasse!
 
Hoop het ook niet nee :P (erwin? :P ;))
JA ik ben straight van underground weet je...hardcore, een diehard, recht van de straat.

ofzoiets...thnx big guy!
 
haha wtf. de zelfbevrediging bij filmpjes laat ik aan flower over
 
oh is dat zo...flower moet je me wat vertellen ;)
Vandaar dat je bij mij in de tuin wilde zitten....dat had niks te maken met het feit dat het bijna 30graden warm was en jij niet eens een balkonnetje hebt...;)

j/k
 
Dat wist je toch al... Ik ruk altijd op je filmpjes.
 
Dat wist je toch al... Ik ruk altijd op je filmpjes.

:kots: Zo te horen is er nog meer wat je me wilt vertellen...

Hoorde ik nou dat jij doordeweeks gewoon mark heet en in het weekend door gaat voor nadia?
 
Hm, misschien wel... ;)
 
Zo deze week ff voor ub een push/ pull split en lb gewoon. Dit omdat ik ff me ub van de max weights afhaal voor een weekje.

Rug+ biceps(pull)
WU

Pendlay
6x60
6x80
6x100
6x120
4x130
3x140 PR (ok licht gecheat, tis nog lange na geen deadlift)

Lat pull
8x70
8x90
8x100 Pr

Low row(hammerstrength; gewicht per hand)
8x60
7x70
6x80

Seated 1handed row(hammer strength)
10x50
8x60
7x70

Pull ups negatief
5x (koek is op)

shrugs
12x50 (me jedokus zat in de weg)
8x90 (idem)
8x130 (nog steeds)
5x170 zonder straps en magnesium (k*t bar)
6x190 straps(vrij strikt)
7x210 powerstyle

Hammer curl
8x16
6x22
6x26
6x30
5x34

opmerking
HEERLIJK GOED LEKKER getraind. Focus was perfect, intensiteit was perfect...gewoon ideaal. Dit in 70min gedaan. 1 groot volume pr :P Hoorde bij de shrugs een 2tal zeggen, die heeft best wat kracht :P Ze deden daarvoor 36kg db shrugs :/ Zijn toch ook best grote flinke knapen.

Bij de hammer curl voelde ik bij de 6e rep(30kg) al dat ik geen rep meer kon maken, omdat me grip het opgaf. Bij de 34kg moest ik na de 5e rep links droppen, zodat ik rechts er nog ee n5e rep kon uitpersen voordat ik hem daar ook dropte. Onderarmen zijn totaal op, leeg en kapot. Zit hier nu te verkrampen tijdens het typen :P
 
Back
Naar boven