AndroidHealthClinic

ChickenBroccoliRice

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Flink geladen dan wel, wat was je laagste gewicht in prep?
 
Flink geladen dan wel, wat was je laagste gewicht in prep?
85.5kg op donderochtend laagste gewicht deze prep. Donderdag 450 gram khd vrijdag 650 gram kdh.
 
85.5kg op donderochtend laagste gewicht deze prep. Donderdag 450 gram khd vrijdag 650 gram kdh.
En daarmee 5kg aankomen :roflol: mooi gedaan!

Is het de bedoeling om pro te worden of doe je t gewoon voor de fun? Met dat je aangeeft dat je die pro qualifier dit jaar niet doet.
 
Kan je wat meer toelichten over je training, ben er wel benieuwd naar. Want ik meen me te herinneren dat jij ook gewoon sq/bp/dl doet/deed en ook op lage reps. Ben je van tot falen trainen of juist meer volume etc.?
 
Gister aan 5 klassen meegedaan in totaal:

Classic physique true beginner (2e)
Classic physique novice (2e)
Classic physique open (klasse b) (1e)

Bodybuilding true beginner (alle gewichtsklasses) (1e + overall)
Bodybuilding novice -90kg (3e)


Ingewogen op zaterdag op 90.3kg wat over de limiet was voor bodybuilding dus een uurtje rondgelopen geplast en ingewogen op 89.8kg.

Zeer tevreden over men piek, hele dag hoed vol gebleven en imo zelfs harder geworden naarmate de dag vorderde en ik meer poseerde. Totale voeding op de dag zelf 3g zout en 10~ rijstwafels + 450 ml water 😂

Zeer tevreden over hoe het gegaan is en hele dope ervaring, zelfs nog geplaatst voor een pro qualifyer maar die slaan we maar jou even over dit jaar 😂 nu lekker rebounden en straks men offseason in en groeien en dan volgend jaar nog harder komen.

Bekijk bijlage 568554Bekijk bijlage 568555 Bekijk bijlage 568559Bekijk bijlage 568560Bekijk bijlage 568561
Gefeliciteerd man!

Enige kromme is wel met die pro qualifyer dat je er eerst eentje in Nederland moet doen en dan pas eentje in het buitenland en het blijft alleen het kalenderjaar geldig. Dus je hebt nu maar tot december om de bonak te doen aangezien we maar 1 pro qualifyer hebben hier in Nederland.
 
Gefeliciteerd man!

Enige kromme is wel met die pro qualifyer dat je er eerst eentje in Nederland moet doen en dan pas eentje in het buitenland en het blijft alleen het kalenderjaar geldig. Dus je hebt nu maar tot december om de bonak te doen aangezien we maar 1 pro qualifyer hebben hier in Nederland.
Bonac heet dat beest :d

Ja, 11 december zul je dan moeten draaien.
 
En daarmee 5kg aankomen :roflol: mooi gedaan!

Is het de bedoeling om pro te worden of doe je t gewoon voor de fun? Met dat je aangeeft dat je die pro qualifier dit jaar niet doet.
Ik weet niet of pro worden een realistisch doel is maar ik wil gewoon een paar jaar pushen en kijken hoever ik kan komen. Zeker omdat ik pas begonnen met met kuren oktober 2020 en het gevoel heb dat er nog wel meer uit te halen valt.

Die 5kg zal vooral het water zijn die de laatste dagen nog wat was verhoogt. Ik had 2 meals in op zaterdag en 2.5 liter water toen ik me ineens toch wel zorgen begon te maken om men weightcap en toen dus maar ook gestopt met eten en drinken en dus 90.3 😂
Kan je wat meer toelichten over je training, ben er wel benieuwd naar. Want ik meen me te herinneren dat jij ook gewoon sq/bp/dl doet/deed en ook op lage reps. Ben je van tot falen trainen of juist meer volume etc.?
Ik train sinds 9 maanden ong denk ik alleen nog maar met werksters en feedersets met op bijna alle oefeningen 1 of 2 werksets tot failure op ong 8~ en een backoff set. Schema als volgt de laatste 3 maanden: week 1: push pull rust legs push pull rust week 2: legs push rust pull push legs rust. Dit komt dus neer op 4 push 3 pull 3 legs per 2 weken en qua recovery is dit voor mij wel ideaal.
Gefeliciteerd man!

Enige kromme is wel met die pro qualifyer dat je er eerst eentje in Nederland moet doen en dan pas eentje in het buitenland en het blijft alleen het kalenderjaar geldig. Dus je hebt nu maar tot december om de bonak te doen aangezien we maar 1 pro qualifyer hebben hier in Nederland.
Thanks, ik wist niet dat de pro qualifyer alleen voor Nederland was maar ik was sws al van plan weer te gaan bouwen tot de ironman 2023.
Bonac heet dat beest :d

Ja, 11 december zul je dan moeten draaien.
Ja december 2023 klinkt goed 😉
Hoezo eerst in Nederland? Hoorde trouwens gisteren dat het regional certificaat op 1 januari vervalt. Lullig voor de mensen die hem in december halen.
Staat geen datum op maar geld idd geloof ik maar voor alleen hetzelfde jaar. Scheelt dat ik toch niet groot genoeg ben om competive te zijn op dit moment in een wedstrijd als de wbc.

Legs the day after:
 
Hoezo eerst in Nederland? Hoorde trouwens gisteren dat het regional certificaat op 1 januari vervalt. Lullig voor de mensen die hem in december halen.
Omdat dat de regels zijn :') althans dat waren ze en dat van het certificaat bedoelde ik ook oa die was eerst een jaar geldig en nu alleen tot het einde van het jaar zelf :')
 
Holy shit man wat een volume in die benen. En mooie separatie ook. Ben benieuwd hoe het bouwen komend jaar gaat. Blijf je actief loggen?
 
Kan gewoon weer CP -93kg t/m 180cm ;)
 
Holy shit man wat een volume in die benen. En mooie separatie ook. Ben benieuwd hoe het bouwen komend jaar gaat. Blijf je actief loggen?
Thanks! ja blijf zeker wel loggen hier, nu een rebound periode van 10-12 weken even 2x bloed testen, deze week en aan het einde en als het goed zit vol gas de offseason in!
Verbeterpunten vanuit jury waren vooral overall massa moet meer, schouders, hamstrings en conditioning + posing.

Aim voor nu is Ironman 2023
 
Thanks! ja blijf zeker wel loggen hier, nu een rebound periode van 10-12 weken even 2x bloed testen, deze week en aan het einde en als het goed zit vol gas de offseason in!
Verbeterpunten vanuit jury waren vooral overall massa moet meer, schouders, hamstrings en conditioning + posing.

Aim voor nu is Ironman 2023
als ik kijk hoe snel die massa er bijgekomen is gaat het met die verbeter punten wel goedkomen . Heb je al een stack gepland voor je off season?
 
als ik kijk hoe snel die massa er bijgekomen is gaat het met die verbeter punten wel goedkomen . Heb je al een stack gepland voor je off season?
Even overleggen met men coach maar ik wil sws een lange offseason deze keer dus waarschijnlijk ga ik Test + Primo doen laag beginnen en langzaam opbouwen en dan halverwege npp toevoegen. Dieet en gear de gehele bulk langzaam omhoog pushen.
 
werksters en feedersets met op bijna alle oefeningen 1 of 2 werksets tot failure op ong 8~ en een backoff set.

Als ik me niet vergis zijn er hier meerdere die zo trainen maar ik begrijp het precies nog niet helemaal..
Zoals keuze uit oefeningen.. als je geen sbd volgt en rep range? Kan je een workout logje met reps en sets delen?
Of enkel in welke reprange je werksets en back off sets vallen?
 
Als ik me niet vergis zijn er hier meerdere die zo trainen maar ik begrijp het precies nog niet helemaal..
Zoals keuze uit oefeningen.. als je geen sbd volgt en rep range? Kan je een workout logje met reps en sets delen?
Of enkel in welke reprange je werksets en back off sets vallen?
Werkset 1: 6-8 reps wss
Backoff set: 10-15 en wss een 20% drop.

Gok ik.
 
Werkset 1: 6-8 reps wss
Backoff set: 10-15 en wss een 20% drop.

Gok ik.
Reprange op werkset 8-10 en backoff 12-15 met idd 20% drop
 
  • Like
Waarderingen: vntl
In! na je op het podium gezien te hebben ga ik je log zeker volgen 💪🏼
 
Zag ik je gister trouwens voorbij komen op trainings filmpje van Daan in Mikes Gym?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven