XXL Nutrition

ChickenBroccoliRice

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Staat er scherp bij man. Maar wat is je stack nu?
 
Staat er scherp bij man. Maar wat is je stack nu?
Thanks, hele stack staat in de 1e post. Nu is de laatste week dus 525 sustanon (test) 300 NPP
 
Thanks, ik snap wat je bedoeld maar on stage heb je wel een stuk meer massa nodig.

Laatste week, ga deze week nog wat pieken op men lifts denk ik. Lekkere pomp wel samen met eng licht.
Bekijk bijlage 535655Bekijk bijlage 535656

wtf, enorm verschil weer ten opzichte van je vorige foto's.

c klasse gaat appeltje eitje worden voor je

maar pak die kuiten ook goed mee
 
Sicke transformatie in zo'n korte tijd. Erg nette shape!
Enige kritiekpuntje is inderdaad de kuitjes.
 
Topfysiek kerel, ronde volle spierbuiken!
 
Wat mucci zegt inderdaad. Je hebt vrij ronde muscle bellies. Ziet er erg goed uit.
 
Zo dat is een flinke progressie.
Volg zeker.
 
wtf, enorm verschil weer ten opzichte van je vorige foto's.

c klasse gaat appeltje eitje worden voor je

maar pak die kuiten ook goed mee

Ja pomp zat er goed in en sommige andere fotos zijn alweer wat weken oud.

Kuiten en hammies lopen wel wat achter nog ja al mag ik men kuiten ook wel wat vaker trainen.

Sicke transformatie in zo'n korte tijd. Erg nette shape!
Enige kritiekpuntje is inderdaad de kuitjes.

Thanks kuiten mogen idd wat meer

Topfysiek kerel, ronde volle spierbuiken!

Wat mucci zegt inderdaad. Je hebt vrij ronde muscle bellies. Ziet er erg goed uit.

Ja ziet er nu idd wel goed rond uit maar hoop dat daar genoeg van behouden blijf als ik eenmaal stage-ready ga
 
Zelf als natty had je die ronde spierbuiken, denk dat dat prima behouden zal blijven eenmaal on stage.

Hoeveel calorieën eet je momenteel?
 
Zelf als natty had je die ronde spierbuiken, denk dat dat prima behouden zal blijven eenmaal on stage.

Hoeveel calorieën eet je momenteel?

Zit nu op 4000kcal ong rustdag op 3500
ik groei wel makkelijk op niet al te veel kcal, ik heb mss wel wat gains laten liggen door niet meer te eten maar ik heb dat in het begin van deze blast gedaan en ik voelde me niet top, shape zag er voor mijn gevoel minder uit, ging vaak vol slapen en werd vol wakker dus toen kcal wat teruggeschroefd en wat meer cardio erbij.
 
Beest, ziet er goed uit man.

Welke klasse wil je gaan doen?
 
Domme vraag.. te zwaar voor classic en zie je hem al MAP doen?
 
Beest, ziet er goed uit man.

Welke klasse wil je gaan doen?

Domme vraag.. te zwaar voor classic en zie je hem al MAP doen?

Ik wil sws een Npc wedstrijd doen, mijn weight cap is daar een stuk hoger dan bij de Nfbb voor classic namelijk 93kg. Dus ik denk wel dat men eerste wedstrijd classic gaat worden en vanuit daar kijken wat verder.
 
Ik wil sws een Npc wedstrijd doen, mijn weight cap is daar een stuk hoger dan bij de Nfbb voor classic namelijk 93kg. Dus ik denk wel dat men eerste wedstrijd classic gaat worden en vanuit daar kijken wat verder.
Oke dat wist ik niet.
 
Jouw natty fysiek, 2e foto, is mijn streef fysiek, wat woog jij daar?
Je benen ga ik never nooit niet halen, maar bij mijn 1.92, hoop ik met UB met 92kg daar ergens uit te komen. (nu 102kg)
 
Jouw natty fysiek, 2e foto, is mijn streef fysiek, wat woog jij daar?
Je benen ga ik never nooit niet halen, maar bij mijn 1.92, hoop ik met UB met 92kg daar ergens uit te komen. (nu 102kg)
2e foto is denk ik zon 80kg op 1m79
 
WhatsApp Image 2021-09-07 at 14.59.03 (2).jpeg WhatsApp Image 2021-09-07 at 14.59.03 (1).jpeg WhatsApp Image 2021-09-07 at 14.59.03.jpeg
Dit was dan het einde van mijn blast. Lichaam voelt ook uitgeblust en geen zin meer gehad om nog te proberen te pieken op men lifts.
Nu cruisen en heel langzaam nog wat leaner worden.

Begingewicht van deze blast: 87kg einde gewicht 96kg vetpercentage ongeveer gelijk of mss iets leaner dan toen ik begon. Goed te spreken over NPP maar volgende blast word hoogstwaarschijnlijk primo + test.
 
Goed te spreken over NPP maar volgende blast word hoogstwaarschijnlijk primo + test.
Waarom dan? Of gewoon nog wat uitproberen?

Denk mss om ook npp te gaan gebruiken wanneer de tijd rijp is.
 
Vond NPP ook zeer nice. Maar EOD/3x per week prikken gaat na een paar weken toch flink tegenstaan, daarom liever gewoon deca.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven