MuscleMeat

ChickenBroccoliRice

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom dan? Of gewoon nog wat uitproberen?

Denk mss om ook npp te gaan gebruiken wanneer de tijd rijp is.

Doe anders dalijk als rebound een licht test + deca/npp kuurtje, 500+400 ofzo. Denk dat je daar echt lekker op zal gaan.
 
Waarom dan? Of gewoon nog wat uitproberen?

Denk mss om ook npp te gaan gebruiken wanneer de tijd rijp is.
Ja beetje meerdere compounds uittesten en heb veel goede dingen over primo gehoord. NPP wel zeker voor herhaling vatbaar.

Vond NPP ook zeer nice. Maar EOD/3x per week prikken gaat na een paar weken toch flink tegenstaan, daarom liever gewoon deca.

Ik prik men quad met een 20mm naald ging opzich prima alleen de laatste 2 weken wat pip in rechterbeen. Ik ben voor npp over deca gegaan omdat ik geen zin had om te veel vocht vast te houden en ik al snel een vochtballon word.
 
Doe anders dalijk als rebound een licht test + deca/npp kuurtje, 500+400 ofzo. Denk dat je daar echt lekker op zal gaan.
Moet wel lekker zijn dan idd :P moet wel even kijken hoe lang ik al on ben:thinking:
 
1.5 week niks gezet nu weer begonnen met cruisen.

Gewicht van 95.5 > 93 gelijk wat drogere look maar ook minder vol. Ga even men bloedwaarden checken en 12 weken off zijn voordat ik weer on ga.

Siggi npc geweest, dope om het een keer live te zien.

Nog een foto van huidige shape:

JPEG_20210917_152308_552065895763634092.jpg
 
1.5 week niks gezet nu weer begonnen met cruisen.

Gewicht van 95.5 > 93 gelijk wat drogere look maar ook minder vol. Ga even men bloedwaarden checken en 12 weken off zijn voordat ik weer on ga.

Siggi npc geweest, dope om het een keer live te zien.

Nog een foto van huidige shape:

Bekijk bijlage 536965
Nog steeds sick
Dit is volgens mij het ideale fysiek om er indrukwekkend uit te zien en toch nog steeds chickies te kunnen scoren :p
 
1.5 week niks gezet nu weer begonnen met cruisen.

Gewicht van 95.5 > 93 gelijk wat drogere look maar ook minder vol. Ga even men bloedwaarden checken en 12 weken off zijn voordat ik weer on ga.

Siggi npc geweest, dope om het een keer live te zien.

Nog een foto van huidige shape:

Bekijk bijlage 536965
Mooi fysiek al sowieso
 
Prachtig fysiek. Jammer van foto kwaliteit.. met de juiste belichting en betere camera oog je denk ik 10 keer beter.
 
Nog steeds sick
Dit is volgens mij het ideale fysiek om er indrukwekkend uit te zien en toch nog steeds chickies te kunnen scoren :p

Haha ergens in de buurt wel denk ik, ben sinds kort weer aan het daten en ze staat niet echt te springen bij het idee dat ik nog wel een stuk groter wil worden 😂

Mooi fysiek al sowieso
Thanks!

Wat staat er op je bicep?
Suriname

Prachtig fysiek. Jammer van foto kwaliteit.. met de juiste belichting en betere camera oog je denk ik 10 keer beter.

Bedankt, ik maak een filmpje met de selfiecamera en dan screenshot's daarvan. Blijf dan idd niet veel over van de kwaliteit.
 
Ochtendgewicht 92kg nu word langzaam aan wat droger en men waist wat smaller.

Hou wel vaak veel vocht vast wss door de test, weet iemand of ik hier nog iets tegen kan doen?

Verder niet veel te melden we cruisen rustig door.

Na back biceps:
JPEG_20210928_202854_7758066814959707438.jpg IMG_20210928_203030.jpg
 
Hoe lang cruise je nu? Kan ook zijn dat je wat softer oogt en minder vol en dat verward met vocht
 
Welkom

jelly op die low lats :flexgrin:
😉

Enorme rug, sick
Thanks🙌

Wellicht even je sodium inname ofzo in de gaten houden?
Ik hou van veel sodium merk echt dat het men workouts ten goede komt. Ik neem ook 2 grinds Himalaya zout voor elkw workout. Hoopte dat ik iets anders kon doen.

Hoe lang cruise je nu? Kan ook zijn dat je wat softer oogt en minder vol en dat verward met vocht
Cruise nu 5 weken, laagje vocht zie ik steeds minder omdat ik ook aan het cutten ben alleen vooral men hoofd/gezicht is sinds ik on ben gewoon boller voor men gevoel en niet op 1 lijn met men fysiek en vetpercentage.

Welkom



Tijdje geen zin gehad om te loggen, prive ook veel te druk geweest. Wel door blijven trainen en cutten. Gewicht nu net onder de 91kg sochtens. Trek de cut door tot ik weer on ga. Aankomende week maar ff men bloedwaarden checken 🤞.

Nog wat progress pics:
IMG_20211007_231313_edit_50972213126076.jpg
Videoframe_20211012_192835_com.huawei.himovie.overseas.jpg

Achter mij zie je Raphie nog snel zijn broek ophijsen
 
Ben je direct gaan cutten na je blast?

Eerste bijna 2 weken helemaal off gegaan en 3500 kcal gegeten ong. Daarna dit langzaamaan af gaan bouwen en cardio erbij elke dag 30 min.
 
Eerste bijna 2 weken helemaal off gegaan en 3500 kcal gegeten ong. Daarna dit langzaamaan af gaan bouwen en cardio erbij elke dag 30 min.

Op hoeveel kcals zit je nu? En op hoeveel in de bulk?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven