AndroidHealthClinic

Chiels trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

10 kg aankomen in 3 maanden :eek:, dat gaat lekker.
 
Hehe ja qua aankomen wel ja.. vanochtend ging 't squatten alleen voor geen meter, teveel spierpijn van donderdag! Kon niet eens fatsoenlijk inzakken.

Squats:

2 x 40 toen leek 't net alsof m'n bovenbenen van m'n knieën afscheurden ofzo :D

Die worden maandag dus weer extra hard aangepakt.

Bench Press

10 x 20
8 x 45
5 x 45
5 x 45, daarna nog met spotter 5 negatieve reps gemaakt.

Deadlift:

2 x 5 x 50

met heel veel pijn en moeite was dat ook.

Dips:

2 x 8 x 15 contra.

Al met al vond ik 't een k*ttraining. Ook 's ochtends trainen is echt niks voor mij, voelde me echt slap enzovoort. Beter train ik voortaan na een dag hard eten :D
 
Lekkere training hoor! Tenminste, voor een k*t training is hij nog wel degelijk.:)
Gewoon lekker door bikkelen!
Ik zie dat je een beetje afwijkt van het schema?

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

Edit: vandaag trouwens naar 't ziekenhuis geweest voor m'n neus, tussenschotje staat scheef voor degene die 't nog niet wisten of als je hier voor 't eerst kijkt.

Wordt daar in (waarschijnlijk) juni aan geopereerd, 3,5 uur durende operatie en mn neus wordt dan gebroken om em dan recht te zetten. Ook word m'n neus wat verruimd.. om 't maar zo te zeggen zodat ik er fatsoenlijk door kan ademen. Dan dus 2 weken sowieso niet sporten jammer genoeg, maar 't is wel een mooie periode om even te deloaden denk ik.
Yo!
Ik las net dit bericht..
Ik heb 2 maart eenzelfde operatie gehad (S-bocht in tussenschot).. de operatie zelf stelt niks voor. die 2 weken niet sporten kan je wel uit je hoofd zetten;)
Ik zou rekening houden met het ergste scenarie (had ik): geen zin om te eten, geen honger, veel thuis blijven, minimaal een maand niet mogen trainen (mag geen druk zetten op je hoofd;)).. ik zit dus al vanaf 2 maart stil en ik heb de 31ste afspraak bij de dokter weer.. misschien dat ik vanaf dat moment weer mag knallen. Maar zoals ik al zei, hou er rekening mee dat je er even uit ligt en gaat afvallen;)
Ik hoop dat je net als ik snel weer lucht krijgt (is wel weer heerlijk om veel lucht te krijgen door je neus!) en niet te lang met zo'n verband onder je neus hoeft te lopen (een snor heet dat :o)
als je nog vragen hebt hoor ik het wel!
succes!
 
Lekkere training hoor! Tenminste, voor een k*t training is hij nog wel degelijk.:)
Gewoon lekker door bikkelen!
Ik zie dat je een beetje afwijkt van het schema?


Ja qua reps en setjes wel iets, vind 't fijner om toch wat meer setjes te pakken.. weet dat t niet helemaal mag van mark maar goed :o

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------


Yo!
Ik las net dit bericht..
Ik heb 2 maart eenzelfde operatie gehad (S-bocht in tussenschot).. de operatie zelf stelt niks voor. die 2 weken niet sporten kan je wel uit je hoofd zetten;)
Ik zou rekening houden met het ergste scenarie (had ik): geen zin om te eten, geen honger, veel thuis blijven, minimaal een maand niet mogen trainen (mag geen druk zetten op je hoofd;)).. ik zit dus al vanaf 2 maart stil en ik heb de 31ste afspraak bij de dokter weer.. misschien dat ik vanaf dat moment weer mag knallen. Maar zoals ik al zei, hou er rekening mee dat je er even uit ligt en gaat afvallen;)
Ik hoop dat je net als ik snel weer lucht krijgt (is wel weer heerlijk om veel lucht te krijgen door je neus!) en niet te lang met zo'n verband onder je neus hoeft te lopen (een snor heet dat :o)
als je nog vragen hebt hoor ik het wel!
succes![/QUOTE]

Hmm een maand niet trainen? Dat is wel een stuk langer dan dat de arts zei en dat kan ik ook niet echt gebruiken. Wil er nog wel een beetje fatsoenlijk bijlopen op 't strand straks :D Werd jouw neus ook gebroken dan? Ik dacht even 2 weekjes doorbijten en dan ook maar iets minder eten, mooie deload maar als 't zo moet heb ik er toch iets minder zin in..
 
Ja qua reps en setjes wel iets, vind 't fijner om toch wat meer setjes te pakken.. weet dat t niet helemaal mag van mark maar goed :o


Hmm een maand niet trainen? Dat is wel een stuk langer dan dat de arts zei en dat kan ik ook niet echt gebruiken. Wil er nog wel een beetje fatsoenlijk bijlopen op 't strand straks :D Werd jouw neus ook gebroken dan? Ik dacht even 2 weekjes doorbijten en dan ook maar iets minder eten, mooie deload maar als 't zo moet heb ik er toch iets minder zin in..
Mark vind dat niet erg, zolang je maar de oefeningen uitvoert zoals hij ze wilt;)

Hmm nja bij mij werd een in- en uitwendige correctie uitgevoerd. Want hij was er niet mooier op geworden toen ik op de stoeptegels viel met me harses..
Wat bij mij de procedure was na de operatie:
Ik werd wakker gemaakt door een knappe zuster in opleiding.. :rolleyes:
Mocht toen even 1 liter ijskoud water drinken, dit zodat als er bloed tijdens de operatie in je maag zou zijn beland, het dan lekker mag uitkotsen:D
Dit had ik niet, dus ik moest alleen ontzettend zijken.. Mocht me kleren aantrekken en kreeg een neusspray mee en zo'n tyfus irritante snor, tegen het bloeden.
Je moet je neus spoelen met natriumwaterstofcarbonaat, 3x per dag met zo'n spuit in je neus :D doe ik nu nog steeds..
Ik had hechtingen onderaan mn neus, en oplosbare ín mn neus. Die hechtingen worden er een week later uitgehaald (best pijnlijk). ook zaten er nog bloedkorsten van de operatie onderaan mn neus, een is er vandaag afgevallen, die andere een paar dagen terug.
Snor heb ik maar 2 dagen moeten gebruiken en ik kreeg alleen de eerste twee dagen geen lucht door me neus. Je moet de eerste nacht ook redelijk recht op slapen;)
Je krijgt ook watten in je neus of verband. dit gaat er meteen de volgende dag uit, dat is net of ze je hersenen eruit trekken :o
Ik had ook een gipskap op me neus met nog wat pleisters eronder..
de hechtingen en gipskap gingen er na een week af en de pleisters mocht ik 2 weken daarna ofzo zelf eraf halen:)
en dan ben ik ongeveer tot nu..
Ben nu gestopt met de neusspray (wat resulteert in weer even wat minder lucht) maar dat trekt vanzelf wel were weg:)
 
Ik heb 't boek ook, alleen nog niet zoveel er in gelezen ivm weinig tijd. Veel huiswerk e.d. Morgen ga ik weer 50 pagina's ofzo lezen, dat is m'n minimum per week eigenlijk.

Maar aan je verhaal is eigenlijk weinig positiefs, behalve die knappe zuster.. ga het dan toch nog maar even navragen bij de chirurg, daar heb ik in april nog een afspraak mee. Bedankt voor de info in ieder geval!
 
Ik heb 't boek ook, alleen nog niet zoveel er in gelezen ivm weinig tijd. Veel huiswerk e.d. Morgen ga ik weer 50 pagina's ofzo lezen, dat is m'n minimum per week eigenlijk.

Maar aan je verhaal is eigenlijk weinig positiefs, behalve die knappe zuster.. ga het dan toch nog maar even navragen bij de chirurg, daar heb ik in april nog een afspraak mee. Bedankt voor de info in ieder geval!
Hmm ja nja het enige dat positief was, is dat ik veel thuis kon zitten en een goed excuus had om te leren..
en de zuster inderdaad.. Gaya heette ze (L)
Maar misschien heb jij bepaalde dingen niet, als je alleen inwendige neuscorrectie hebt;)
 
Nou mijn operatie heet wel inwendige en uitwendige neus correctie.. ben toch wel benieuwd nu ik dit allemaal weet.
Zag ook al wel wat mooie dames rondlopen in 't ziekenhuis waar ik geopereerd ga worden, dus dat komt wel goed hehe (L)

Dat leren komt mij inderdaad ook goed uit, heb half juni ook ongeveer examens.. als ik dan 2 weken daarvoor op bed lig en veel kan leren moet ik ze allemaal wel kunnen halen eigenlijk.
 
Nou mijn operatie heet wel inwendige en uitwendige neus correctie.. ben toch wel benieuwd nu ik dit allemaal weet.
Zag ook al wel wat mooie dames rondlopen in 't ziekenhuis waar ik geopereerd ga worden, dus dat komt wel goed hehe (L)

Dat leren komt mij inderdaad ook goed uit, heb half juni ook ongeveer examens.. als ik dan 2 weken daarvoor op bed lig en veel kan leren moet ik ze allemaal wel kunnen halen eigenlijk.
Hmm hou er rekening mee dat je dan 2 weken ongeveer niet uit huis komt, behalve voor naar het ziekenhuis.
Denk dat je hetzelfde heb als ik;)
de eerste week praatte ik zo min mogelijk, was stront chagrijnig omdat praten heel vervelend was met een verstopte neus.
Ik schat zelf dat jij na 2 weken echt niet al je examen gaat maken;) maar misschien ligt het bij jou anders..:)

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:33 ----------

Achja, afgezien dat ik nu trainingen mis, kwam het bij mij niet heel vervelend uit.
Ik had net het boek van Mark binnen (nu dus uit) dus ik had alle tijd om goed te lezen:)
Kan ook niet wachten tot ik weer ga beginnen. Ik heb besloten om opnieuw het Rippetoe schema te volgen en weet ook dat ik daarna HST wil gaan proberen :)
Je hebt in ieder geval wel genoeg tijd om vanalles uit te vogelen :P

Ohja, major bummer was dat ik dus 2 maart operatie had en 6 maar 10 jarig bestaan van Hed Kandi in de HMH.. dat was balen dat ik daar niet heen mocht :( kaartje van 40 pleuro weg..
 
Hmm dat is idd best wel k*t ja! Ik ga er toch nog eens goed over nadenken en eens met de chirurg bespreken, als 't echt zo erg is als jij beweert denk ik dat ik het toch maar even wat uit moet stellen tot september of iets dergelijks.. Wel k*t van dat concert.

Hoe kwam 't eigenlijk dat je met je bek op de stoep stoekte? Vechtpartij of gewoon gevallen?
 
Hmm dat is idd best wel k*t ja! Ik ga er toch nog eens goed over nadenken en eens met de chirurg bespreken, als 't echt zo erg is als jij beweert denk ik dat ik het toch maar even wat uit moet stellen tot september of iets dergelijks.. Wel k*t van dat concert.

Hoe kwam 't eigenlijk dat je met je bek op de stoep stoekte? Vechtpartij of gewoon gevallen?
Eerste keer wodka :o
Ohja nog een tip: Beter stel je het niet uit..
Het klinkt allemaal erger dan het is. Ik baal uiteindelijk alleen ontzettend van dat concert, maar ik ben blij dat ik het niet heb gedaan.. het is niet een tandarts controle of zo, maar een serieuze ingreep. Echt niet uitstellen;)
 
Hmm ja ik zit meer met m'n examens dan! Want de afgelopen keer heb ik ze allebei niet gehaald helaas en dit keer wil ik ze absoluut wel halen. Daarom ben ik nu ook zo druk met school en het zou zonde zijn als ik die tijd zou vernken door m'n examens niet te kunnen maken.. Ik ga in ieder geval nog overleggen met de chirurg :)

Uhuu: komt m'n tante net binnen: wie ben jij? Ik zo chiel, al 19 jaar. Oh wat ben je groot en breed geworden.

mooi dankjewel tante :D
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat je niet zo tevreden bent over je training.. maar iedereen heeft wel eens een training die minder gaat, so nothing to worry about :thumbs:
 
Ja klopt, maar vond de training vooral k*t omdat ik niet kon squatten, de rest ging eigenlijk nog wel.

Vanavond 42,5 MP!
 
Wat een faal die 42,5. Kreeg em net 3 x omhoog :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Maar goed, zal de rest van de training even posten, ging voor de rest wel redelijk lekker. Kon alleen merken dat ik weinig energie had, maar 6 uurtjes ofzo geslapen vannacht doordat mn pa zo onmeunig snurkte :D

Squat:

10 x 20
5 x 40
5 x 40
5 x 82,5
5 x 82,5
5 x 82,5

Military Press:

10 x 20
3 x 42,5
5 x 41
5 x 41
5 x 41

Pendlay Rows:

8 x 40
7 x 50
7 x 50
7 x 50

Chins

8 x 20 contra
8 x 20 contra

Met de chins kon ik 't merken dat ik weinig energie meer had.
 
Vanavond weer getraind, ging wel lekker.

Squat:

15 x 20
5 x 40
5 x 40
5 x 85
5 x 85
5 x 85

Dat wordt echt steeds zwaarder, denk dat ik binnenkort een x vast ga lopen.. zo rond de 90 ofzo.

Benchpress:

10 x 20
5 x 45
5 x 45
7 x 45

En nu zat m'n spotter er niet aan met z'n handjes, zoals de vorige keer. Daarom had ik ook niet verhoogd, wist niet of ik 't nou wel of niet helemaal zelf deed.

Deadlift

7 x 40
6 x 50
7 x 50
7 x 50

Dips

2 x 8 15 contra gewicht

Ging lekker.
 
Mooie trainingen Chiel, alleen maar zware compounds daar hou ik van :thumbs:

De squat moet je je niet zo'n zorgen om maken, als je echt blijft hangen op gewicht zijn er een hoop methodes om dat plateau te doorbreken! ;)
 
Dankjewel, ik denk dat 't gewoon aan de vermoeidheid lag dat de squat zwaar ging, vanavond ging het een stuk makkelijker met meer gewicht ???

Nouja, hier mijn training van vanavond:

Squat

15 x 20
5 x 40
5 x 40
5 x 87,5
5 x 87,5
5 x 87,5
3 x 80

/ beentjes dood.

MP

10 x 20
5 x 20
5 x 42,5
4 x 42,5
4 x 42,5
4 x 40

Volgende x moet dat lukken, die 42,5 15 x drukken in totaal :fire:

Pendlay Rows

8 x 40
8 x 50
8 x 50
8 x 50

Chins up:

8 x 15 contra
8 x 15 contra

Lekkere training, heb alleen een beetje last van m'n elleboog sinds donderdag.. hopen dat 't snel over is.
 
Ik ga morgen beginnen bij nieuwe sportschool, kwam gister nog wel zo'n gast tegen die daar ook traint, woont bij mij in 't dorp..

Zegt ie zo: zo jij doet ook aan bodybuilding? Moet je 25 snee brood op een dag gaan eten, dan word je net zo breed als ik.

:o


Hoe zou ik 't met m'n eten aan gaan pakken? want ik ga straks om half 6 trainen ongeveer, direct na m'n werk. Dus zal ik dan een uurtje voor m'n training een bak rijst naar binnen werken? En een uur er na?
 
Mooie training weer!!

Hoe zou ik 't met m'n eten aan gaan pakken? want ik ga straks om half 6 trainen ongeveer, direct na m'n werk. Dus zal ik dan een uurtje voor m'n training een bak rijst naar binnen werken? En een uur er na?

Klinkt goed :thumbs:
 
Back
Naar boven