MuscleMeat

Chiels trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dankje.

Als ik de stang meereken trouwens, ik squat namelijk in een smith is 't 100 kg wat ik squat eigenlijk haha.

Morgen schouders. Heeft iemand nog tips voor oefeningen zonder presses? Want met die oefeningen krijg ik zwaar veel last van m'n elleboog/triceps aanhechting..
 
Je zou wat kabelwerk kunnen doen ;)
 
lekker los gaan squatten!
 
Ja ik wil graaaaaag los squatten alleen dat kan daar niet ;) Best jammer.

En kwark, ik was sowieso al van plan side raises & front raises te gaan doen. + m'n gebruikelijke trapezius werk.

Misschien reverse cable flyes?
 
Er zit er hier in de buurt geen met een squatrek volgens mij :( Ze moeten er gewoon even een keer 1 kopen.
 
ik denk dat als themistery en jij het geld bij elkaar leggen dat jullie kwijt zijn aan de gym dat je dan zo een leuke homegym kunt kopen
 
Je hebt gelijk Cor! Ik zal 't er eens met em over hebben haha, alleen we wonen 15 km bij elkaar vandaan :P
 
Maandag en dinsdag niet getraind vanwege die last aan m'n elleboog, gister en woensdag wel.

Woensdag benen aangepakt

Squat:

3 x 5 x 100
3 x 8 x 70

Pff het werd me zwart voor m'n ogen :D

Deadlift

3 x 5 x 60 * nog steeds techniek oefenen
3 x 5 x 80

Techniek zat volgens mij goed!

Leg press

3 x 8 x 130

Benen waren al leeg

Leg extension

5 x 8 x 65


Donderdag: rug

Chins up

3 x 4 x bw

Pull ups

2 x 4

Pendlay Rows

3 x 8 x 58
3 x 8 x 50

Dumbbel row

3 x 8 x 20 kg

EZ bar curl

3 x 8 x 17 kg excl stang

Dumbbel curl

3 x 8 x 8 biceps waren al op 8-)
 
Lekkere trainingen kerel. Dat je nog energie hebt na Squat en DL...pffff
 
chiel maak anders een keer een filmpje van je techniek, dan kun je die hier laten checken
 
Ja zal ik een keer doen als het niet zo heel erg druk is en ik de camera van m'n vader mee kan krijgen!

Het gewicht krijg ik makkelijk omhoog, maar ik vind het echt een moeilijke oefening om te doen die deadlift.. Heb nog steeds vaak dat ik, volgens mij dan, eerst m'n bovenlichaam opricht en dan pas m'n onderlichaam.

Vanavond trouwens gesproken met zo'n vrouw die oa masseuse is enzo, over die blessure bij m'n tricep aanhechting. Zij zei dat het probleem eigenlijk in m'n rug lag en dat zodra die goed was dat de pijn van die aanhechting zou verdwijnen. Ze drukte een paar keer op een paar plekken op m'n rug en ik voelde gewoon dat ze op knopen drukte.

Binnenkort dus een x naar haar toe!
 
Lekkere trainingen kerel. Dat je nog energie hebt na Squat en DL...pffff

+1 zeer netjes!
Goed dat je op je deadlift techniek werkt, daar falen er zoveel op.. beter wat lager in gewicht en dan rustig met techniek en al opbouwen. Fijn weekend!;)
 
Dankje! Dat ik er nog energie voor heb snap ik soms ook niet, maja mensen zeggen redelijk vaak dat 't wel lijkt alsof ik ADHD heb of iets dergelijks, zo druk ben ik hehe.

Heb net wat foto's geschoten voor ik ging douchen, zal zo eens kijken of ze een beetje gelukt zijn.

Dan komen ze hier ook wel te staan.. en let dan aub niet op m'n lange heure die niet zitten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik heb ze bij imageshack geupload? Alleen hier komen ze niet te staan?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
http://img504.imageshack.us/i/voorkantgeselecteerd.jpg/

http://img263.imageshack.us/i/geselecteerdrug1.jpg/

http://img32.imageshack.us/i/cimg6657r.jpg/

Niet echt indrukwekkend dit maar goed haha. Hebben jullie ook een beeld van mij.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Jammer dat er niemand reageerde op de foto's, maar goed zo indrukwekkend waren ze ook niet :D

Vandaag rug + biceps

Chins up

4 x bw
4 x bw
4 x bw

Helemaal uit laten zakken en dan omhoog

Pull ups

5 x bw
5 x bw
3 x bw

Dumbbel row

10 x 16 L+R
4 x 8 x 22

Pendlay Rows

3 x 8 x 54

Lat Pulldown

10 x 40
4 x 8 x 50

EZ Bar curl

2 x 8 x 15 excl. stang
2 x 8 x 17 excl. stang

Dumbbel curl

3 x 8 x 10 kg

Toen wilde ik nog even kijken of m'n elleboog het een beetje aan kon met een press.

Dumbbel shoulder press

2 x 10 x 10
1 x 8 x 14

Ging redelijk, voel nu wel iets in m'n elleboog maar niet echt pijn.

Morgen worden m'n rug en nek even helemaal los gemasseerd, daarna borst + triceps trainen & daarna bevrijdingsfestival.
 
Jammer dat er niemand reageerde op de foto's, maar goed zo indrukwekkend waren ze ook niet :D

Je moet ergens beginnen toch? Je rug lijkt mij het sterkste onderdeel.

PS. Zelf plaats ik pas foto's als er duidelijk progressie te zien is :D
 
flink blijven vreten en hard blijven trainen, dan komt het vanzelf wel goed :)
 
Gaat lekker Chiel! Al zou ik die chins en pullup's wat verderop in je training doen en beginnen met BOR. Is wat effectiever :thumbs:
 
Gaat lekker Chiel! Al zou ik die chins en pullup's wat verderop in je training doen en beginnen met BOR. Is wat effectiever :thumbs:

Nou ik ben bang dat ie dan geen keer meer kan chinnen of pull uppen
 
Back
Naar boven