Fitness Seller

Chiels trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nee 3 setjes van 10 herhalingen haha. Weet het gewicht niet precies eerlijk gezegd, denk iets van 30 kilo.
 
Wou net zeggen, mijn ezbar curls van vandaag waren zwak, maar dat had echt alles geslagen :P
 
Hehe i know, valt allemaal nog wel mee. Ik focus me ook niet op gewichten, meer op hoe 't voelt. Alleen die incline bench viel me wel vies tegen :D

Vanmiddag ff schouders + traps getraind, voelde de training van gister nog goed dus ff kalm aan gedaan.

Db shoulder press

3 x 8 x 16

Reverse pec-deck ofzo? Voor achterste schouderkop

3 x 15
3 x 10 herhalingen

Lekker branden.

Seated side raises

2 x 8 x 7
3 x 8 x 6 kg

Upright row

3 x 10

Vind dit echt zo'n k*t oefening he, is er geen alternatief ofzo voor? :D

Shrugs

3 x 15 x 80 kg

Veel meer gefocust op het gevoel in m'n traps, bevalt goed want voel ze goed nu.

Crunches

3 x 15 x bw+10 kg ( allemaal voor zijkant buikspieren )

Hanging knee raises

4 x 15 reps

Voelde lekker.
 
K*toefening? Jammer, ik had me net voorgenomen ze eens te proberen, ben er alleen nog niet uit of ik ze op schouderdag of rugdag doe.
 
Ja ik vind het echt een k*t oefening om te doen, gewoon geen fijn gevoel er bij. Misschien dat jij het wel een lekkere oefening vind hoor ;)
 
:P Jij doet em dus met schouders samen, bevalt dat? Botst t niet met t herstel van je rug?
 
Nee m'n rug is dan al hersteld van maandag, normaal doe ik schouders op vrijdag..

Ik kwam er vandaag trouwens achter dat ik ****ing veel striae op m'n reet heb, aan beide kanten hahaha. Gelukkig dat niet iedereen mijn reet zo vaak ziet :D

Gister trouwens nog een leuk complimentje mogen ontvangen over dat ik zo gespierd was volgens dat meisje ;o

Wilde vandaag eigenlijk nog gaan trainen, maar ivm herstel van alles zit dat er niet in. Voel alles nog van m'n laatste trainingen, dus morgen wordt er weer getraind en dinsdag ook. Woensdagmorgen om 5 uur op weg naar Schiphol om een weekje Sunny Beach onveilig te maken!
 
Vandaag benen + rug getraind. Moest dat even combineren omdat ik woensdag dus weg ga op vakantie... behoorlijk intensief dit.

Squat

3 x 8 x 75 kg

SS Pendlay rows / Leg curl

3 x 8 x 60 / 3 x 12 x 30 kg

SS Leg extensions / seated row

3 x 10 x 14 / 3 x 10 x 60 kg

Lat pulldown

3 x 8 x 50 kg

SS walking lunges / dumbbell row

3 x 40 stappen x 7 kg / 3 x 8 x 28 kg

Rug + benen gesloopt + bijna kotsen tijdens laatste superset = goeie training.
 
Strae op je aars :roflol:

Goeie vakantie alvast man :thumbs: Pak ze. En btw: bijna kotsen is nice :D
 
Ja haha ik vind dat niet zo heel erg mooi om te zien die dingen, hopen dat ze snel wegtrekken :D

Ja was echt een fijne training, ben echt gesloopt nu ook. Ff kwark eten en dan slapen, morgen weer een hardcore trainingsdag :)
 
Kwark!!! SHit, goeie :D Bijna vergeten.
 
Waar blijft de hardcore training ouwe? :)
 
Hij is op vakantie
 
Aw internetloze vakanties zijn k*t :(
 
Ik ook. Draadloos :)
 
Hehe die training van die dinsdag weet ik niet meer, heb op vakantie nog 1 keer getraind, full body. Maar weet ook niet meer precies wat allemaal.

Begin denk ik maandag weer met trainen, geef m'n lichaam nog even de tijd om weer helemaal te herstellen van de vakantie, was echt bruut maar wel elke nacht maar 5 uur slapen ofzo dus ben nog lange niet fit.

Heb qua voeding niet eens zo heel slecht gegeten, wel een stuk minder en van de zuivel blijf ik voortaan ook af.

M'n voeding zag er ongeveer zo uit:

12:30 1 shake met whey gold ofzoiets. + 4 boterhammen met ei.

17:00 1 hele kip

22:00 uit eten, vaak 400 gram biefstuk met aardappelen en groente.
 
Een hele kip? :roflol:

Welcome back.
 
Ja je weet wel zo'n kip aan een spit :D
 
Back
Naar boven