- Waardering
- 5
Wie heeft Chins in z'n rugschema zitten en zo ja, welke chins doe je dan? Normale/Close-Grip/Onderhands/Bovenhands?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Originally posted by dandyman
die heb ik ook. gister weer gechinned. 6 reps met eigen gewicht, vervolgens 4 reps met eigen gewicht, toen plots 7 reps en toen heb ik als laatste set met contragewciht gewerkt om ff iets meer mn lats te voelen. had er namelijk niet echt een goed gevoel bij in mn lats vandaar een setje met contragewicht en dan goed aanspannen.
wel met palmen van me af
is dat niet hetzelfde als pulldowns?Originally posted by TongPo
Waarom gebruik je dan niet gewoon zo'n chin-apparaat waarbij je een contra-gewicht kan instellen?
Om de 2 weken de oef zelf.Originally posted by TongPo
Ok, bovenhands dus
@Admin: wissel je om de 2 weken boven -en onderhands af of doe je ze beiden op dezelfde dag? Hoeveel sets doe je dan in dat laatste geval?
Die hebben wij dus niet :S maar een kleine fitness ruimte helaas. Pulldowns hebben denk ik wel hetzelfde effect, zelfde beweging, dus die doe ik tot ik alle schijven kan (das boven mijn gewicht) en dan zie ik wel.Originally posted by Esperantisto
Nee hoor, er is een speciaal assisted-chin up apparaat
http://www.paramountfitness.com/showroom/image_ap_4000_chin.jpg