XXL Nutrition

chips om te bulken of een alternatief voor complexe koolhydraten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bij de supplementenboer of op internet
 
Frenkpie zei:
waar zijn die repen te halen, en wat zijn de ingredienten enz van?


heb ik je nog via msn verteld:)

heeeeeeeerlijk.

supp-shop of internet..en een voor een overheerlijk:lick:
 
Ik zou nooit en te nimmer chips in welk dieet ook voor een sporter zetten.... om de simpele rede dat het desinger food is... bedacht om lekker te zijn... vooral loze calorien.... en wat nog het meeste meespeelt is dat het vet gehalte ervan hoog is... opzich is er met juiste vetten niks mis... maar bij chips well.. als 1/3 van zo'n chipje uit vet bestaat... en je pakt zo'n chipje vast.. zie jij de vetten er al af druipen ?? nee.. ik ook niet.. de reden : transvet... een vettype die je absoluut niet binnen wilt krijgen.. het verstoort allerlei processen in je lichaam en veroorzaakt vetzucht en hartkwalen...

dus .. chips als onderdeel van je dieet... naar mijn idee 'n slecht idee.....
 
helemaal gelijk slabek, dank je voor de info. maar toch kan ik t moeilijk weerstaan. gelukkig kan ik t nog beperken tot alleen vrijdag óf zaterdag avond, en dan nog maar een klein beetje.

door je verhaal zal ik denk ik 2x nadenken voordat ik chips pak... thnx
 
Frenkpie zei:
hmmm tja, wat is binnen de perkingen...
zaterdag was een verjaardag feest van een vriendin van me. achter in de tuin, vuurtje erbij, pilsje.. gezellig :)

heb 2 pilsjes en blikje redbull gedronken, handje borrelnootjes, paar handjes chips en 1-2 frikandellen over de hele avond verdeeld.

dit was dus gewoon op me vrije dag.. eet op me vrije dag precies als op anderen dagen, behalve na 6 uur.. dan ist meestal zoiets als wat ik net aangaf.

als ik opstap ga, eet ik soms voor 3-4 uur nix, is dit slechter of juist beter? en hoe doen jullie dat? nemen jullie een eitje en een boterham mee in je zak ofzo? en eten t vervolgens ergens ff snel op....

of gaat niemand van jullie op stap (lijkt me sterk). tell me more :)
achterlijke ideeen, ik ga echt niet naar een club met een banaan of een ei in mijn zak..

ik eet wel om de 3 uur alsnog maar meestal troep, bigmacs, mcchicken, shoarma e.d.
probeer het wel allemaal beetje calorie-vol te laten zijn.
bigmac=505 kcals.
 
100 gram chips een keer per week als het echt niet anders kan lijkt me geen probleem. Ik werk zelf om de week een blik Pringles naar binnen. 't moet allemaal wel leuk blijven natuurlijk. En in Frenk's geval lijkt het me beter dan al die uren helemaal niks eten. Die enorme hoeveelheid zout vind ik eigenlijk nog een groter probleem dan die zgn loze calorieën.
 
Ik eet nooit chips zegt ie dan :D Behalve in het weekend :P wat klopt hier niet aan ? :D

@Soulraver : Banaan dus ook niet goed?
 
Ryu zei:
Ik eet nooit chips zegt ie dan :D Behalve in het weekend :P wat klopt hier niet aan ? :D

@Soulraver : Banaan dus ook niet goed?


:D


over die banaan:
t bevat vitamine c enz, dus op zich wel stukken beter dan junk food. alleen t nadeel is dus wat ie al zei: fructrose. dat is een suiker dat je niet echt nodig hebt.

maar doet iedereen dan als ze op stap zijn gewoon vette hap naar binnen werken? vaak bestel ik af en toe een sla-tje :) sta wel voor lul en me vrienden moeten r een bietje om lachen, maar och :)
 
Frenkpie zei:
:D


over die banaan:
t bevat vitamine c enz, dus op zich wel stukken beter dan junk food. alleen t nadeel is dus wat ie al zei: fructrose. dat is een suiker dat je niet echt nodig hebt.

maar doet iedereen dan als ze op stap zijn gewoon vette hap naar binnen werken? vaak bestel ik af en toe een sla-tje :) sta wel voor lul en me vrienden moeten r een bietje om lachen, maar och :)

Tijdens de bulk kan het absoluut geen kwaad om elke dag een banaan te eten... vergeet de vitamine C, belangrijker nog is de kalium die er in grote hoeveelheden in aanwezig is... goed voor je spieren.

Fructose is geen probleem als je niet meerdere stuks fruit tegelijk naar binnenwerkt en dan ook nauwelijks lichamelijk actief bent... Je lever kan geloof ik zo'n 100 gram aan glucose aan, dus 1 banaan is dan geen probleem.
 
Frenkpie zei:
hmmm tja, wat is binnen de perkingen...
zaterdag was een verjaardag feest van een vriendin van me. achter in de tuin, vuurtje erbij, pilsje.. gezellig :)

als ik opstap ga, eet ik soms voor 3-4 uur nix, is dit slechter of juist beter? en hoe doen jullie dat? nemen jullie een eitje en een boterham mee in je zak ofzo? en eten t vervolgens ergens ff snel op....

of gaat niemand van jullie op stap (lijkt me sterk). tell me more :)

als ik ga stappen zorg ik ervoor dat ik vlak voordat ik wordt opgehaald nog wat naar binnen werk. neem af en toe dan gewoon een boterham met kalkoenfilet voor mn part mee de auto in..was ik net aan begonnen dus:)

dan stappen waar ook t nodige alcghol wordt gedronken, net als wat jij aangeeft, zijn ds ook al cal..wel lege maar toch. en als ik me niet kan bedwingen haal ik een kipburger of zo en gooi t (taaie) brood weg en hou enkel t vlees over. red bull en dergelijke laat ik wel links liggen en idd asl je eenmaal begint met een handje ben ik niet te stoppen..de drang is te groot dan..en toch beetje spijt dat je bent begonnen maar ach..voor een avond. zolang je de rest vd week en dag maar schoon hebt gegeten

Frenkpie zei:
heb 2 pilsjes en blikje redbull gedronken, handje borrelnootjes, paar handjes chips en 1-2 frikandellen over de hele avond verdeeld.
mm frikandellen:lick: die heb ik echt al heeeeeeeel lang niet meer op.

ga zaterdag bijv naar de bisocoop, neem zakje bollenmix mee of eventueel een proteinereep. zorg dan dat ik tegen 20.00 nogh wat naar binnen heb gewerkt om vervogens alle chips en popcorn (wat niet slecht hoeft te zijn) afwijs en mn zakje open of in t donker mn proteinereep tegen en uur of 22.30 nuttig.

maar in bulk zal ik er echt minder waarde aan hechten. zowiezo mag je wel eens lekker uit je dak gaan. je hoeft je cht niet schuldig te gaan voeln na zon avond. ga er gewoon de dagen erna bewuster en scherper tegenaan qua dieet en training:thumb:

zolang je je sociale contacten erniet onder laat lijden vind ik t nog kunnen
 
Laatst bewerkt:
hou jezelf niet voor de gek door te zeggen dat pringels op zich niet slecht zijn. bullshit, loze calorieën. het feit dat er 4 gr whey in zit kan die 35 gr vet niet goed praten!!

Luca
 
Back
Naar boven