MuscleMeat

chlomid als testosteronbooster (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

skydirk

Huge Freak
20 jaar lid
Lid geworden
9 apr 2003
Berichten
7.853
Waardering
1.586
kan je ook chlomid gebruiken om je testosteron te verhogen zonder dat je gekuurd hebt. indien ja, hoeveel per dag? en hoe lang? of is het alleen geschikt om na een kuur te gebruiken.
 
Grappig dat je er over begint, lees net een vernietigend artikel over clomid;

Onderzoek uit 1978 over clomid bij mannen

Bij mannen met een verlaagde concentratie aan spermatozoiden (sperm count) heeft clomid een gunstige werking op de spermatozoiden concentratie maar een daar gepaard aan gaande verlaging van het Follicel Stimulerend Hormoon (FSH)

Verlaging van FSH leidt to verlaging van LH (Lueteniserend Hormoon) wat leidt tot verlaging van natuurlijke testosteron productie.

Het zelfde onderzoek merkt op dat bij mannen met een normaal spermatozoide concentratie dit effect niet optreed. (Bedenk dat AAS de spermatozoide concentratie flink drukt !)

Ik zal nog wat meer moeten lezen voor ik het fijne er van weet
 
dat was ik toevallig laatst ook aan het denken of clomid niet een natuurlijk testeron stijging als werking heeft wat het in principe een goeie booster zou maken....

maar naar wat ik er hierboven uit kan maken is het antwoord duidelijk nee
 
Ik begin binnen enkele dagen met nolva tegen gyno (geen as gebruik(t)).
Sommigen beweren dat dit wel iets kan opleveren en dat je vooral lean gaat worden :)
zal de results wel posten :)
 
Toch vreemd dat onderzoek, want ik heb ergens ( ergogenics geloof ik) gelezen dat er mensen zijn die clomid gebruiken om hun testosteron op te krikken.
Misschien heeft skydirk wel een laag testosteron spiegel :)

Maar ik heb hetzelf nooit uitgeprobeerd. Dus weet ik het ook niet.

Het is in iedergeval een middel om vruchtbaarheid te vergroten.
 
nee, testosteronspigel is normaal. verleden jaar toch, alleszins.
ik heb nu mijn voeding aangepast. tussen maaltijden door, probeer ik om het uur een weightgainer te drinken en ik dacht als ik met een hulpmiddel mijn testospiegels ook nog zou kunnen verhogen is dat goed meegenomen. anders binnen een paar maanden: bread&butter kuur. ik ben tenslotte 44 jaar en dan wordt het toch wat moeilijker om spieren te kweken. maar eerst nog een paar maanden voeding verzorgen.
 
JA, dat kan heel goed door clomid te gebruiken, maar dat verschil in toename is zo klein dat je het niet in je spiergroei trug vind wel in je libido.

als je al 44 bent, waarom neem je dan geen kuur?

mensen onder de 30 vinden kuren eng, omdat ze bang zijn onvruchtbaar te worden, jij op je 44e wil geen extra kinderen meer neem ik aan?
Dan kan je makkelijk een kuurtje nemen en je weer jong voelen!
 
ja, ik ga zeker kuren binnen een paar maanden. het was maar een vraagje.
 
Back
Naar boven