MuscleMeat

Chlomid over de dag verdelen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vincent23

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
24 mei 2005
Berichten
77
Waardering
0
Dag allemaal,

Ik begin deze week aan mijn nakuur met chlomid, nu vraag ik mij af of ik die eerste week van 150mg (3tabs) in 1x naar binnen moet werken of ze over de dag te verdelen. (i.v.m. een eventuele waardetijd)
 
Zou niet zoveel uit moeten maken denk ik. :)
 
inderdaad.... en dan zou ik lekker voor het gemak gaan als ik jou was en alles gewoon in 1 keer innemen
 
Is het zo dat chlomid enooooooorm bitter van smaak is in je keel en mond en dat die smaak goed blijft hangen?
 
haha okeeej dan, ff goed na spoelen dan maar :$

THANX VOOR JULLIE REACTIES
 
Clomid heeft een halfwaardetijd van liefst 5 dagen, dus verdelen over de dag is niet nodig. Ga je echter erg hoog doseren, zou ik het wél doen i.v.m. het verminderen van de kans op bijwerkingen. Beter 300 mg in 2x dan in 1x bijv.
 
Mr. Symmetry zei:
Clomid heeft een halfwaardetijd van liefst 5 dagen, dus verdelen over de dag is niet nodig. Ga je echter erg hoog doseren, zou ik het wél doen i.v.m. het verminderen van de kans op bijwerkingen. Beter 300 mg in 2x dan in 1x bijv.

Hier sluit ik me bij aan.
 
Daarom liever een combi van Clomid en Nolva want reken maar eens uit wat er in je bloed zit als je een paar dagen 150 mg per dag slikt bij een halfwaardetijd van 5 dagen.
7 x 150mg met een halwaardetijd van 5 dagen betekent na 7 dagen een dosis van 700 mg in je systeeem waarvan er ongeveer 90 mg per dag actief is in je bloed. Dus een dosis van 150 mg over 3 x per dag spreiden is slechts onpraktisch maar help geen zier.

Een combi van 50mg Clomid en 20 mg Nolva zal net zo effectief zijn en voor gevoelige mensen minder problemen opleveren..


Mr. Symmetry zei:
Clomid heeft een halfwaardetijd van liefst 5 dagen, dus verdelen over de dag is niet nodig. Ga je echter erg hoog doseren, zou ik het wél doen i.v.m. het verminderen van de kans op bijwerkingen. Beter 300 mg in 2x dan in 1x bijv.
 
Back
Naar boven