AndroidHealthClinic

Choco proteine poeder met grove structuur

Bezoekers in dit topic

DLS

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
21 dec 2008
Berichten
78
Waardering
5
Mannen,

Ik ben op zoek naar een lekkere choco proteine poeder. Ik eet het met brinta dus ik hou van een stugge structuur (zoals bv night proteine).

Welke raden jullie aan. Ik eet het als pap dus moet lekker dik blijven...

groetjes,
 
Mannen,

Ik ben op zoek naar een lekkere choco proteine poeder. Ik eet het met brinta dus ik hou van een stugge structuur (zoals bv night proteine).

Welke raden jullie aan. Ik eet het als pap dus moet lekker dik blijven...

groetjes,

de nieuwe casseine van B&F is ook een aanrader ;)
 
de chocolade van whey perfection vond ik persoon wat flets (het slechtste van al de smaken) heel dunnetjes enzo

maar ik heb inderdaad ook gemerkt dat de casseine eiwitten VEEEEEL dikker zijn
dus dat kan wel helemaal anders liggen ja =]

(maar smaken verschillen natuurlijk want heb ook al verschillende mensen gehoord die chocolade de beste smaak vonden)
 
Of doe een 3/4 schep Whey Perfection Choco en ook 3/4 schep Miccelar Casein choco samen en dan ehb je ook een goede lekkere choco shake. Doe dat zelf met banaan en bevalt me altijd goed.
 
Ik gebruik de Proteine 6 van bodylab.
Die is echt als een dikke milkshake van mcdonalds qua structuur.
Goeie smaak!

Dank voor je positieve reactie! :thumb:
Naast de top smaak zijn de voedingswaarde met een eiwitpercentage van 84% ook nog eens top!


Kun je niet van de mcdonalds shakes zeggen :D
 
Ik gebruik zelf Protein6 en Whey Pro 2.0 van Bodylab. De smaken en structuren van deze 2 bevallen mij persoonlijk al jaren het beste.
Als je het als pap eet,wat ik ook altijd doe,zou ik er iets minder melk/water in doen..dan blijft het ook dikker en kan je het lekker weglepelen ;)
 
Back
Naar boven