XXL Nutrition

Chocola, female competitive bodybuilder log

Bezoekers in dit topic

Verdomd indrukwekkend! Leuk dat je aan het loggen bent, ik lees mee.
Ben erg benieuwd hoe je er op het podium uitziet, en hoe je beoordeeld gaat worden.

Is er een kans dat je niet in de bodyfitness komt? In fysiek hebben wel kleinere vrouwen gestaan, en een paar jaar terug was er een vrouw met een gruwelijk mooi fysiek (eens kijken of ik haar terug kan vinden) die tweede werd in de bodyfitness. Werd tweede omdat ze volgens de jury niet in die klasse hoorde.
 
[quot
 
Laatst bewerkt:
Haai meid! Ja, klopt, ik ga waarschijnlijk de Physique pakken. Gisteren overleg gehad en ik sta nu zo ripped dat ik in de body fitness eigenlijk niets te zoeken meer heb. Ik had twee keuzes: of iets te klein de Physique in, of m'n coach ging me vol vocht en zout de body fitness in zetten zodat ik bloated alsnog in de juiste klasse stond. Doe mij dan de Physique maar. Ik ben nog niet helemaaaaaaal zeker, maar dit is wel m'n opzet nu. Ik ben ook vooral benieuwd naar de kritiekpunten van de jury zodat ik gericht kan gaan werken in m'n bouwperiode die er hierna aan komt. Dit is echt alleen m'n opstapje, ik hoef niet te winnen, ik wil het gewoon doen, horen wat ze zeggen, en een off season keihard gaan werken to become a tank :)
filmpje is van de OR, twee jaar terug. Kan veel in twee jaar veranderen. Maar zij kreeg geen 1e plaats omdat ze te gespierd was voor de klasse. En op de foto's lijk jij (vooral qua bovenlijf) een stuk voller. Die Vanessa (22, tweede van links) is trouwens ook een goed voorbeeld van hoeveel verschil het poseren maakt. Tussen de poses in zie je veel beter hoe compleet haar fysiek is, dan tijdens het poseren. Dat is zonde.

Ik ben er niet genoeg in thuis, dus hecht niet teveel waarde aan wat ik zeg haha. En ik weet al helemaal niet wat er de afgelopen jaren heeft gespeeld. Maar het verbaast mij gewoon, dat is alles.

https://youtu.be/eQB_md0ip5I
 
[quo
 
Laatst bewerkt:
Leuke log om te lezen veel succes en sterkte toegewenst !
maar ik zie al een dame van staturen, dus dat komt wel goe zo gezeg...;)

Reetje...
 
Foto's had ik al gezien, zie nu dat er nog een log bij hoort, leuk te lezen keep it up.
 
Heel veel succes met de laatste loodjes!
 
Up
 
Laatst bewerkt:
Go
 
Laatst bewerkt:
Je bent goed op weg om de doelen halen die jij voor ogen hebt, chapeau. Puur uit interesse; jouw fysiek is het visitekaartje in hetgeen je op het podium doet en laat zien. Daar horen jouw tattoos bij, krijg je hier weleens commentaren over?
 
Oh, za
 
Laatst bewerkt:
Succes morgen.
 
H
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat het een topdag voor je was vandaag. Je staat er echt super bij!
 
H
 
Laatst bewerkt:
Je zag er prachtig uit!
Benieuwd naar je update, zit vol smart te wachten :rolleyes:.
 
I
 
Laatst bewerkt:
Ik had je al gefeliciteerd, maar nogmaals van harte gefeliciteerd. Super gedaan.

Foto's zien er super uit.
 
Waaaaahhhhhhhhh ik lees op je instagram dat je 1e bent geworden? Wat goed!!!!
Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's, foto hierboven ziet er ook echt gruwelijk uit! Mooie makeup en alles trouwens
 
Back
Naar boven