Fitness Seller

Chocola, female competitive bodybuilder log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gefeliciteerd met je eerste plaats! Je FB zag er al stunning uit! Ben benieuwd naar meer foto's!
 
Super zeg! Gefeliciteerd met je 1e plaats! Maakt al het harde werk en afzien nog des te leuker en geeft je wellicht zoooveel voldoening :D
Foto's op je instagram zien er inderdaad al goed en veelbelovend uit
Had ik instagram, zou je meteen volgen haha

Day after was puur genieten wellicht (ook te zien aan hetgeen je naar binnengewerkt hebt qua meals :D)
 
Gefeliciteerd met deze prachtige en welverdiende beloning, de eerste plaats, petje af hoor!
Heb de foto's gezien, je stond er dan ook echt super bij en die je straalde. Die grijns van oor tot oor zei al voldoende ;).
Die roes zal nog wel eventjes duren denk ik.. Geniet ervan!
 
21
 
Laatst bewerkt:
Ruben weet wel wat ie doet hoor. En ja inderdaad de voeding is echt veel belangrijker dan velen willen geloven.


Erg mooie shape en super leuke en mooie foto's. Ik bekijk ze allemaal. En je motiveert m'n vrouw ook weer wat extra.
 
Wat gaaf om te zien! Leuk dat je er zo uitgebreid over post!
Ik heb echt 0 verstand van wedstrijdshapes en klasses, maar je ziet er echt top uit!

Het lijkt me trouwens echt totaaal niet vervelend om die Ruben de hele dag om je heen te moeten hebben haha.
 
Hele goede shape!

Kan je trots op zijn.
 
Echt een supershape! Menigeen zal jaloers geweest zijn. Je stond er super bij en een welverdiende eerste plaats.
Je straalt ook echt op al je foto's. Het lijkt me een droom om een keer mee te doen en er dan ook zo super voor te staan! Respect voor wat je hebt neergezet!
 
super shape inderdaad
eentje om trots op te zijn :)

vermoeide kopje valt eigenlijk wel nog vrij goed mee vind ik... je ziet er nog slechts van al uit in de mac :roflol:
 
3
 
Laatst bewerkt:
Stond/staat er echt goed bij choco, top prestatie en dan nog 1e prijs pakken helemaal top. congrats.
 
Haha ik voelde me daar zoooooo kut. Twee keer naar de plee geweest in de hoop dat ik kon kotsen maar 't ging allemaal niet, fuckkkk hahaha.

wellicht weken lang en gans die dag zelf gigantisch uitgekeken naar dat moment en dan amper een hap naar binnen krijgen + kotsmisselijk zijn :D

kan er wel inkomen weliswaar... is zelden dat ik als wekelijkse cheatmeal naar de Quick ofzo ga en als ik het dan eens doe ligt die zooi altijd ettelijke uren als een baksteen op mijn maag :mad:
 
3
 
Laatst bewerkt:
moment zelf smaakt het me wel hoor (gelukkig), maar ligt erna gewoon als een blok op mijn maag
probleem die ik dan ook weer heb is dat het me zodanig smaakt, dat ik er gewoon niet langzaam van kan genieten maar hard begin te vreten :D

je lichaam zal terug moeten wennen aan normalere porties enzo wellicht
kan wel begrijpen dat je daar nu echt wel niet op zat te wachten na dat lange diëten en onthouding van allerlei lekkers :D
 
2
 
Laatst bewerkt:
Respect hoor! Leuk verslag ook.

Heb ook voor het eerst van mijn leven overal adertjes, niet echt de bedoeling maar wel leuk :D
 
e
 
Laatst bewerkt:
Fantastisch, eindelijk een verslag, heb het met heel veel interesse en vooral plezier gelezen!!
Ben erg benieuwd wat de toekomst je nog gaat brengen. Hier heb je in ieder geval een fan!
Klinkt als een zeer intensieve, heerlijke, soms ook kloterige (hoort erbij..) en vooral heel bijzondere ervaring die je nooit gaat vergeten.
Op naar het volgende doel! :)
 
Fantastisch, eindelijk een verslag, heb het met heel veel interesse en vooral plezier gelezen!!
Ben erg benieuwd wat de toekomst je nog gaat brengen. Hier heb je in ieder geval een fan!
Klinkt als een zeer intensieve, heerlijke, soms ook kloterige (hoort erbij..) en vooral heel bijzondere ervaring die je nooit gaat vergeten.
Op naar het volgende doel! :)

Super bedankt!!
 
Waaaaahhhh wat een gruwelijk fysiek!!! Echt onwijs gaaf!!!!!
 
Back
Naar boven