XXL Nutrition

Chocola, female competitive bodybuilder (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_144843

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
10 mei 2015
Berichten
273
Waardering
186
Lengte
1m72
Massa
57kg
Vetpercentage
6%
3
 
Laatst bewerkt:
E
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit. Is het je eerste wedstrijd?
 
J
 
Laatst bewerkt:
Succes en probeer vooral te genieten van je wedstrijd.
 
Ik ga zeker m'n best doen. Erg spannend en ben best nerveus. Bedankt voor je support!!
 
echt knappe fysiek hoor!
en dan die combinatie met die tattoo's :drool:

geniet ervan alleszins! benieuwd naar de podiumpics :D
 
owh sweet lord... IN !
 
A
 
Laatst bewerkt:
W
 
Laatst bewerkt:
Ga maar een x mee uit als je op 12% staat :)

Goed bezig zeer mooi fysiek en zorg dat je vrouwelijk blijft.
 
ziet er goed uit machine
 
[quo
 
Laatst bewerkt:
Ik vind je er niet angstaanjagend uitzien.

Alleen maar respect dat je zo diep gaat want dat is niet eenvoudig.

Wpd is een mooie klasse. (Dat is toch je uiteindelijke doel?)

Succes met de laatste loodjes.
 
[quo
 
Laatst bewerkt:
Ja typisch he die opmerkingen (je wilt toch nog wel vrouwelijk blijven?), maar als dat mn doel was dan had ik de sport niet gekozen:p

Je ziet er goed uit meid, ik weet waar je vandaan komt en je hebt hier keihard voor gewerkt!! Nu knallen op dat podium!
 
Dat is een beetje een loze opmerking natuurlijk. Misschien is het mijn doel helemaal niet om zacht en vrouwelijk te blijven?
Persoonlijk vind ik mezelf op dit moment helemaal niet sexy en aantrekkelijk en dat MOET ook op dit moment helemaal niet, want ik zit vlak voor m'n wedstrijd joh. Ik ben een fucking tank die op straat wordt nagewezen en waar dingen naar geroepen worden. Heerlijke periode. Maar ik kan je garanderen dat ik over twee weken alweer 12% sta want ik vind dit ook niet sexy en vrouwelijk, maar dat is nu in deze week toch ook mijn doel helemaal niet? Ik ben een bodybuilder. Geen bikini meisje of missverkiezing deelnemer. Ik HOOR er angstaanjagend uit te zien nu. Mijn lijf schreeuwt ook om een paar procentjes erbij maar dat is nu helemaal niet aan de orde. Ik denk dat je dat uitje kan shaken :)


Strike :D
 
Back
Naar boven