XXL Nutrition

Chocola, female competitive bodybuilder (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wauw respect!! Wie is je coach?

Good luck!
 
vond je er eerlijk gezegd op 9% best wel nog vrouwelijk en aantrekkelijk uitzien :)
dat dit het geval niet meer is op 7% en lager, lijkt me normaal maar daar gaat het ook totaal niet om... nu wil je gewoon keihard en droog on stage staan om te pronken met het harde werk die je geleverd hebt, niet om je vrouwelijke vormen te tonen :)

succes met de laatste loodjes :D
 
vond je er eerlijk gezegd op 9% best wel nog vrouwelijk en aantrekkelijk uitzien :)
dat dit het geval niet meer is op 7% en lager, lijkt me normaal maar daar gaat het ook totaal niet om... nu wil je gewoon keihard en droog on stage staan om te pronken met het harde werk die je geleverd hebt, niet om je vrouwelijke vormen te tonen :)

succes met de laatste loodjes :D

Aaahhh lief :) zo is het precies inderdaad!! Watch me, ik heb zoveel vreten en chocola in huis, misschien red ik de 20% eind van de maand wel :p
 
Ziet er goed uit! Kudo's!
Wel een beetje jammer dat de tatt's op je schouder de spiertekening wegnemen.
Succes op de wedstrijd!
 
Aaahhh lief :) zo is het precies inderdaad!! Watch me, ik heb zoveel vreten en chocola in huis, misschien red ik de 20% eind van de maand wel :p

na de contest terug lekker rond en fluffy dus :D
 
Thanks!! Ruben Baars is mijn coach; het droog worden is wel een van zijn signatures bij zijn atleten. Zo lopen we er allemaal bij op het einde. Wat hij allemaal met voeding kan!

Thanks, heb zn website gechecked en wow wat een baas! Ziek wat hij kan inderdaad.

Trouwens wat zou jij de perfecte vrouw zijn; lifting, cooking, begaan met de kinderen (zie ik op insta) en dan rest mij alleen nog de vraag.. wat doe je voor werk? :D

Heel veel succes op je wedstrijd! Ik loop er hoogst waarschijnlijk ook rond dus misschien zie ik je wel.
 
Nog niet aan het tannen? Of laat je spray doen?
 
1
 
Laatst bewerkt:
Mag je geen calcium/magnesium nemen tegen je krampen?
 
J1
 
Laatst bewerkt:
Gewoon caps gebruiken ;) 2 calcium op 1 magnesium. Dus bv 600 calcium op 300 magnesium. Eventueel ook taurine (3 a 6gr).
En veel drinken :p Maar dat deed je al :)
 
Je ziet top uit. Succes!
 
Hoe is het met de energie?

SLaap je de hele dag of valt dat wel mee?
 
R
 
Laatst bewerkt:
Gewoon caps gebruiken ;) 2 calcium op 1 magnesium. Dus bv 600 calcium op 300 magnesium. Eventueel ook taurine (3 a 6gr). En veel drinken :p Maar dat deed je al :)
en beetje potasium/kalium, voor transport van taurine
 
De laatste week of 2 weken vrij nemen is iets dat je standaard moet doen vind ik. Zie het genoeg rond me. Dan loop je echt als een zombie rond en als je een fysiek zware job, dat gaat gewoon niet. Al is 4 kids hebben en er alleen voor moeten opdraaien ook wel een dubbele fultime job. Waarom doe je dat?

Je ziet er klaar uit.
 
I
 
Laatst bewerkt:
Ivm vochtafdrijvers is kalium echt een no go :) Maar bedankt voor het meedenken. Heb net al een lading zout over m'n visje mogen gooien dus denk dat de kramp zo weer weg is. ---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ---------- Hahaha waarom doe je dat :P :D Dankjewel! Ik voel me ook klaar!
kalium he geen natrium:o
 
Back
Naar boven