Fitness Seller

Chocola, female competitive bodybuilder (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geeft Ruben Baars ook kuuradvies? Of is hij natty?
Goed droog ben je, jaloers!
 
H
 
Laatst bewerkt:
Geeft Ruben Baars ook kuuradvies? Of is hij natty?
Goed droog ben je, jaloers!

:roflol:


Die foto's op 12/15 %, damn. Ben benieuwd naar je wedstrijdshape, lekker bezig iig dame!
 
Hartelijk dank! Je kan zelf contact met hem opnemen voor informatie over begeleiding, als je interesse hebt. www.yubp.com

Oke vet! maar vond net dit stukje op zn site:

Even een klein stukje over mijzelf dat betrekking heeft op deze topic. Sinds augustus 2012 ben ik op dieet gegaan in verband met modellenwerk. In november 2012 had ik een vetpercentage bereikt van 3,6% en was shootklaar. Vervolgens heb ik gedurende 4 maanden daarop volgend 15 shoots gedaan. Mijn vetpercentage schommelde voortdurend tussen 3,6 en 5%. Ik weet wat ik woog in november en ik weet wat ik woog aan het einde van mijn dieet (6 maanden) Volgens mijn berekeningen ben ik gedurende deze periode 2,17 kg spiermassa aangekomen naturel en dat terwijl ik al op een hoog niveau verkeer, hoe hoger het niveau hoe moeilijker en nog meer spier bij kan. 2,17 kg spiermassa is natuurlijk niet veel maar wel als je het naturel hebt gedaan op een streng dieet. Ik ben dan ook reuze tevreden met mijn resultaten en raad iedereen aan naturel je doelen te behalen. De wetenschappelijke studies liegen niet, mijn resultaten liegen niet en die van mijn klanten ook niet.
Knowlegde is power.
Ruben.

Dus denk dat het niet helemaal iets voor mij is, gezien ik zelf wel doping gebruik.

Ik blijf je iig volgen! Keurige progressie;)
 
Sexy abs sws succes met je wedstrijd!
 
O
 
Laatst bewerkt:
Oh pfff... Nu wel beetje zenuwachtig. Ruben heeft net weer foto's gezien van m'n shape en hij zegt dat ik nu wel echt veel en veel te shredded ben voor de body fitness.. In overleg besloten dat ik nu toch de Fysiek ga pakken, ook al ben ik daar ietsje te klein voor. Maar nu moet ik een nummer en een dansje instuderen enzo... Hellup... Iemand suggesties voor een nummer? Ik heb echt geen idee.

Eerste wedstrijd dus geen dansje instuderen, brengt alleen maar extra stress mee. Een muziekje kiezen die je leuk vind en de standaard poseerpose aflopen en een beetje op de muziek "mee" bewegen.

Kans is groot dat je door de stress na 5 seconden je dansje al helemaal vergeten bent :p
 
J
 
Laatst bewerkt:
Thuis alle poses oefenen totdat je niet meer hoeft na te denken wat de volgende volgende pose is. Maar niet echt een routine instuderen want als je een black out krijgt moet je toch improviseren...

En dat aankloten valt echt niet op hoor. Gewoon een beetje meer "swing" tussen de poses doen haha
 
0
 
Laatst bewerkt:
je moet gewoon een nummer kiezen wat jij vet vindt.

Fuck wat de rest vindt.

Of gewoon routine jatten van DLB :P
 
[quo
 
Laatst bewerkt:
Je moet muziek kiezen welke JIJ leuk vind. Want dan straal je plezier uit. Dit nummer tovert waarschijnlijk ook een glimlach op je gezicht.
Dus gewoon kiezen wat jij wil..
Succes! :)
 
D
 
Laatst bewerkt:
Dat is voor iedereen een persoonlijke keuze waar ik me zelf voor een ander eigenlijk totaal nooit druk over maak. Moet iedereen lekker zelf weten. Maar ik wil jullie er op wijzen dat dit mijn logje is en hier geen discussie over wat anderen al dan niet doen hoeft te zijn. Anders de personen in kwestie zelf even mailen met je vragen?

Er is natuurlijk geen twijfel dat ik deze resultaten op alleen kip en broccoli had kunnen behalen in twaalf weken tijd. Geniale voedingsbegeleiding doet heel veel, dedication nog meer, maar +10 kilo massa en - 10 kilo vet in twaalf weken, dan moet je wel flink naïef zijn om te denken dat dat naturel gebeurt.

Doe ik niet hypocriet of geheimzinnig over, dit hoort nu eenmaal bij mijn doel om tot een van de grootste klasses van de bodybuilding te horen. Dus dit gedraai hoeft van mij niet zo. Dit hoort bij mijn klasse, doe ik niet moeilijk over. Ik ben niet naturel, en dit is m'n nakuur.

Mooi gezegd!
Ik heb even snel door je log heen gelezen, mocht je nog last krijgen van krampen is het handig om je magnesium inname te verhogen.
Veel succes met het behalen van je doelen!!
 
Mooi gezegd!
Ik heb even snel door je log heen gelezen, mocht je nog last krijgen van krampen is het handig om je magnesium inname te verhogen.
Veel succes met het behalen van je doelen!!

Thanks man! Ik gooi m'n magnesium omhoog!
 
i

Helemaal unedited nog dus de belichting wordt nog gefixt enzo :) Maar MOEST ze laten zien. De routine en bikini foto's zijn nog ff geheim.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven