XXL Nutrition

Choco's chocolate tunder

Bezoekers in dit topic

kill some mediocre clowns zondag!
 
staaaandaaard papa darknessss is spreadinggg
 
met die 165 of 170 alles hangt af hoe ik die dag voelt ;) ik will die 190+ van jou zien. vind ik heerlijk als er iemand is die sterker is dan mij das goeie motivatie :D

Nou... ik heb er niet veel hoop op... Een week geleden nog wel, maar heb erg veel last van mijn pols en onderarm, heel de week ook niet getraind om het een beetje te laten rusten... Ik denk dat ik ook wat lager open dan ik van plan was.
Maar oke, we zullen zien, heb er ook een hekel aan als mensen zich van tevoren in gaan dekken, ik ga gewoon me best doen... Jij komt toch ook wel in de buurt van die 190?
 
Ahora peeps ging gisteren bij hardcore gym rotterdam, was een beetje rommelige bezig met verbouwen wordt meer PL :D ging wou zwaar gaan met squats. omdat ik veel strongman wedstrijden draaide heb ik in a laaaang tijd niet gesquat.

warm up blechhh
Squat:
70X10
120X5
170X5
210X3
220X1
240X1
260X1

sumo:
70X3
70X3
70X3
70X3
120X3
120X3

standing ham curls:
25X8 individual legs
35X8
45X8

klaar!

kwam later een donker bruin suri jongen, mensen.....crazy genetics, lange armen grote benen, super flexible en 17jr oud en heeft de sub-junior record met 170kg squat met een BW van circa 60kg ben niet zeker.
HAHAHAHAH de hele tijd ik schreeuwde tegen hem SNELLER SNELLER SNELLER LOCK LOCK BOOOOOOOOMMMMMM AWOOOOO. by elke rep. hij werd super blij...mischien hij si mijn zoon. :p
 
Hij is 16 en 73kg
 
thx Eddine. nog erger dus toen meest van jullie met julie pipi speelde hij zit bijn 2.5 zijn BW te squaten....lekker.

ik zat ook met m'n pipi te speelen :fa:
 
In december op nk gaat die over 200 squatten wraps en belt. Tenzij die al suit regelt maar denk het niet.

Nu werken aan ub spiermassa voor bench en deadlift techniek en hij gaat 500 totallen raw.
 
Damn sterk mannetje dan! :eek:

Waarom heb ik hier geen abo..? :o
 
Holy moly, even heel het log doorgelezen.
Ik geloof dat ik er een taal bijgeleerd heb... :roflol:
Mooie mafketel ben je chocomoatj'n. ;)
De chocolade mousse taart van de albert heijn was altijd mijn favoriet.
Al vond ik hem altijd een beetje klein...
Nu heb ik een nieuwe favoriet.
Een choco van 180kg! :bow:
 
das was .....DIE MOOISTE ding dat iemand ooit heeft me gezegd "chocolade mousse taart :heart: instant boner ...no homo........maybe :o

DE REST van DBB jullie kan NU op me HATEN IK heb HUMMER aka H1 aka BIG POPPA aka CURL AND DIE aka SEXY BEAST aan mijn kant.

Ik ZEI t altijd ik ben de coïtusiest 180kg ooit zowie zeker hier in NL hahahahah Ik denk dat ik ben verliefd op.....choco hahahahha :fa:
 
he, ik heb je al eens mijn tropische bonbonnetje genoemd :mad:
 
das was .....DIE MOOISTE ding dat iemand ooit heeft me gezegd "chocolade mousse taart :heart: instant boner ...no homo........maybe :o

DE REST van DBB jullie kan NU op me HATEN IK heb HUMMER aka H1 aka BIG POPPA aka CURL AND DIE aka SEXY BEAST aan mijn kant.

Ik ZEI t altijd ik ben de coïtusiest 180kg ooit zowie zeker hier in NL hahahahah Ik denk dat ik ben verliefd op.....choco hahahahha :fa:
Hahaha! :roflol:

he, ik heb je al eens mijn tropische bonbonnetje genoemd :mad:
Tropische bonbonnetjes have nothing on chocolademoussetaarten van de AH CP.
:roflol: CURL AND DIE, oke, maar SEXY BEAST? :p
I better not catch You alone K :mad:
 
Killy om H1 zijn vergiffenis te krijgen moet je zwaart siamese panda offeren en top van je longen schreeuwen FORGIVE ME HUMMERRRRRRrrrrrrrrrr.........






en mischien kan je weer trainen
 
Killy om H1 zijn vergiffenis te krijgen moet je zwaart siamese panda offeren en top van je longen schreeuwen FORGIVE ME HUMMERRRRRRrrrrrrrrrr.........






en mischien kan je weer trainen

Dus ik moet jou neersteken en dan gaan schreeuwen? Dan ga ik even mijn two-handed-sword opzoeken :trollface:
 
Pas maar op, Killy. Choco is volgens mij gek op alles wat Japans is. Ik heb hem 2 keer sushi zien eten en ik ben bang dat hij jou ook oppeuzelt.
 
Pas maar op, Killy. Choco is volgens mij gek op alles wat Japans is. Ik heb hem 2 keer sushi zien eten en ik ben bang dat hij jou ook oppeuzelt.

Nou, je hebt mij op de dutchstrongman cup toch met de wheelflip gezien! Ik rol hem zo om ,hahahah :p
 
Back
Naar boven