MuscleMeat

Choco's chocolate tunder

Bezoekers in dit topic

heb je net the roast of Charlie Sheen gekeken ofzo? daar zat die joke in

Was goede roast idd. Shatner was verbazend goed. Steve O blijft Steve O. haha die gebroken neus aan het einde tegen Tyson:D
 
Was goede roast idd. Shatner was verbazend goed. Steve O blijft Steve O. haha die gebroken neus aan het einde tegen Tyson:D

shatner was echt koning inderdaad. vond steve-o een beetje tegenvallen, niet echt grappig.. moest het puur hebben van zijn jackass-a-like neusbreek actie, wel leuk aan de ene kant maar aan de andere kant denk ik van "bewaar dat voor in je eigen programma"

mike tyson verbaasde me trouwens ook wel, daar had ik uberhaupt niks van verwacht.. maar die Homer-pun tegen seth was toch wel heel goed
 
my minions.....
sorry dat ik heb niks gepost v/h weekend omdat ik heb m'n duim gekneusd (hoop dat ie good is geschreven) ik en PV stond als portier en had een kleine ruzie, die gasten ging agresief te doen en dan.... PV gaf een gast een superman special tegen de muur.
Ik gaf de andere mijn game-over special maar jammer dat ik heb gegleden en gaf niet een 100% special en sloeg ik mijn andere arm tegen de muur.en dus mijn duim doet pijn.
was gezellig verder :D
 
Ik ga morgen in een lijk snijden voor mijn opleiding.

Hoe is dat nou? Dode mensen? Dat weet jij toch wel?
 
wtf is de superman special :roflol:?
 
Squat;
70X5
70X5
120X5
170X3
170X2
200X2
225X2
235X2
245X2

and for the benchers;
Bench
70X5
70x5
120X3
170X3 2.5board
200x2 2.5board PV gaf een beetje hulp met de laatste rep

CGBP
70X5
70X5
80X5
100X5
100x5

Romanian DL
70X5
120X5
120X5
120X5

thats alllll folks!
 
je moet ook met bitje en ingetaped handen voor de deur staan met een rampage look...goeie training loco poco!
 
Sterk als altijd weer choco. Ga je binnenkort nog wat oude PR's aan gort beuken?
 
haha ruzie zoeken met jou en PV. These guys blind or what?
 
Strong chocolate taste!
 
Ik ga morgen in een lijk snijden voor mijn opleiding.

Hoe is dat nou? Dode mensen? Dat weet jij toch wel?

hmmmm......the feds might be reading :D

---------- Post toegevoegd Tue 4 Oct 2011 om 09:23 ----------

je moet ook met bitje en ingetaped handen voor de deur staan met een rampage look...goeie training loco poco!

zit echt te denken om die dikke ketting te dragen hahaahh

---------- Post toegevoegd Tue 4 Oct 2011 om 09:25 ----------

Sterk als altijd weer choco. Ga je binnenkort nog wat oude PR's aan gort beuken?


mijn doel nu is een 300 belt only squat en op DEEPTE :( bank en deads gaat nog langzaam beeter

---------- Post toegevoegd Tue 4 Oct 2011 om 09:29 ----------

haha ruzie zoeken met jou en PV. These guys blind or what?

papa Pre-fight: f*ck jullie, kk op, kan niks doen bla bla bla. Post-Fight: sorry ik will nmijn excuses aanbieden bla bla bla "definition of knocking sense into someone" :D
 
****ing sexy dawg :D

pics?
 
x6bcxc.jpeg
 
i fapped on choco's singlet :)
 
papa Pre-fight: f*ck jullie, kk op, kan niks doen bla bla bla. Post-Fight: sorry ik will nmijn excuses aanbieden bla bla bla "definition of knocking sense into someone" :D

haha, zeer herkenbaar, my business is security
 
dan hebben wij 'leuke' verhalen :D
 
Back
Naar boven