AndroidHealthClinic

Choco's chocolate tunder (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik snap hem niet....
 
wat een heerlijk log is dit toch :D
 
hahaha beetje liefde voor Gijs balls :D

---------- Post toegevoegd Thu 17 Nov 2011 om 11:52 ----------

volgende keer ga ik vertellen hoe Fuoad mij op de grond schopte om door te gaan met farmers :( lol
 
hahaha beetje liefde voor Gijs balls :D

---------- Post toegevoegd Thu 17 Nov 2011 om 11:52 ----------

volgende keer ga ik vertellen hoe Fuoad mij op de grond schopte om door te gaan met farmers :( lol

Wanneer vertel je dat verhaal over Pino en wat hij met zn vinger allemaal bij je deed?
 
Haha. Ik heb ook nog wel een paar verhalen, bijvoorbeeld hoe die honda civic helemaal door zijn veren gezakt de straat in kwam rijden, en onze monden openvielen van verbazing toen daar een vent uitstapte die bijna koud een 140 log ging attempten strikt te pressen terwijl zijn zelfbenoemde coach met hardcore muts hem aan oppeppen was met een stroom parimaribose straattaal. Ik moest denken aan een stukje van de Rayman is laat show groeten uit Parimaribo we gaan strongman doen....
 
Haha. Ik heb ook nog wel een paar verhalen, bijvoorbeeld hoe die honda civic helemaal door zijn veren gezakt de straat in kwam rijden, en onze monden openvielen van verbazing toen daar een vent uitstapte die bijna koud een 140 log ging attempten strikt te pressen terwijl zijn zelfbenoemde coach met hardcore muts hem aan oppeppen was met een stroom parimaribose straattaal. Ik moest denken aan een stukje van de Rayman is laat show groeten uit Parimaribo we gaan strongman doen....

hhahahahahhahahaha :D idd
 
Pure genious from both E.C. and G-men!
 
Not having much to do so decided to write something for le trolls :D

This time I will talk about my first proper strongman training at Baarn at Gijs's house at that time. This was after we saw sterkste man van Brielle which was also organized by him. Me and PV saw that on the forum they posted training days and anyone is invited to tag along. So we decided **** it lets go.

We got lost 3 times ....once ur away from city areas its just country, houses, grass and trees after weird glances of people looking at 2 big antilliaans in a small honda civic doing circles we got there before they called the cops.

Upon arrival I saw men screaming and draging a yoke in the middle of the street here I saw Gijs properly for the first time well he is what would happen if u mixed G.I. Joe, Ken, a Greek god and the energizer bunny out of sadistic masochistic cartoon.

He was up and down doing yoke every time putting more and more weight with no belt and changing colors from white to red to blue downing a pak of Choocmelk then log then dumbbell press then tire flip then medleys I almost puked just by looking at him train.
I was about to give up strongman because no way i can have this kind of stamina and joking while doing lifts.

his energy was contagious we all pushed ourselves to the max and did reps with those max's. Now baarn has moved to a well "baarn" or a.k.a Raw Power Baarn where Gijs put allot of hours, sweat and blood in it. It has everything u NEED

thanks to guys like him contributing to the sport and helping anyone willing to improve themselves demanding nothing in return but skin on the bar, sweat on the stones and deep hatred for the black mamba log.

-el Choco

prachtig de eerste rpb ervaring, voor mij inmiddels een 2 jaar geleden alweer...en mn eerste both hand all vingers and palm double tears..en cor paul die er wiskey op flikkerde, mensen met riemen slaan..shieettt miss those days!
 
haha, mo ik heb je eelt ook nog afgeknipt met een keukenschaar
shit was naaaaaasty
 
lol ! Prachtige verhalen !!
 
Het spanken met de riem blijft een episch moment...

Nice story choco
 
Pure genious from both E.C. and G-men!

thx :)

---------- Post toegevoegd Fri 18 Nov 2011 om 09:55 ----------

prachtig de eerste rpb ervaring, voor mij inmiddels een 2 jaar geleden alweer...en mn eerste both hand all vingers and palm double tears..en cor paul die er wiskey op flikkerde, mensen met riemen slaan..shieettt miss those days!

hahahahhah wat die klinkt nog beter hahaaha we moeten een soort reality show maken van strongmen en powerlifters in 1 huis 10 mensen alleeen 3 kg vlees per dag,...epic

---------- Post toegevoegd Fri 18 Nov 2011 om 09:56 ----------

lol ! Prachtige verhalen !!

graciassss:cool:
 
Dat wordt vechten om het vlees inderdaad... ;)
 
Het spanken met de riem blijft een episch moment...

Nice story choco


haha ja zou een goeie schrijf materiaal zijn :D
gracias meng;)

---------- Post toegevoegd Fri 18 Nov 2011 om 10:01 ----------

Dat wordt vechten om het vlees inderdaad... ;)

ik zie t al drama dat ze slank aan t worden, 300lbs gasten huilen in t douche, en voor t climax 5 mensen worden omgeruild met bodybuilders. yooooooo :tanden:
 
kleine training omdat morgen epic BB by kneets gym dus:

front push press
40X5
60X5
80X3
100X3
120x3
140x1
150x1
*terrrrrinnngg zwaaar oefff

behind the neck push press
70X3
120X1
140X1
160faileddddddddd harddddd
super terrrrrinnnng zwaaaar

bench:
50x10
110x5
140X2
*voelde als 200 super duper terrrriiiing zwaar
120X5X5

morguuuhhhh pumpuhhhhhhhh
 
Aardig wat kilo's boven je hoofd gedouwd maat! :bow:
 
Wist niet dat je met een vet% van boven de 20 kneets binnen kwam :trollface:
 
Aardig wat kilo's boven je hoofd gedouwd maat! :bow:

thx papa en bijna op m'n hoofd :D

---------- Post toegevoegd Fri 18 Nov 2011 om 20:17 ----------

Wist niet dat je met een vet% van boven de 20 kneets binnen kwam :trollface:

kneets was eerst een hardcore gym voor bodybuilders en powerlifters son, ik ben verbaasd dat ze gasten binnen laten die lijken op......uhmmm....jij :trollface:
 
Back
Naar boven