XXL Nutrition

Choco's chocolate tunder

Bezoekers in dit topic

haha mooie training.
 
Oftewel een uur voor niks in de trein gezeten...
 
ik begrijp echt weinig van je post behalve dat het konjo training was

makkelijker in t engels.

squat suit was thight as hell specially around the thighs. with the straps off i can hit depth etc with no prob. straps on i tend to loose my arch and lean foward (which is weird i never did this before) my only conclusion was thta i need to get used to the suit.

with the deadlift just reaching the bar was a workout from hell had muscle cramps in my thighs and sides.

my bensh shirt is too loose so i hope aften NK to make it 2 sizes smaller at Ieljas
the metal suits where perfect rigid and strong maybe too strong but it makes me feel more reasured.

so i have 1month to do magic with the suits.het was konjo idd

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 00:08 ----------

haha mooie training.

hahah zoiets :o en hoe gaat ie verder met je "tijdelijke hoofdpijn" :p

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 00:10 ----------

Oftewel een uur voor niks in de trein gezeten...

son nothing goes in vain. ze gaven me goeie tips voor de suits etc en de officieel PL racks.
 
jij hoort ook niet met 260 diepte te halen en van mij mag je in het engels schrijven hoor, is iets duidelijker :D
 
jij hoort ook niet met 260 diepte te halen en van mij mag je in het engels schrijven hoor, is iets duidelijker :D

ja ging gwn niet was loco. maar ja back to the drawing board
 
killy is al opvallend lang stil hier.
 
FUAAARKKK still alive :(
 
snap persoonlijk ook niet waarom je in nieuwe suits gaat liften, daarnaast zal het ook niet makelijk zijn om een tweedehands suit te vinden in je maat.
 
snap persoonlijk ook niet waarom je in nieuwe suits gaat liften, daarnaast zal het ook niet makelijk zijn om een tweedehands suit te vinden in je maat.

mijn motto is; go loco or stay home :D op mijn maat tweede hands imposibruuuuuu als t niet gaat dan doe ik sommige lifts raw :cool:
 
Nóg meer eten: gaat je skin strakker zitten, heb je geen pakjes meer nodig.
 
hoe is het met suits , a future-to-be-suitboy! khad al zown bericht gelezen dat er ineens een arbeidsintensiteits-verhoging was in de textielproductie in china en omstreken, maar jouw suits werden dus besteld :D
 
training vandaag: schouders

cleans:
bla bla 130
(was lelijk)

front press:
bla bla 140

behind the neck:
bla bla 140 dan 160 faillllleeedddd ahhaha

face pulls with bands
4X10

rear delts with bands
4X10

shrugs:
bla bla 220x 10

oww CGBP paused
bla bla 5X5 100

triceps
4X10

geen zin de hele shit te typen dus daarom zoveel bla bla doeii

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 22:20 ----------

Nóg meer eten: gaat je skin strakker zitten, heb je geen pakjes meer nodig.

hmmmmmm :rolleyes: i like the way u think

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 22:24 ----------

hoe is het met suits , a future-to-be-suitboy! khad al zown bericht gelezen dat er ineens een arbeidsintensiteits-verhoging was in de textielproductie in china en omstreken, maar jouw suits werden dus besteld :D

hahhahahah idd:p mati ik heb ze zwaar onder geschat het gaat niet zo makkelijk wat een gedoe om te gaan liften. ik heb geen geduld bijv met squaten elke keer 10min de pak aan knee wraps en dan die belt. meest raar dat ik heb gevoeld is de druk. maar ik ga sowieso verder raw liften en 1 of 2 wedstrijden doen suited.

ja besteld e op maat van metal :D
 
ik zit er ook aan te denken, maar ik stel het nog ff uit, alsk binnen 3 a 4 maanden nog geen 300 squat heb..haal ik er 1..maar ik denk dat, dat wel te halen valt incha allah...verder tsja..gewoon geduld hebben, en juist elke week ff aandoen en ff mee trainen, om handigheid erin te krijgen lijkt mij..en vraga mensen die er verstand van hebben, wij zijn hobos op dat gebied..
 
ik zit er ook aan te denken, maar ik stel het nog ff uit, alsk binnen 3 a 4 maanden nog geen 300 squat heb..haal ik er 1..maar ik denk dat, dat wel te halen valt incha allah...verder tsja..gewoon geduld hebben, en juist elke week ff aandoen en ff mee trainen, om handigheid erin te krijgen lijkt mij..en vraga mensen die er verstand van hebben, wij zijn hobos op dat gebied..

ja man 4 mnd pff hell yeah je haalt t zeker :cool: idd cave men we ""lift heavy stuff and put em down" maar ja alleen nu heb ik respet voor geared lifters Donnie Thompson is un uber gear lifter. singly ply is hard ik kan me niet voorstellen triple ply denim 3 meter knee wraps ( en ook gehoord tapen ze rondom hun midsection) loco son
 
haha 10 minuten voor suit wraps belt? :D
je doet je suit aan voor de training, 1 of 2 sets doe je wraps en belt lol :D
 
Mwa, ik ben ook wel altijd een hoop tijd kwijt als ik wraps om moet doen en heel de rimram. Uitkijken altijd dat je je focus en drive niet verliest. Zeker als je nog met iemand traint die ook nog eens elke keer wraps en alles om moet doen.
 
ja maarja ik neem aan dat je niet 10x je wraps om moet doen :p
 
Nee, maar als ik drie werksetjes met wraps heb, en mn maat ook, en zeker als ik ook nog eens een pak aan heb... ben ik toch gauw drie kwartier á een uur aan t squatten, met opwarmen en alles erbij.

En schijten tussendoor, niet te vergeten. Is ook k*t als je je pak helemaal aan hebt :(
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven