AndroidHealthClinic

Choco's chocolate tunder

Bezoekers in dit topic

jups neemt te veel tijd :( zeer niet-strongman ish
 
je hoeft toch niet te cutten? :D
 
je hoeft toch niet te cutten? :D

ik zeg t altijd cutten is makkelijk probeer om 170kg te zijn en sexy :D

hahahha nee, laatste keer dat ik ging cutten was toen ik judo deed was ging mee doen in 100+ en dan -100 om goud te winnen in beide categorie in t panamericaans spelen zo'm acht jaar geleden (ik was ripped son) dus dat was mijn cutten ervaring :D
 
Ben je niet benieuwd hoe je eruit ziet bij 10%?
 
ik zeg t altijd cutten is makkelijk probeer om 170kg te zijn en sexy :D

hahahha nee, laatste keer dat ik ging cutten was toen ik judo deed was ging mee doen in 100+ en dan -100 om goud te winnen in beide categorie in t panamericaans spelen zo'm acht jaar geleden (ik was ripped son) dus dat was mijn cutten ervaring :D

Pics?
 
Ben je niet benieuwd hoe je eruit ziet bij 10%?

uhm goeie vraag ik weet dat ik heb goeie genetics (aantal familie leden waaren bodybuilders) en er is geen doel ik ben in mijn ziel een athleet no mather what i do. :cool:

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jan 2012 om 14:23 ----------


pics zijn allemaal op Aruba. op de Antillen bodybuilding is populair.
 
Hey sexy beast happy bday!! From your coach/ boyfriend/ crimepartner and fellow heavyweight!!! Yeah buddy!!!
 
Happy bday chubbs!
 
Destrey, makes straight men gay. :hornyna:

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 08:48 ----------

He's such a beautiful human being!

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 08:49 ----------

Big Black Beautiful Beast! :D

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 08:50 ----------

Happy BBBB-day!
 
yo destrey, heb je die nieuwe oreo's al gezien voor in de bulk?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

edit: episch filmpje!
 
erg mooie Choco Tribute P.V. !!
 
Congrats nog.
 
gracias mis amigos voor die wunderful woords :)

---------- Post toegevoegd Fri 20 Jan 2012 om 21:01 ----------

log:
63X3
93X3
113X3
133X5

Log Clean:
133x1
143X1
153X1
(moeite met clean, tijdje geleden)

behind the neck push press
60X3
110X3
110X3
110X3
110X3
110X3

Military strict press:
80X5
100X5
100X5
100X5

rear delts w/bands:
5x10

lekker training :) seeing I was sick for a week (enkele kilo's kwijt) and went away for a few days. hmmm da was it peeps
 
Toch sterk BBBB.
 
voelt dat nou lekker zo'n behind the neck push press?
 
voelt dat nou lekker zo'n behind the neck push press?

papa lekker is op een massage bed 2kg prime steak and a BJ terwijl Starcraft II te spelen :D.

uhmm gooie vraag het is makkelijker dan front push (gewicht rust op mijn traps) en ik druk op 1 rechte lijn omhoog (front push press moet tog je hoofd naar voren, dus meer een boogje)

op je vraag vergelijken met front push is behind the neck lekker-der :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 21:15 ----------

training gisteren bij Ziyed aka Eddine was squats met suits en bench shirted. (bench ging niet goed schouder klachten misschien te wijde grip). maar squats gaat veel beter dan vorige keer. ik ga gwn zwaare box squats doen in suit op die sit-back gevoel te krijgen.

training vandaag block pulls tot 310 dan met suit gaat veel beter nu dan eerste keer. mijn doel op NK is 330 (op tweede beurt en op derde go loco).

ik heb nu een diepe respect voor geared lifters t is F$%&ing moeilijk. net als Scott Mendelson zei, Raw is veel makkelijker.
 
Eindelijk. Respect. Zou eens tijd worden ;)
 
Eindelijk. Respect. Zou eens tijd worden ;)

jups respect idd. t is niet makkelijk, raw bench en geared bench is een heel ander beest alles verandert ALLES (bench is ook een meer technisch oefening ook).
 
Back
Naar boven