Fitness Seller

Choco's chocolate tunder (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat eerste was bench neem ik aan?

Gewoon naar de dokter gaan man..

Ohh shit ja bench :) hey Tym dafuq man waneer ga je weer zwaar ik fa naar je ****ing sportschool in mijn super strake onderbroek en als je die 200 failed aiiiii jij en ik met vaseline. :)

De dokters kijk me aan als een alien da **** moet ik doen met deze nighur lol

---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 21:58 ----------

Pas je op dat ze niet sterker word dan jij, D?

Zeker op wilks die loca colombiana weegt @75kg en eet dezelfde porties als moi
 
BBBB, mafkees. ;)
 
zo zomaar je bekken kunnen zijn...heb da ook gehad ( nog steeds) het gaat met vlagen op en af...kmoet gewoon rustig aan doen, maar dat zit er niet in..er zijn wel wat bekken-corrigeer oefeningen die kan doen om de boel weer wat op zn plaats krijgen zeg maar..scheef bekken leidt vaak tot overbelasting in been en soms onderrug..vaak indd de hamstring pijn en in knieholte bij buigen van been...
 
BBBB, mafkees. ;)

:)

---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 22:16 ----------

zo zomaar je bekken kunnen zijn...heb da ook gehad ( nog steeds) het gaat met vlagen op en af...kmoet gewoon rustig aan doen, maar dat zit er niet in..er zijn wel wat bekken-corrigeer oefeningen die kan doen om de boel weer wat op zn plaats krijgen zeg maar..scheef bekken leidt vaak tot overbelasting in been en soms onderrug..vaak indd de hamstring pijn en in knieholte bij buigen van been...

Ja idd af en toe krijg ik pijn in m'n heup hmmm that explains allot yoook ziek deadlift man i kan smellllllllll 400 soon.

Maar jan zijn mijn heup by de derde rep op t wedstrijd ik kon helemaal niet uitlokken al vanaf de tweede rep voelde ik iets raars hmmm fack man dachte nooit dat ik failde op deadlift. Mischien dit is mijn kans on bench only te worden lol :/
 
WUT never choco you born strongman! don't give up.
 
Ohh shit ja bench :) hey Tym dafuq man waneer ga je weer zwaar ik fa naar je ****ing sportschool in mijn super strake onderbroek en als je die 200 failed aiiiii jij en ik met vaseline. :)

De dokters kijk me aan als een alien da **** moet ik doen met deze nighur lol

Haha zal weer ff duren, maar ik geef je een seintje, ik zorg wel voor de vaseline, die staat hier rijenhoog opgestapeld voor elke keer dat Hummer langskomt.
Ik ga dromen over jou en je strakke onderbroek nu man, kan niet anders meer.
 
hehe, kben ook bezig met dat bekken nu, opzich remt het me niet..maar voel dat het nog wat meer rehabilitatie tijd nodig heeft ,een 400 met reverse bands zit er wel gauw in, 350 pulss met bands gingen smooth en no hitch..dus er moet over een tijdje wel wat leuks inzitten.
 
Vaseline and bench only it is! :D
 
WUT never choco you born strongman! don't give up.

nah never :) weekend zit ik weer in RPB :)

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 11:03 ----------

Haha zal weer ff duren, maar ik geef je een seintje, ik zorg wel voor de vaseline, die staat hier rijenhoog opgestapeld voor elke keer dat Hummer langskomt.
Ik ga dromen over jou en je strakke onderbroek nu man, kan niet anders meer.

ooooohhhh yeaaahhhh :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 11:05 ----------

hehe, kben ook bezig met dat bekken nu, opzich remt het me niet..maar voel dat het nog wat meer rehabilitatie tijd nodig heeft ,een 400 met reverse bands zit er wel gauw in, 350 pulss met bands gingen smooth en no hitch..dus er moet over een tijdje wel wat leuks inzitten.


ja man die 400 van jimmy l. is ****in impressive, grapig hoe de nivue hier steeds hoger gaat :cool:

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 11:06 ----------

Vaseline and bench only it is! :D

slip and slide......or slippery when wet :D

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 11:07 ----------

idd cor have to keep doing it.
 
shoulder/push press in a commercial gym dus ik moeste de gewicht vangen na elke rep :(
60x8
80x5
100x5
120x3
140x1
160x1 pr kon zwaarder gaan maar ja commercial gym

standing military dumbbell press
20kgx8 L+R
30kgx8 L+R
40kgx8 L+R
44kgx8 L+R
48kgx8 L+R

rear delts
4x10

side raises cable
4x10

face pulls
5x10

biceps
ez curls
5x10

dumbels
5x8

cable
4x10

abs
 
Je had wel bekijks zeker..? ;)
 
Ja, die choco sexyness zal toch niet onopgemerkt geweest zijn voor die simpele stervelingen in de commercial gym?
 
Hahahaha man die gaasten banken max 120 dus un shoulder press van meer dan dat blijven ze ****ing ver. Toen ik deed de standing dumbbell press enkele gaasten begon te klapen :/ dat ik sterk bla bla mudafuka 100kg dumbbell is sterk lol
 
:roflol:..had die gezichten wel eens willen zien van die tjappies..
 
"bekijks" = Zeeuws/Belgisch denk ik BBBB. ;)
 
:roflol:..had die gezichten wel eens willen zien van die tjappies..

hahhaha :eek::eek:

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 21:24 ----------

"bekijks" = Zeeuws/Belgisch denk ik BBBB. ;)

hey integratie is altijd goed voor een anti. 'ik bekijks die boek swa" :D

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 21:29 ----------

deed 3x250 squat en 3x250 deadlift geen heup last een beetje stijf maar komt langzaam weer goed :D

oh en mijn mapampa dieet begint vandaag. ik bleef zo groot om meer kracht te krijgen maar ik ben ver gekomen in 2 jaar. en dus tijd om leaner te worden ;) moet meer muscle beer fans krijgen :D
 
Ik ben een 'beer' fan. Proost!
 
Back
Naar boven