MuscleMeat

Choco's chocolate tunder (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

hahaha fawaka Mo....moet mer Deadlifter arggg hoe is t met MMA
 
Boeng man..dit weekend ff bij mike's gym getraind, met zown turkse matti van mij..maar kdoe mma gewoon voor de lol en voor als iemand dapper doet...vnvnd ga ik ook ff deadlifts doen, deed dat laatste tijd ook weinig! Die 260 squat van je is wel keihard though..wel goed op diepte met wraps??
 
mooi man mma is goed voor goeie cardiovascular conditie. ja ik train meestal op deepte bijna krijg ik geen moeite mee, nee man geen knee wraps moet nog wennen zeker als ik volgende jaar bij de NK will mee doen.
ik heb ook gehoord dat Alex Moonen ga ook meedoen dat zou een goeie motivatie om harder te trainen omdat in mij pool is er weinig lifters mischien 6-8.
 
mooi man mma is goed voor goeie cardiovascular conditie. ja ik train meestal op deepte bijna krijg ik geen moeite mee, nee man geen knee wraps moet nog wennen zeker als ik volgende jaar bij de NK will mee doen.
ik heb ook gehoord dat Alex Moonen ga ook meedoen dat zou een goeie motivatie om harder te trainen omdat in mij pool is er weinig lifters mischien 6-8.
:wave:
 
ahhaha papa jij zooooeewieeee zoooooooo have to relive powerlifting darkness is spreading.... :cool:
 
Jaa PL is wel goed letten op dieptes en correcte beurten, als je teveel wilde strongman trainingen doet, dan vervaagd correctheid vaak, iig bij mij dan haha. Indd alex had van de winter wel pl ambities dacht ik..daar heb je indd je handen vol aan haha succes brada
 
Training van gisteren: Dynamic effort MB (middle body)

3X3california roles
3X3makreelsushi roles
3X3crunchy sushi roll
2X2 beef
2X2 peperjacksteak
2x2 salmon
2X2 calamari rings
2X2 tuna and salmon sushi
2X2 sliced duck breast
2X1 cheese roll

1X1 mango ice cream with fruits

in and out 45min....like a boss
 
Lijkt me wel een schema voor mij ook.
Zou dat een beetje te doen zijn met mijn onregelmatige werktijden?
 
Aardig volume, veel doubles en triples, mooi man, daar word je sterker van!
 
@ hummer super peaking je 1RM increase with 150% jammer ook je cholesterol :(

@Tym ja was een zware training hele tijd zweeten probleem met ademhaling jups intesief :)
 
u know when ur officially bored when ur reading the IPF anti doping rules and seeing if anything matches with the content in my Animal Pak :D

---------- Post toegevoegd Thu 29 Sep 2011 om 16:05 ----------

ahhahaha nopes niks phew :p

gene doping waw extreem je gaat bij een dealer en vraagt yow yow heb je 10ml east-blok, 20ml kenya en 10ml chinese genen. hahah me gusta :D
 
:roflol: Ik volg je vanaf nu, epic BW is epic.
 
lol heb je dat srs gegeten? damn
 
@CGBP thxxx
@jongeleerd sds ???

Joke of the day: How much coke can Charlie Sheen do? Enough to kill two and a half men :D
 
heb je net the roast of Charlie Sheen gekeken ofzo? daar zat die joke in
 
Een van de beste grappen van die roast idd:roflol:
 
die anthony jeskins ofzo en william shatner waren 2 snoeiharde bazen zeg... ik ging stuk om die 2
 
ja man was gruwelijk william capt. kirk shatner is gewoon personificatie van swagger.

chalie sheen a warlock from mars mati we moeten coke doen!!! hahaha
 
Back
Naar boven