XXL Nutrition

Choco's chocolate tunder (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

was trouwens nice hoor, die DL
volgens mij had je hem gelocked als je achterover was gaan hangen

doe ook PL dus probeer die nijging niet te doen.
 
op wedstrijd moet je ook deadlift na squat he ;)
 
niet front squat max homo (je quads is ****ed up)
 
mja ik bedoel meer mt je schouders naar achter hangen, niet thighriden ofzo

maarja we haten je toch wel :kiss:

ja lekker moet gwn beter worden :o to get approved by the simson gods
 
hey een goed idee new PL wedstrijd max front squat max reverse bench en max romanian DL klaaaarrrrr NCPB Nationale Choco Powerlifting Bond
 
hoe ga je een romanian deadlift beoordelen? uit een rack en walkout? moet grond touchen?
 
sorry nog voor het omver duwen toen je gm met bands deed btw :D
 
sjeez george, de jaloezie en haat druipt van je posts af de laatste tijd? eerst al die 180bench @ gijs zen log en nu deze shits.... WASSUP MAN :D

dude serious? Waar was ik jaloers in Gijs zijn log? Ik vroeg hem een 180 te pakken omdat het kan....


En op Des moet je haten anders word ie lui....
CP geen sorry zeggen anders doe ik het de volgende keer :P
 
dankje wel voor je vraag als president van de bond het regel is je moet vanuit de vloer uit tillen met "up" signaal, recht op staan dan na signaal 'down", saken tot max 5cm van het floor dan met een "up" signaal recht op gaan en weer een klaar signaal.
doping is wel toegestaan ook gene doping mushrooms lcd pcp CP PV en Pjotr z'n zweet.

---------- Post toegevoegd Mon 24 Oct 2011 om 23:35 ----------

dude serious? Waar was ik jaloers in Gijs zijn log? Ik vroeg hem een 180 te pakken omdat het kan....


En op Des moet je haten anders word ie lui....
CP geen sorry zeggen anders doe ik het de volgende keer :P

Thats how we roll. chewie je bent jaloers omdat gijs mooi blond haar en ik kinky black nappy hair. ik ben niet lui ik ben een anti :D
 
William vertelde dat die ook een bond ging oprichten, dus dan kunnen jullie misschien ideeën uitwisselen. Hij wou de "William Paaij Nederlandse Bankdruk Kampioenschappen" etc organiseren en dan prijzengeld etc etc. Maar als voorwaarde je moest een badmuts op hoorde ik.
 
Jullie zijn allemaal welkom op de open killy deadlift kampioenschappen.

Ik loop in ondergoed en in de olie bedekt, jullie moeten in zo'n deadlift pakje achter me aanrennen.
Ik rol over de grond en de gene die mijn glibberige lijf als eerste boven zijn hoofd heeft wint
 
eerst een William "pie" contest hihi ik en Willaim will take over the world, one is a genius the other insane their labratory mice their genes and in splice their pinky and the brain brain brain brain brain narf hahahah

---------- Post toegevoegd Mon 24 Oct 2011 om 23:42 ----------

Jullie zijn allemaal welkom op de open killy deadlift kampioenschappen.

Ik loop in ondergoed en in de olie bedekt, jullie moeten in zo'n deadlift pakje achter me aanrennen.
Ik rol over de grond en de gene die mijn glibberige lijf als eerste boven zijn hoofd heeft wint

fap.............fap..........fap....fap..fap..fap.fap.fapfapfapfapfap *splish :p
 
:roflol: Pie eating contest! where do i sign up?
 
OMG! :eek:
Only on DBB...
 
Huh? 210 front squat? Jezus!
 
een verzameling van verstoorde kikkers. :D

---------- Post toegevoegd Tue 25 Oct 2011 om 10:12 ----------

Huh? 210 front squat? Jezus!

thxx, volgens mij 220 was pr (dacht dat ik allebei biceps gaat scheuren, was lekker)

ik ga eindelijk meedoen aan een bankdruk wedstrijd 5Nov in Dordrecht....BENCHERS REUNITE :D
 
Zou leuk zijn om eens naar je te gaan kijken dan.
 
Back
Naar boven