MuscleMeat

Choco's chocolate tunder (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dude geen box squats gewoon normale squats en richting diepte werken
 
training vandaag (commercial gym)

10min cardio

machine pull downs (indi arms)
40x10
80X10
120x10
140X10

machine rows (indi arms)
20X10 L+R
40X10 L+R
60X10 L+R
80X10 L+R
100X10 L+R

Reverse Pull downs:
40X10
60x10
80X10
100x10 (100 is t limit :( )

shrugs
100X10
100X10
100X10

triceps cable push down:
4X10 (tot 30)

bar pull down;
4X10 (tot 80)

single cable ext.
4x10 L+R (tot 20)

verboden tip van de dag: felle kleur adidas pak :mad: **** is dat shit, ik kan je papagai ass van ver zien lijkt op een vuurtoren signaal voor homo's.
....9am training nuff said
 
toch aardige gewichten voor een commercial gym

don't follow the light !
 
toch aardige gewichten voor een commercial gym

don't follow the light !

ja man oasis is ok most rond lopen als de belasting om gewichten te krijgen.

I shall be strong father.
 
ik ga stuk om papagaai ass en vuurtoren voor homos XD
 
Wil je ook zo'n pak BBBB?
 
Waar haal je die in "onze" maat BBBB..?
 
Waar haal je die in "onze" maat BBBB..?

vroeger waaren ze op men's size toen een XL was een XL en niet een medium waarvan de materiaal super stretch Radium die altijd zwaart blijft. Nu koop je eentje voor 100euro na 2 wassen gaat ie van zwart naar grijs........
shit ik zit te ouwehoeren.......ik ben officieel oud. waar is mijn plakkaat van wijs heid :D Hummer en Huggy geven ze uit ;).

Sexy Beast vraagje wat voor maat bench shirt heb je?:rolleyes:
 
altijd leuk om te horen hoe choco zich mengt tussen de average joe's
 
training gisteren squat met suit geen wraps. ging tot 270 naar diepte volgens mij (maar verliest mijn houding dus faaaaillled) sorry that ik failed Chewie jammer dat ik ben een overgrown midget die niet t enige meteen pr's haalt in een suit cruel world whyyyyyyyyy hihi
dan chest:
close grip: tot 160X2
incline: tot 150X3
volgens mij dat was het.

training vandaag:
10min cardio

leg ext indi;
4x10 L+R

front squats;
4x8

lying leg curls someshit ook indi:
4x10 L+R

stiff legged deadlifts;
4X10

core work;
4X10

cardio 10min

thats all folks what i notice is that keeping a log is distracting for example remembering what all i did is a hassle even while im still busy in the gym im counting the progression of weights used. takes up valuable time. so my bad for having a shitty log ill try to fix this in the future.

el choco out
 
Dat je failed zal me aan mn reet roesten, alleen misschien is een suit uittesten gewoon niet zo handig @ simson :P met een stel noobs als spotters en tering instabiele racks...
 
ja of in elk geval een sluiter gebruiken :p
 
Dat je failed zal me aan mn reet roesten, alleen misschien is een suit uittesten gewoon niet zo handig @ simson :P met een stel noobs als spotters en tering instabiele racks...

okay angry bird.. ahahhaha dus je heb nooooiiit iemand gespot. niks is handig @ Simson angry bird. but thats all i got.

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jan 2012 om 18:05 ----------

ja of in elk geval een sluiter gebruiken :p

idd mrs. angry bird
 
270kg spotten is niks met 2 man aan de zijkant, krijg je zo omhoog
 
Waarom had je niet meteen bandjes om gedaan dan? Nog maar 4 weken he, kan beter nu gewoon je normale set up gaan doen zoals je m ook op de wedstrijd wilt gaan doen.
 
270kg spotten is niks met 2 man aan de zijkant, krijg je zo omhoog

:rolleyes: dacht ik ook :(

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jan 2012 om 10:02 ----------

Waarom had je niet meteen bandjes om gedaan dan? Nog maar 4 weken he, kan beter nu gewoon je normale set up gaan doen zoals je m ook op de wedstrijd wilt gaan doen.

bandjes verloren :( heb nieuwe bestelt :D........kk anti's hahhahhaah alles op laatste moment.
 
Back
Naar boven