XXL Nutrition

Choco's chocolate tunder (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hey choco, zag dat je zondag ook mee doet? RAW?
 
50 kilo stappen dude. doen er niet veel hem na, ik bedoel voor de rest niks mee nielsje..
dit is nog niks... OH begint ie meestal op 120kg ofzo :roflol:
 
ik weet nog wel dat die deadlifts deed 70-170-220 (single) -270 en toen door vermoeidheid bovenin failen haha
 
Hey choco, zag dat je zondag ook mee doet? RAW?

hahahha dat zij Ziyed ook ik had geen idee :eek: die mensen zijn loco

---------- Post toegevoegd Tue 13 Mar 2012 om 20:46 ----------

dit is nog niks... OH begint ie meestal op 120kg ofzo :roflol:

lol idd vooral bij behind the neck press

---------- Post toegevoegd Tue 13 Mar 2012 om 20:48 ----------

ik weet nog wel dat die deadlifts deed 70-170-220 (single) -270 en toen door vermoeidheid bovenin failen haha

??? ahhh bij hardcore ja na een ****ed up squat sessie hahaha insane in the membrane

---------- Post toegevoegd Tue 13 Mar 2012 om 20:52 ----------

training @ commercial gym oasis (dus wat ik deed was iets abnormal)

warm up 10min

schouders:
front pushpress
40x5
60x5
100x3
120x3
140x2
150x2
*ben blij dat mijn "zwake" punt sterk aan t worden zou meer kg's doen maar ik durfde de stang niet op de vloer vallen.
behind the neck:
60x3
80x3
100x3
120x3
140x1
150x1
*easy

dumbbell rear delts
8x10
10x10
12x10

face pulls
5x10
 
nee ik bedoelde een keer bij simson, meer dan een jaar geleden. toen had je de dag ervoor gesquat of zo en stond je te k*tten met deadlift ging je meteen naar 270 van 220 en lockte je hem net niet en gooide je hem uit frustratie neer.

volgens mij ging je daarna ook alleen nog maar stretchen :D
 
nee ik bedoelde een keer bij simson, meer dan een jaar geleden. toen had je de dag ervoor gesquat of zo en stond je te k*tten met deadlift ging je meteen naar 270 van 220 en lockte je hem net niet en gooide je hem uit frustratie neer.

volgens mij ging je daarna ook alleen nog maar stretchen :D

hahaha weet ik niet meer man. vorige jaar was ik een beetje obsessed om die 300 te doen:rolleyes:
 
hoi,

my people, as u can see its been awhile since iv posted anything. de reden is dat ik ga stopen met trainen van strongman en powerlifting. het was een leuke ander half jaar avontuur maar helaas alles moet eindigen.

er zijn veel redenen waarop ik ga stoppen met kracht sporten eentje daarvan is mij vriendin zij kan niet meer tegen Julio (mijn buik) die ik zo hard heeft gewerkt om niet kwijt te raken. andere reden is dat ik heb veel moeite om een gewichtschaal te vinden, elke keer naar Blijdorp dierentuin om te wegen naast gorilla's is niet prettig. ik heb al een jaar abonnement gesloten met fitnessfirst om spinning zumba en HIT klassen te volgen.

mensen zullen we eerlijk zijn, een leven van curls en smith machine squats, compliments geven in de kleed kamer terwijl naakt, en huilen in t douche omdat ik een happy meal heeft gegeten.....is niet zo slecht.

Om tog competitief te blijven ga ik weer dam/schaak spelen (was 2X arubaans kampioen)
ik wens jullie allemaal succes met jullie sporten.

doei- choc...Destrey
























oww p.s. happy fools day
 
2x arubaans kampioen :roflol:
Zet die spoiler er nou niet bij joh, dan heb je tenminste nog de kans dat er mensen in trappen.
Heel mn facebook staat vandaag al vol met mensen die gaan trouwen, kinderen krijgen, stoppen met sporten. Kan niets meer serieus nemen hier.
 
2x arubaans kampioen :roflol:
Zet die spoiler er nou niet bij joh, dan heb je tenminste nog de kans dat er mensen in trappen.
Heel mn facebook staat vandaag al vol met mensen die gaan trouwen, kinderen krijgen, stoppen met sporten. Kan niets meer serieus nemen hier.

:D hahah
 
hahahha nice starter

im dead 2 dagen achter elkaar zwaar getraind :)
 
hoi,

my people, as u can see its been awhile since iv posted anything. de reden is dat ik ga stopen met trainen van strongman en powerlifting. het was een leuke ander half jaar avontuur maar helaas alles moet eindigen.

er zijn veel redenen waarop ik ga stoppen met kracht sporten eentje daarvan is mij vriendin zij kan niet meer tegen Julio (mijn buik) die ik zo hard heeft gewerkt om niet kwijt te raken. andere reden is dat ik heb veel moeite om een gewichtschaal te vinden, elke keer naar Blijdorp dierentuin om te wegen naast gorilla's is niet prettig. ik heb al een jaar abonnement gesloten met fitnessfirst om spinning zumba en HIT klassen te volgen.

mensen zullen we eerlijk zijn, een leven van curls en smith machine squats, compliments geven in de kleed kamer terwijl naakt, en huilen in t douche omdat ik een happy meal heeft gegeten.....is niet zo slecht.

Om tog competitief te blijven ga ik weer dam/schaak spelen (was 2X arubaans kampioen)
ik wens jullie allemaal succes met jullie sporten.

doei- choc...Destrey

Prachtig :roflol:
 
Gooie training woensdag 275 raw squat ging echt smooth wou 300 doen maar had alleen 1spotter dis better niet. That's all folks
 
Kort maar zeer krachtig.
 
Ahhh I see what u did there lol. Ik Moet ook de clip waar ik 360 deadlift off blocks met suit die ging prima gezien dat mijn zwakepunt is lockout :(
 
Cool story brah, tell it again.
 
Back
Naar boven